Napisano 28 Grudzień 200717 l czesc wszystkim, kurde zachorowalo mi sie, wrrr do rzeczy :). Mozecie uznac, ze nie ma tematu, a jesli juz Wam na tym zalezy to moze byc "kopniecie pilki". Tak wlasnie, kazdy zrobi mniej wiecej to samo. W tej sesji wiecej kreatywnosci wlozcie w sam ruch niz w historyjke. Wyobracie sobie skupionego i pragnacego tego ostatniego gola pilkarza, ktory to ze spokojem koncentruje sie na pilce, podejmuje decyzje, nabiera rozpedu i bam, z wielka sila wykonuje kopniecie. Chcialbym, aby animacja widoczna byla z boku bez przekombinowania z kamera itp. Skupcie sie na animacji tej postaci w ujeciu z boku. Korzystajcie z referencji. Wczujcie sie w tego pilkarza, to Wy kopiecie ta pilke, tylko pokazcie to w 3d, odejdzcie od kompa zobaczie jak zWam sie cialo uklada do kopniecia, ramiona, biodra ... nom ;) odsylam do darmowych rigow, LOW MAX free rig 3dmax - http://www.3dluvr.com/clisk3d/ Maya - http://www.highend3d.com/maya/downloads/character_rigs/Max-for-Maya-4877.html Jesli ktos chce moze zrobic swoj rig, ale mysle ze szkoda czasu, moze byc biped. Miesiac czasu wystarczy, ewentualnie sie przedluzy. Uczcie sie i bawcie. Powodzenia. Pozdrawiam, ide lezec :P.
Napisano 31 Grudzień 200717 l http://pl.youtube.com/watch?v=RZDZ-1N7qeA dajcie mi wygrać (walkowerem)
Napisano 1 Styczeń 200817 l Mój debiut http://pl.youtube.com/watch?v=UZ9fS1AzhUA Szczęśliwego Nowego Roku
Napisano 18 Styczeń 200817 l Zioło ... supe r... osobiście jeśli być picky , to moze o ułamki sekund , dosłownie framy przetrzymał bym antycypacje zanim kopnie piłę , ale generalnie superro. Geyos Mastera ma cos więcej jednak hehehe . W sondzie będzie ciężki wybór :D . pozdro .
Napisano 19 Styczeń 200817 l Zostal okolo tydzien z haczykiem! Animowac animowac :) Tylko w ten sposob mozecie sie tego nauczyc ;)
Napisano 27 Styczeń 200817 l o ktorej deadline? bo tez sie przylaczam ;P choc nie wiem czy sie wyrobie
Napisano 27 Styczeń 200817 l Alien2005 bardzo fajnie wyszło! fajny styl ten kulek to jakiś darmowy rig do majki??
Napisano 27 Styczeń 200817 l no i wreszcie.. po paru problemach zwiazanych z... renderingiem sie udalo :) http://youtube.com/watch?v=dMbi9nhPtMg Okolo 2 godzin chyba.. nie moge ocenic dokladnie bo byly przerwy.. Dloni nie ruszalem i olalem koncowke zeby sie wyrobic, teraz widze oczywiscie 50 rzeczy ktore mozna poprawic, no ale speed to speed ;)
Napisano 28 Styczeń 200817 l Gith świetnie wyszło! też coś spłodziłem :P dawno nie animowałem i sporo się pozapominało ;) czas ze 20 min :) cheers!
Napisano 28 Styczeń 200817 l Dzieki za opinie! :) A tak apropos "dawnego nie animowania" to wlasnie sam mam ten przypadek, kiedy generalnie cos zwiazanego z ruchem od zera animowalem ostatnio jakos w sierpniu.. a tak to zwykle jakies poprawki po kims, badz animacja twarzy i tego typu rzeczy. Tak, ze troche sie poplatalem jak animowalem tego speeda, problemy z dynamika, jakis klucz zapodzial sie na poczatku przez co jest maly skok, tak jakos.. ;P No zobaczymy jak ludzie ocenia.. p.s. Taka rada: sprobuj wykonac, to co masz zanimowac, przed lustrem, albo najlepiej nagraj na kamerze i wrzuc na plane'a w scene - bedziesz mial swietna referencje, szczegolnie timingowa. Potem zawsze mozna przekoloryzowac pozy.
Napisano 28 Styczeń 200817 l Gith hehe ja też jakoś w sierpniu ostatnio coś animowałem;) ale potem długo długo nic nawet kulki, aż do teraz :P jak poprzedniego speeda robiłem to właśnie co chwilka wstawałem od kompa i udawałem że podnoszę sztangę akurat bez lustra ale obserwowałem (na ile mogłem :P) co się dzieje, jak pokazałem mamie animkę to pierwsze co powiedziała to że zachowuje się jak ja :D tej animki nie będe już poprawiał była tylko tak na szybko zrobiona, wiem że wygląda jakby biegł pod wodą z przestrzelonymi kolanami ale może być :P trzeba by tą bitwę skończyć :) cheers!
Napisano 31 Styczeń 200817 l No to zdążyłem lol :] http://download.yousendit.com/70AE91F82B37BA51 pozdroofki dla wszystkich bitefniakoow Jim.