Kruku Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Witam, wiem że postać się dziwne dość nazywa ale oceńcie sami co do tego najlepiej pasuje XD. Textury w paru plikach dość jednolitej kolorystyki ponieważ engine na którym pracuje może jedynie wyświetlać max 512x512 po 256 kol XD tylko diffuse więc stwierdziłem że nie ma sensu robić normalek i nic innego tylko na pokaz jeżeli to nie będzie mialo kompletnie żadnego zastosowania;p. 2580 poly texturki v beta orygnalnie 1500poly
slayer2004 Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Śmieszny, texturki faktycznie monotonne. Na jakim enginie pracujesz ?
Creator Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 ten z czerwonymi flakami jakoś ciekawszy ;)
Gość User190 Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Nieźle wygląda,a le przydałoby mu się trochę poly gdzieniegdzie ;) Teksturki bardzo fajne, szkoda tylko, że kolorystycznie jednolite. Generalnie jestem na tak :)
Ardeni Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Fajne ręcznie malowane itd, miejscami jest troszke rozmyte i ręce mają inny odcień. Także jestem na tak, a btw, dlaczego nie zrobisz wersji na np source'a?
Kruku Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 Chciałbym bardziej zaszaleć na nowy engine jednak mam prawie skończonego moda pod stary XD jak go wydam to zobaczymy :]
Razi91 Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Gęba mi wygląda na gębę wampirów z klanu melchiaha z gry LoK: Soul reaver(1) . Fajne nawet:D
PAINbringer Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Dżizys, ale brzydkie tekstury. Sory ale nie chce być nie szczery, stanowczo musisz jeszcze popracować nad tym, a szczególnie nad kolorami ... są maksymalnie hardkorowe. Nie wiem jak je dobierasz tj. wg. jakich kryteriów, ale źle to robisz. Po pierwsze np. nie używaj czerni jako do malowania cienia. Pzdr
Fr3d3k Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 mnie sie podoba bardzo ... widac sporo pracy włozonej w teksture ...szkoda ze duzo symetrii ...i palce u stup ..przyszyte :) Mam sentyment do takiego game-art'u i bardziej mi sie podoba niz te wszystkie next-genowe paralaxowe milionopoligonowe modele ...tak wiec: jak dla mnie jest super pozdr
Kruku Napisano 30 Grudzień 2007 Autor Napisano 30 Grudzień 2007 Wielkie dzięki za krytykę, bardzo cenie sobie komentarze na tym forum :] co do textur na początku sugerowałem się wyglądem normalmap które na moje oko generują głębię właśnie czernią. Później starałem się rozjaśniać jednak na bardzo czarnej texturze niezbyt ciekawie to wygląda :( chciałem uzyskać silną texture XD z prostej przyczyny małych możliwości enginu. Ja mam ogólnie tak problem smolenia szystkich swoich prac mocną czernią XD
Pumba Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Skąś znam to bydle :D Pokazywałeś tego monstera na hlmapping :) Mi się model bardzo podoba, orginalny i bardzo fajna tekstura wg. mnie. Nie znam się na typowo artystycznych sprawach, ale na modelu się dobrze prezentuje. Pozdrawiam.
Scottero Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Chodz widac w nim niedopracowanie, widac takze duzo pracy wlozona w teksturke ;) Podobac sie podoba ;) Zycze powodzenia w nastepnych modelach!
1nS Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 cokolwiek by to bylo czy to wampie czy zombie wyglada fajnie :) chcialbym postrzelac sobie do takich stworkow w jakims modzie do HL1 z grupa zolnierzy za mna (cos jak opposing force) :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się