Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

Może zostane tu z tym wyśmiany jednak mam sentyment do tych starych kwadratowych gier XD więc zawziołem się i wykonałem od zera mapkę do cs1.6 na firmowym edytorze WHE :] dla nie wtajemniczonycz mówię że nie jest on zbyt zaawansowany ;p wiadomo engine z 97/98 roku XD wszystko z prostych ścianek brak pracy z 3ds textury max 256x256 256 kol zalecane 1000 poly widocznych mapy.

csmanorspace0000bz2.th.jpg

csmanorspace0001zo3.th.jpg

csmanorspace0002wr0.th.jpg

csmanorspace0003cw0.th.jpg

csmanorspace0004bg8.th.jpg

csmanorspace0005jf0.th.jpg

csmanorspace0006tc2.th.jpg

csmanorspace0007qf2.th.jpg

Dla graczy

download1

download2

download3

całość 6 mb

czas pracy 7 dni

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 8,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podoba mi się ale męczy mnie co innego

Duzo roboty jest aby wstawic do planszy swoje modele z 3dmaxa ?

Cienie są liczone na żywca czy wypalone w teksturach

 

pytam, bo musze zrobic plansze z modelem fabryki po ktorym bedzie mozna łązić i szukam jakiegos rozwiazania a moja znajomosc gameartu konczy sie na..... (znalezienu cracka)

Napisano
  • Autor

Modeli typu prop zasadniczo nie powinno się wstawiać ponieważ nie są one fizyczne co najwyżej mają jeden wielki sześcian odpowiadający wielkości całego modelu i jest on traktowany jako postać Xd czyli może krwawić ;p po prostu trzeba dopasować do niego parę niewidzialnych sześcianów w edytorze. Modele exporutuje się do smd następnie pakuje do mdl z texturami i animacjami. Nie polecam ci robić większych modeli niż stół z którymi gracz może mieć fizyczny kontakt, dodatkowo każdy model ma punktowe oświetlenie XD nie tak jak obecnie w grach vertex light (wystraczy że punkt centralny modelu będzie choć trochę w cieniu a cały model będzie czarny;/). Co do edytora nie możesz importować nic bezpośrednio z 3ds (są jakieś pluginy do 3ds które exportują do map, jednak itak możesz tylko robić z sześcianów XD więc zero modelowania ;p lepiej i szybciej idzie na firmowym edytorze). Cienie edytor wypala pod koniec na texturach.

Jeżeli masz wybór to polecam ci najnowszy source który ma praktycznie nieskończone możliwości i wszystkie najnowsze rzeczy, nie ma specjalnej różnicy w pracy od starego.

Napisano

no prosz, i maperów tu mamy nawet :) Pierwsze co sie rzuca to to, że troche płasko jest i nie ma się za czym chować :> Nagraj filmik z gameplay'a to powiem coś więcej :) nie mam 1.6 więc nie sprawidzę :P

 

 

PS - VHE ;)

Napisano

E no cool całkiem, mi się podubuje ten czerwony budynek.

Ale tak jak 1nS, trochę płasko...

Napisano

wg mnie wyszło super !

Wydusiłes całkiem duzo geometrii oraz ciekawe teksturki.

Mnie sie podoba

Napisano

a tak wogole to jakie sa srednie r_speeds'y ? :)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za pozytywne wypowiedzi :]

mapka faktycznie jest płaska i przyznam że nie zwróciłem na to uwagi.

Co do filmiku nagram jak ktoś zechce na tym grać XD

r_speeds waha się od 500-700 jest max 1000 w jednym miejscu.

Napisano

fajne fajne - taki bardzo oldschool'owy klimacik - przypomina troche mapki z counter strike

Napisano

bo to jest mapka do CS'a 1.6 :) ja z r_speedsami nie staram sie nie wychodzic poza 700. masz jakies hint brushe zrobione? mi to zawsze zle ucina portale potem :/

Napisano

Fajnie wygląda :D

 

Ja nie z tej bajki, bo w CSa nigdy nie grałem, ale wygląda świetnie jak na robotę całkowicie in-editor. Brawo :)

Napisano

predkosc w ms, ktora potrzebuje engine na wyswietlenie jednej ramki. powyzej 1000 trzeba redukowac widocznosc zeby na necie nie lagowalo, bo najczesciej to jest przyczyna duzych r_speedsow. na single player mozna to olac do troche wiekszych wartosci ale i tak dla komfortu trzeba miec na uwadze to, ze powinno sie projektowac pomieszczenia tak, aby nie bylo wielkich przestrzalow na drugi koniec mapy (wtedy nie bylo LOD dla brushy mapy - kazdy detalik byl taki sam z roznych odleglosci, wiec trzeba bylo jak najwiecej zakrywac geometria. teraz w dzisiejsych engine'ach tez sie tak robi ale to jest obmyslane o wiele fajniej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności