Skocz do zawartości

Postać 3D: Oskórowany zombe mutant XD


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, wiem że postać się dziwne dość nazywa ale oceńcie sami co do tego najlepiej pasuje XD.

Textury w paru plikach dość jednolitej kolorystyki ponieważ engine na którym

pracuje może jedynie wyświetlać max 512x512 po 256 kol XD tylko diffuse więc stwierdziłem że nie ma sensu robić normalek i nic innego tylko na pokaz jeżeli to nie będzie mialo kompletnie żadnego zastosowania;p.

2580 poly

 

rbgi1.th.jpg

rfon6.th.jpg

rpjs5.th.jpg

rpbge8.th.jpg

siatkavw0.th.jpg

siatka1hy1.th.jpg

texturki

tex1vd5.th.jpg

tex2yy5.th.jpg

tex3jn7.th.jpg

tex4ed3.th.jpg

v beta orygnalnie 1500poly

vb3wt1.th.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nieźle wygląda,a le przydałoby mu się trochę poly gdzieniegdzie ;) Teksturki bardzo fajne, szkoda tylko, że kolorystycznie jednolite. Generalnie jestem na tak :)

Napisano

Fajne ręcznie malowane itd, miejscami jest troszke rozmyte i ręce mają inny odcień. Także jestem na tak, a btw, dlaczego nie zrobisz wersji na np source'a?

Napisano

Dżizys, ale brzydkie tekstury. Sory ale nie chce być nie szczery, stanowczo musisz jeszcze popracować nad tym, a szczególnie nad kolorami ... są maksymalnie hardkorowe. Nie wiem jak je dobierasz tj. wg. jakich kryteriów, ale źle to robisz. Po pierwsze np. nie używaj czerni jako do malowania cienia.

Pzdr

Napisano

mnie sie podoba bardzo ... widac sporo pracy włozonej w teksture ...szkoda ze duzo symetrii ...i palce u stup ..przyszyte :)

Mam sentyment do takiego game-art'u i bardziej mi sie podoba niz te wszystkie next-genowe paralaxowe milionopoligonowe modele ...tak wiec:

jak dla mnie jest super

pozdr

Napisano

Wielkie dzięki za krytykę, bardzo cenie sobie komentarze na tym forum :]

co do textur na początku sugerowałem się wyglądem normalmap które na moje oko generują głębię właśnie czernią. Później starałem się rozjaśniać jednak na bardzo czarnej texturze niezbyt ciekawie to wygląda :( chciałem uzyskać silną texture XD z prostej przyczyny małych możliwości enginu. Ja mam ogólnie tak problem smolenia szystkich swoich prac mocną czernią XD

Napisano

Skąś znam to bydle :D Pokazywałeś tego monstera na hlmapping :)

Mi się model bardzo podoba, orginalny i bardzo fajna tekstura wg. mnie. Nie znam się na typowo artystycznych sprawach, ale na modelu się dobrze prezentuje.

Pozdrawiam.

Napisano

cokolwiek by to bylo czy to wampie czy zombie wyglada fajnie :) chcialbym postrzelac sobie do takich stworkow w jakims modzie do HL1 z grupa zolnierzy za mna (cos jak opposing force) :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności