Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

Może zostane tu z tym wyśmiany jednak mam sentyment do tych starych kwadratowych gier XD więc zawziołem się i wykonałem od zera mapkę do cs1.6 na firmowym edytorze WHE :] dla nie wtajemniczonycz mówię że nie jest on zbyt zaawansowany ;p wiadomo engine z 97/98 roku XD wszystko z prostych ścianek brak pracy z 3ds textury max 256x256 256 kol zalecane 1000 poly widocznych mapy.

csmanorspace0000bz2.th.jpg

csmanorspace0001zo3.th.jpg

csmanorspace0002wr0.th.jpg

csmanorspace0003cw0.th.jpg

csmanorspace0004bg8.th.jpg

csmanorspace0005jf0.th.jpg

csmanorspace0006tc2.th.jpg

csmanorspace0007qf2.th.jpg

Dla graczy

download1

download2

download3

całość 6 mb

czas pracy 7 dni

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 8,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podoba mi się ale męczy mnie co innego

Duzo roboty jest aby wstawic do planszy swoje modele z 3dmaxa ?

Cienie są liczone na żywca czy wypalone w teksturach

 

pytam, bo musze zrobic plansze z modelem fabryki po ktorym bedzie mozna łązić i szukam jakiegos rozwiazania a moja znajomosc gameartu konczy sie na..... (znalezienu cracka)

Napisano
  • Autor

Modeli typu prop zasadniczo nie powinno się wstawiać ponieważ nie są one fizyczne co najwyżej mają jeden wielki sześcian odpowiadający wielkości całego modelu i jest on traktowany jako postać Xd czyli może krwawić ;p po prostu trzeba dopasować do niego parę niewidzialnych sześcianów w edytorze. Modele exporutuje się do smd następnie pakuje do mdl z texturami i animacjami. Nie polecam ci robić większych modeli niż stół z którymi gracz może mieć fizyczny kontakt, dodatkowo każdy model ma punktowe oświetlenie XD nie tak jak obecnie w grach vertex light (wystraczy że punkt centralny modelu będzie choć trochę w cieniu a cały model będzie czarny;/). Co do edytora nie możesz importować nic bezpośrednio z 3ds (są jakieś pluginy do 3ds które exportują do map, jednak itak możesz tylko robić z sześcianów XD więc zero modelowania ;p lepiej i szybciej idzie na firmowym edytorze). Cienie edytor wypala pod koniec na texturach.

Jeżeli masz wybór to polecam ci najnowszy source który ma praktycznie nieskończone możliwości i wszystkie najnowsze rzeczy, nie ma specjalnej różnicy w pracy od starego.

Napisano

no prosz, i maperów tu mamy nawet :) Pierwsze co sie rzuca to to, że troche płasko jest i nie ma się za czym chować :> Nagraj filmik z gameplay'a to powiem coś więcej :) nie mam 1.6 więc nie sprawidzę :P

 

 

PS - VHE ;)

Napisano

E no cool całkiem, mi się podubuje ten czerwony budynek.

Ale tak jak 1nS, trochę płasko...

Napisano

wg mnie wyszło super !

Wydusiłes całkiem duzo geometrii oraz ciekawe teksturki.

Mnie sie podoba

Napisano

a tak wogole to jakie sa srednie r_speeds'y ? :)

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za pozytywne wypowiedzi :]

mapka faktycznie jest płaska i przyznam że nie zwróciłem na to uwagi.

Co do filmiku nagram jak ktoś zechce na tym grać XD

r_speeds waha się od 500-700 jest max 1000 w jednym miejscu.

Napisano

fajne fajne - taki bardzo oldschool'owy klimacik - przypomina troche mapki z counter strike

Napisano

bo to jest mapka do CS'a 1.6 :) ja z r_speedsami nie staram sie nie wychodzic poza 700. masz jakies hint brushe zrobione? mi to zawsze zle ucina portale potem :/

Napisano

Fajnie wygląda :D

 

Ja nie z tej bajki, bo w CSa nigdy nie grałem, ale wygląda świetnie jak na robotę całkowicie in-editor. Brawo :)

Napisano

predkosc w ms, ktora potrzebuje engine na wyswietlenie jednej ramki. powyzej 1000 trzeba redukowac widocznosc zeby na necie nie lagowalo, bo najczesciej to jest przyczyna duzych r_speedsow. na single player mozna to olac do troche wiekszych wartosci ale i tak dla komfortu trzeba miec na uwadze to, ze powinno sie projektowac pomieszczenia tak, aby nie bylo wielkich przestrzalow na drugi koniec mapy (wtedy nie bylo LOD dla brushy mapy - kazdy detalik byl taki sam z roznych odleglosci, wiec trzeba bylo jak najwiecej zakrywac geometria. teraz w dzisiejsych engine'ach tez sie tak robi ale to jest obmyslane o wiele fajniej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.