Napisano 10 Styczeń 200817 l Witam! Biorę udział w Bitwie 3D pierwszy raz. Rok temu próbowałem coś naskrobać na Bitwę 2D. Wpadłem na swój pomysł po wizycie u... dentysty :F Render ma przedstawiać pacjenta (cóż, pacjentkę, żeby nie modelowało się tak nudno xD) z wiertarką w ręce, czającą się przed wejściem do gabinetu stomatologa. Za drzwiami widać fotel dentystyczny i złowieszczy cień stomatologa, trzymającego w ręce swoje narzędzie tortur. Tutaj concept (może niekoniecznie "art" -.-): A tutaj pacjent(ka) w Wings3D: Zacząłem już sculptować w ZBrushu i wkrótce pokażę efekty. Mam nadzieję, że uda mi się skończyć ten projekt... pozdrawiam wszystkich pr0 :D i w ogóle wszystkich :D:D PS sorry za tą miniaturkę wątku ;]
Napisano 10 Styczeń 200817 l Czekam na wynik sculpta. Bo base-model jest śmieszny :) Może daj jej do łapy bardziej wyszukane narzędzia kojarzące się z dentystą/chirurgiem
Napisano 10 Styczeń 200817 l Hehe fajny temat. Nie wiem czy nie warto trochę bardziej podzielić basemesha na kończynach, tam gdzie są takie podłóżne poligony. Miniaturka to już postęp w zbrushu? Pokaż resztę z zbrusha.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Czekam na wynik sculpta. Bo base-model jest śmieszny :) Może daj jej do łapy bardziej wyszukane narzędzia kojarzące się z dentystą/chirurgiem Dopiero co sie nauczyłem Wingsa :P wczesniej zrobilem tylko drzewko takie :) Czemu dokładnie jest śmieszny? Za mało szczegółowy? W łapie chyba będzie to do wiercenia... odpowiednik wiertarki. Tylko fotel jakos sie inaczej ustawi, żeby kabel dosięgnął.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Oczywiście na miniaturce musiała być doopa. No bo jakżeby inaczej! :E Powodzenia :P.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Witam :) Tez kiedys mialem wstret do dentystow az spotkalem pania dentystke z pieknymi blekitnymi oczami i moglem siedziec na tym fotelu godzinami ;D Oczywiście na miniaturce musiała być doopa. No bo jakżeby inaczej! :E Zeby przyciagnac gawiedz :] Zycze ukonczenia pracy.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Ja bym jednak w łapie zostawiła wiertarkę, jakoś tak logiczniej (wzięła z domu). A dentysta niech trzyma to do wiercenia, nie obroni się przed wiertarką.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Hehe fajny temat. Nie wiem czy nie warto trochę bardziej podzielić basemesha na kończynach, tam gdzie są takie podłóżne poligony. Miniaturka to już postęp w zbrushu? Pokaż resztę z zbrusha. Tak, miniaturka jest z ZBrusha. Reszty jeszcze nie skończyłem :) postaram sie wysculptować jutro, albo przynajmniej wysłać jakiś postęp. Jakbym podzielił te kończyny, to trzeba by sculptować od nowa chyba? :( Wiem tylko o ZProject, ale to za dużo zabawy
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Ja bym jednak w łapie zostawiła wiertarkę, jakoś tak logiczniej (wzięła z domu). A dentysta niech trzyma to do wiercenia, nie obroni się przed wiertarką. Tak, o to mi chodziło :] mówiłem o dentyście
Napisano 13 Styczeń 200817 l Shader skóry fajnie wygląda. Nieskończony ale mimo to fajny- dawaj dalej.
Napisano 14 Styczeń 200817 l Witaj ! Po 1 : to usta nie mogą być otwarte tak samo przy kącikach jak i na całej długości otworu, że tak się wyrażę. Uśmiechnij się do lustra i będzie wszystko jasne :). Po 2 : małżowina uszna nie może być taka cienka (przyjrzyj się siatkom) Po 3 : czaszka przypomina co najmniej hełm, wrzuć sobie jakieś fotki żeńskiej główki, albo żeńskie refki muskulatury głowy i popraw tam gdzie trzeba :). Po 4 : ewentualnie możesz jeszcze dla wprawki pokombinować z siatką ciałka, bo gdzieniegdzie jest źle ułożona (patrz - przykład). Pozdrawiam i życzę powodzenia.