Apollo Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Taka luzna wizja El chupacabry. Wzorowalem sie glownie, choc dosyc luzno ze szkicu z Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Chupacabra Model ma 3661 trisow, 2 mapki: diffuse i normal mape.
floo Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 no no... alien jak z filmu... ;D długo to coś robiłeś robiłeś???
Apollo Napisano 11 Styczeń 2008 Autor Napisano 11 Styczeń 2008 Dzieki za komenty :) Zaczalem w srode po poludniu, wiec wychodzi okolo 3 dni. Po 5-6 godzin dziennie.
Levus Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Yo! Widzę, że nie próżnowałeś to Cię teraz pojadę trochę w nagrodę;) -szary jest, znaczy jeśli z założenia jest taki niebarwny, to ta niebarwność jest nieciekawa i jednolita, pomimo że starałeś się urozmaicić skórę, to nieudało Ci sie zapanować nad plamami, bruzdami itp.. -rogacizna na skórze nie wygląda naturalnie -pojechałeś z klatką piersiową.. -rzutem od boku jest nice, kolce fajnie wyglądają, groźnie, natomiast od przodu trochę forma leży, ramion brak, biodra nieforemne.. -Jeśli jest tu specular to niewiele wnosi.. -i tak jak ja słyszałem kiedyś a propos swoich modeli, diffuse zabił normal.. Bardzo fajnie wyszła Ci głowa, reszta ciała jeddnym słowem gorzej, bardziej kojarzy się z człowiekiem w kostiumie niż z potworem, chodzi głownie o postawę, która nie wzrusza.. podejrzewam, że jakbyś go ustawił w jakiejś wygibanej pozie, lekko przygarbionej, model byłby całkiem przekonujący. pozdro!
Kruku Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Witam Ogólnie b.fajnie :] uvałki dobrze rozmieściłeś, normal mapka obiecująca. Fakt klatka piersiowa wygląda dość dziwnie (texura brzucha płaska a na model okrągły) , miejscami wyglądają za bardzo zlany w całość. Dobra pracka moim zdaniem :] masz jakieś własne szkice? oprócz tego el kozojada na wiki?
Apollo Napisano 11 Styczeń 2008 Autor Napisano 11 Styczeń 2008 Szkicow nie mam, szczerze to taki troche freestyle byl :)
Kuba Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 To że klatka wyszła trochę płasko, to już Ci napisali. Wystarczy że poprawisz to na modelu i powinno być jeszcze fajniej. Jak masz już normale, to może skusisz się na specular, żeby je bardziej uwidocznić? Staraj się też nie przy ciemnym modelu nie dawać ciemnego tła, bo potem trochę się zlewa. Co do flatów teksturek - ciężko coś zobaczyć, chyba trochę przesadziłeś z watermarkiem :) Ogólnie przyjemny model, fajna stylistyka.
Por@szek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Ja sie nie znam, ale musze powiedziec ze mi sie podoba. Moze tylko troche wiecej pracy nad specularem by potrzebowal. Podoba mi sie prezentacja modelu. Gitara jak dla mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się