Dragon Heart Napisano 5 Styczeń 2008 Napisano 5 Styczeń 2008 Mam Zbrusha 3.1. no i nie potrafie stworzyć map normal i displacement ponieważ wszystkie opcje w tych okienkach są na szaro i nie potrafi ich użyć włączyć ani modyfikować czy wie ktoś jak naprawić ten problem??
polon Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 jak chcesz tworzyc normalmape to pewnie masz model, i pewnie juz znasz sie troche na zbrushu, ale spytam, może jak raz, - posciągałeś pluginy z zbrushcentral?
Tomala Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 A zjechałeś na najniższy poziom podziału siatki? Może coś z mapowaniem nie tak zrób uvcheck. W zbrushu 3.1 nie wypalaj z poziomu zbrusha tylko używaj zmappera.
Dragon Heart Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Tak zjechałem na najniższy poziom. OK dzięki już nie trzeba znalazłem gdzie jest problem w zakładce texture musiałem nacisnąć enable UVW!! Dzięki !!
Tomala Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Jak masz zbrusha 3.1 to ten plugin jest na stałe w programie i służy on do wypalania normalek. Nie sposób nie zauważyć, szukaj go w lewym górnym rogu ekranu zaraz pod paskiem menu. Jak nie będziesz mógł włączyć zmappera to prawdopodobnie coś z mapowaniem się pokasztaniło. Robiłeś to uvcheck? Tool> Texture> uvcheck jak na texturze pojawią się czerwone plamy to znaczy że są tam nachodzące polygony.
Dragon Heart Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Zrobilem pojawiło mi się bardzo dużo małych czerwonych kropeczek co am z tym zrobić ?? Problem niedzialających funkcji w zakładce displacement już rozwiązałem nie miałem włącznego enableUV ale podczas tworzenia mapy displacement zawiesza mi się program a wątpię czy byłaby to wina małej ilości Ramu bo mam go 4 Giga. mógłby ktos poradzić mi co z tym zrobić??
zeet Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Poprawić Uv modelu,prawdopodobnie model ma błędy w mapowaniu.
Dragon Heart Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 model mapowany był w maxie 9 za pomoca modyfikatora Unwrap UVW tam zcolapsowałem unwrapa do modelu i całość zimportowałem do Zbrusha. Poprawić tzn??
zeet Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Najczęściej zbrush się wiesza przy złym mapowaniu lub lewych verteksach w modelu. Zrób Uv Check z Zb i pokaż obrazek z uv.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się