Skocz do zawartości

Wiz: Sypialnia z zapleczem :)


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Oto czym się zajmowałem przez ostatnie kilka dni. Właściwie to moja pierwsza tego typu klasyczna wizualizacja. Wrzucam na pożarcie :) Uznaje prace raczej za skończoną, ale wszelkie sugestie i porady mile widziane, bo zawsze można coś poprawić :)

Rendering vRay 1.5 RC4; render time: 8h 6m; GI: QMC + Light Cache

sypialnia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hej Hej :)

Widzę Yano że wracasz do gry:)

że qmc i szumy z AA w użyciu.

Rewelacyjnie wyszła wykładzina i dywaniki.

Poduszki trochę nienaturalne. i te lampki nad nimi trochę za nisko. Nieunikniona duńka z rana :)

Ale naprawdę bardzo przytulnie.

no i to niebo słabe, nudno za oknem.

Pozdrawiam i Hej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawa strona obrazka bardzo fajna (nawet bardzo bardzo) pomijając poduszki i mordercze lampki (o których pisal Lis)

 

fajna podloga po prawej stronie :)

 

 

lewa strona (ta ciemniejsza) hmm nie wiem czemu mam wrazenie ze wejscie do garderoby ma 1.5m wysokości ? (penie przez kontrast z tymi oknami po prawej)

 

cos rama obrazu odbija za duzo swiatla (tak mi sie wydaje, nie mam zadnego obrazu pod ręką żeby sprawdzić :D) - bardzo fajne IES'y, mozna wiedzieć skąd takie się bierze?

 

 

aaaaaa bylbym zapomnial, kapcie mi sie podobają (fajny akcent)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj jestem w szoku! Nigdy nie widzialem tej pracy! Przepraszam SWRSC, ale skoro zarzucasz mi plagiat, to musisz go tez zarzucic panom z Pixelmustdie, bo ja wzorowalem sie na zdjęciu i oni pewnie tez! Link do zdjecia: http://www.muratordom.pl/zdjecia/Sypialnia_fakro_1_.jpeg

Wiec nastepnym razem sie zastanow zanim znów kogos oskarżysz.

Zgadza sie, mialem umiescic od razu link do referki, ale uznalem, ze to nie potrzebne, bo prawie kazdy wzoruje sie na referkach, tym bardziej ze to nie praca komercyjna, ale wypraszam sobie uwagi o plagiatach innych prac!!

 

Pozostałym dziekuje za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie wiem co powiedziec... w takim razie zwracam honor. W każdym razie nie miałem świadomości, że kogoś kopiuje, korzystałem tylko z tej małej referki w małej rozdzielczości - dokladnie tej do ktorej podalem linka i tam to wygląda jak fotka, nie wiedzialem ze to CG... gdybym wiedział wczesniej to nigdy nie robilbym własnej wersji tej sceny. W każdym razie nie miałem złych intencji. Całą scenę robiłem sam i mimo wszystko mam nadzieje, że moje wysiłki zostaną tu docenione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ło jezu i co z tego że się wzorował na czyimś renderze czy zdjęciu ? :| zrobił dobrą pracę i kij w oko że ktoś ma taką samą czy podobną, jego modele, jego render, i nikt na pewno o to się nie będzie czepiał, bo szkoda nawet czasu, swoją drogą ta praca lepiej wygląda niż na pixelmustdie pzodrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem i tak mało realistycznie i zwalone proporcje.

A jeśli chodzi o Plagiatu to jeśli sie wzorowałeś z tego co podałeś to widziałeś ze to wizka kogoś innego... Więc po jakiego grzyba skopiowałeś ją i się chwalisz jeszcze. Jak mogłeś nie wiedzieć ze to kogoś praca jest ?

 

Piotrek nie przesadzaj - co z tego ze z foty jechał ? połowa interiorow to po czesci badz w całosci wierne kopie - inpirowane czasopismami, fotami z neta itd.

 

Nie łatwo uzyskac efekt jaki uzyskał autor wiec wyluzuj, nie musisz komentowac jesli masz zastrzeżenia.

 

Co do pracki - dobra kolorystyka i ciekawe materiały, napewno bardziej wpada w oko niz blady render panow z pmd rodem z scanline'a.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pod carlosem podpisuję... nigdzie niema nakazu że każdy nasz render ma być unikalny tylko nasz naszego designu.. Po zatym jesteśmy na forum graficznym a nie design etc ... tu się pokazuje skile graficzne więc wzorowanie się na innych profesjonalnych pracach jest praktycznie wskazane... jak ktoś robi portfolio i ma zamiar nim zdobyć prace/etc.. to przecież jest wygodniej i lepiej pokazać rendery już profesionalnych wizek jak jakieś selfmade shity które nie zawsze mogą się spodobać.../ wiadomo że jest lepiej samemu bo zdobywasz większe doświadczenie w tworzeniu itp ale bla bla bla :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Nie miałem jeszcze okazji odpowiedziec na pytania, wiec odpowiadam:

 

Loki: Wejście do garderoby sie troche rozjechało z powodu szerokokątnego obiektywu, stąd to wrażenie niestety. Co do IES'ów to w sumie nie wiem co to dokladnie jest, ale domyslam sie że chodzi o światełka nad obrazem :) Ja do tego używam światła spotlight z projection map, ze zwykłą mapą jpg, którą sobie zrobilem w PS :)

 

totalover: Raczej nie ma co robic :) Nie używałem żadnych rewolucyjnych technik, których już ktoś wczesniej by nie omówił, więc nie ma co sie powtarzać.

 

pixar: nie wiem jak to wyliczyłeś z taką dokładnością, ale faktycznie teraz patrze, że są troche za duże ;)

 

p3ter: z proporcjami faktycznie miejscami jest zwalone, masz racje. Co do pracy którą się wzorowałem, to juz się wypowiedziałem na ten temat, ale powtórzę - nie wiedziałem że to praca w CG, kożystałem z małej referki w kiepskiej jakości, którą znalazłem na google i byłem święcie przekonany, że to fotka i zgadza się, nie wiedziałem, że to czyjaś praca, trudno żebym znał wszystkie prace CG jakie istnieją w sieci :)

 

giorgione: Zgodze sie - textura drewna na mebelka nie jest najlepsza i niewyraźna i ziarno po renderingu też zrobiło swoje. Co do książek to masz absolutną racje.

 

SWRSC: Przepraszam, miałeś racje.

 

Dziękuje również pozostałem, za zrozumienie, myślałem że będe sobie już żyły chlastał po tej historii z "plagiatem" ;)

Jeżeli macie jeszcze jakies uwago odnośnie renderu to chętnie wysłucham wskazówek.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności