Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2k
  • Wyświetleń 380,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dziękuje serdecznie...

 

tak sie zastanawiałem ile jeszcze prac muszę wrzucić żeby ktoś mi coś napisał xD

Napisano

wrzucaj wrzucaj, nie czekaj na komentarze;p

idzie Ci coraz lepiej, w ostatnich brakuje mi jakiegoś detalu, który by skupiał uwagę, bo teraz wszystko jest równe i nie ma na czym oko zawiesić

Napisano
  • Autor

wrzucam wrzucam tylko to jest trochę de-motywujące ja rozumiem ze czasem ludziom sie nie chce...

Napisano

poexperymentuj troche a na dobre ci to wyjdzie to samo u mnie było ale czeba czasem odetchnąć walnąć na maxa przegiąc z kolorkami - nie tak ostrożniew ,,byle był real.>> poexperymentuj a potem zobaczysz i poustawiasz sobie wszystko po trochu. ale zacznij mysle rysować szukać kompozycji bryły detali ołówkiem tuszem? Obserwuj i perspektywy sie ucz a najważniejsze zeby te wszystkie drogi razem ciągnąć i rozwijać a potem upgreyduj w ps-e niezle pomaga..

 

No nie wiem troche wybiegłem za bardzo z myslą ..:D Pzdr

Napisano
  • Autor

dziękuje serdecznie janko :)

no i takie coś jeszcze żeby nie było ze nic dziś nie narysowałem ^_^

 

budaaaand1.jpg

Napisano

Środkowa panna wyszła na trochę połamaną. Spróbuj sobie zrobić tego typu ćwiczenie, używając tylko 3 - 4 odcieni szarości (i najlepiej pędzlem na 90 - 100% opacity). W tych ostatnich pannach trochę zamętu wprowadza tło - a dokładniej ciemny obrys (masz dużo różnych walorów na postaciach i dużo różnych walorów dookoła). Możesz spróbować ujednolicić tło, to Ci się zwiększy czytelność postaci. Ot, takie przemyślenia o poranku w sobotę :D

Napisano

do tego co napisał aspenboy: staraj się wszystko rozkładać na proste bryły, to powinno ułatwić zachowanie proporcji i lepsze odwzorowanie tego co obserwujesz, gdy już zaczniesz dodawać detal.

 

Jeśli malujesz z głowy to... przestań (! ;p), a jeśli korzystasz z fot, to daj link, takie porównanie pomoże w ocenie, i sprawdzeniu co poszło dobrze a co źle ;]

Napisano

hej, no coraz lepiej, ale moze na poczatek nie skupiaj sie tak na samym swiatlocieniu a poprawnej formie anatomicznej bo dbasz o to by byly cienie i swiato idealne jak na zdjeciu a to cie rozprasza i nie skupiasz uwagi na tym co najwazniejsze czyli anatomii... rozrysuj sobie postac kreskami, pozaznaczaj skroty, rob samym konturem tak jak olowkiem wtedy szybciej zalapiesz proporcje i bedziesz mogl sie skupiac na wyciaganiu swiatlociena jak z refki.

Napisano

zimowy klimat zdecydowanie najbardzij in plus. Pokombinuj troszke z bruszami, praca wyłącznie okrąglakiem bardzo widoczna na pozostałych dwóch.

Napisano

Widzę że się waść rozwijasz ;), okrąglaki to nie grzech, acz innych metod próbować warto, działaj na tym na czym Tobie wygodniej.

 

//Pozdr.

Napisano
  • Autor

Mayk miriam

dziękuje serdecznie za zainteresowanie :)

poprawiłem ten hangar dodałem trochę texturowych brushy od @m tylko przy kompresacji do mniejszego rozmiaru zjadło detal ;/

avionetkakr3.jpg

Napisano

Te landscape'y bardzo przyjemne, ale odrobinę za bardzo rozmyte. Spróbuj się pobawić twardym pędzlem (może być okrąglak), z zafixowanym opacity (np. na 60%), z mniejszą liczbą kolorów. To trochę zmusza do pracowania nad ogółem, bez włażenia w detal.

Napisano

Shaggi landskejp spoko, aczkolwiek podziałałbym konsekwentniej ze światłem i troszkę odwazniej z pędzlami.

Napisano
  • Autor

bronieij9.jpg

w jakimś tam śmieszymy projekcie gry internetowej sie z regnarem bawimy

zabawa pędzlami :)

takie podstawowe łepony dla newbie

osobiscie najbardziej spasił mi 4. orkowy topór

Edytowane przez Shaggi

Napisano

Orkowy? Od "orka", taki do uprawiania roli? ;)

Edytowane przez noiprox

Napisano
  • Autor

charakterystyczny kształt daje +3 do uprawy pszenicy :)

 

kolejna porcja łeponów

sztyletyix4.jpg

Edytowane przez Shaggi

Napisano

Łepony bardziej kamienne niż metalowe.

Zamiast łupać ich tyle zrób jeden, ale z dobrym przygotowaniem. Postudiuj zdjęcia, weź z kuchni nóż lub widelec, podstaw pod światło, pomachaj tym, pookręcaj, przyjrzyj mu się w różnym oświetleniu. Szare, ponure kolory, uproszczone cieniowanie, w dodatku czernią ;p Brakuje twardego konturu, detalu, jakiegoś zdecydowanego stanowiska "tu jest linia/detal/pęknięcie/krew/wgięcie". Wszystko jest, jak już ktoś wcześniej wspomniał, rozmyte, bardziej na domysł.

Wrzuć fotkę do szopa, zobacz jakie kolory tam są, tak samo zrób z pracami w DP, zapisz w swatches te dominujące, z czasem dobieraj je sam... Póki co to pokazujesz nam coś rodem z tibii.

Napisano

No Prrszalony przesadził z czernią (widać że nią nie cieniujesz) ale niestety ma dużo racji. Właściwie tylko osatnie ostrze (samo ostrze) jest warte uwagi. Chociaż... jakie niestety? Przecież to oznacza postęp :)

Studiowałeś zbroję, widzisz że metal działa jak kiepskie lustro i nie mogą być na nim tylko dwa kolory - wykorzystaj tą wiedzę rysując ostrza

Edytowane przez noiprox

Napisano
  • Autor

dziękuje panowie za jak zwykle cenne rady :)

lekki odskok do tego co najbardziej lubię czyli kobitki ^_^

babeczkaca5.jpg

Napisano
  • Autor

miriam

dzięki serdecznie

aspenboy

znam muszę oglądnąć jeszcze raz ^_^

ale również dziękuje

Napisano

Widać wpływ tutoriala Cabrery, ja tu dalej widzę czerń (noiprox,nie ważne czy to zupełna czerń cz coś ciut innego :P ciemno i tyle!) trochę płasko wyszło, ale jest dużo lepiej, a o to chodzi :)

Napisano
  • Autor

pewnie ze widać bo dalej bym cisną tibijskie toporki :D

pozdro dla ciebie i dziękuje za zainteresowanie ^_^

Napisano

Nom trochę mroczna ta broń;) Ale od razu lepiej się ją ogląda niż poprzednie:) Portrecik- twarz trochę płaska.

Napisano

małymi kroczkami widac postępy :) i miej wstręt do czerni :) lepiej rzucic moze jakies 2swiatełko anizaeli nokałtować czernią hmm..Pozdr

Napisano
  • Autor

zastanowię sie nad tym dzięki serdecznie

progress jest widzę to nie tylko po pracach ale i po zainteresowaniem teczką

dziękuje jeszcze raz wszystkim i pozdrawiam

Napisano

Ale też nie ma co demonizować czerni. Chodzi bardziej o to, żeby był kolor, a nie brud - ten ostatni toporek jest w dość brudnej gamie kolorów. Coś, co przeszkadza najbardziej, to jednak brak określonej bryły - brakuje jakiegoś światłocienia który by budował formę. Przez to cała broń wychodzi płasko.

Napisano
  • Autor

Trochę inaczej...

Staram sie bez czerni i dość fajnie wychodzi według mnie

pozdrawiam ^_^

nadziaxf1.jpg

bzuzdygjv6.jpg

claymor2yj0.jpg

Napisano

Nie zrezygnowałeś z czerni, tylko z ciemnych kolorów, przeszedłeś ze skrajności w skrajność

Buzdygan wyszedł krzywo ;)

Przy toporze poprzednim w którym Szalony zauważył ( ;) ) czerń, trochę niekonsekwentnie podszedłeś do cieniowania - drewno ma cienie bardzo ciemne, wręcz czarne, a to coś przy ostrzu ma strasznie niewyraźne

Edytowane przez noiprox

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności