Coyote Napisano 23 Czerwiec 2008 Autor Napisano 23 Czerwiec 2008 (edytowane) Edytowane 23 Czerwiec 2008 przez Shaggi
noiprox Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 Fajnie Ci idzie Shaggi :) Popracuj nad kolorami, żeby były bardziej żywe
Coyote Napisano 28 Czerwiec 2008 Autor Napisano 28 Czerwiec 2008 dziękuje serdecznie... tak sie zastanawiałem ile jeszcze prac muszę wrzucić żeby ktoś mi coś napisał xD
prrrszalony Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 wrzucaj wrzucaj, nie czekaj na komentarze;p idzie Ci coraz lepiej, w ostatnich brakuje mi jakiegoś detalu, który by skupiał uwagę, bo teraz wszystko jest równe i nie ma na czym oko zawiesić
Coyote Napisano 28 Czerwiec 2008 Autor Napisano 28 Czerwiec 2008 wrzucam wrzucam tylko to jest trochę de-motywujące ja rozumiem ze czasem ludziom sie nie chce...
janko1987 Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 poexperymentuj troche a na dobre ci to wyjdzie to samo u mnie było ale czeba czasem odetchnąć walnąć na maxa przegiąc z kolorkami - nie tak ostrożniew ,,byle był real.>> poexperymentuj a potem zobaczysz i poustawiasz sobie wszystko po trochu. ale zacznij mysle rysować szukać kompozycji bryły detali ołówkiem tuszem? Obserwuj i perspektywy sie ucz a najważniejsze zeby te wszystkie drogi razem ciągnąć i rozwijać a potem upgreyduj w ps-e niezle pomaga.. No nie wiem troche wybiegłem za bardzo z myslą ..:D Pzdr
Coyote Napisano 28 Czerwiec 2008 Autor Napisano 28 Czerwiec 2008 dziękuje serdecznie janko :) no i takie coś jeszcze żeby nie było ze nic dziś nie narysowałem ^_^
aspenboy Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 Środkowa panna wyszła na trochę połamaną. Spróbuj sobie zrobić tego typu ćwiczenie, używając tylko 3 - 4 odcieni szarości (i najlepiej pędzlem na 90 - 100% opacity). W tych ostatnich pannach trochę zamętu wprowadza tło - a dokładniej ciemny obrys (masz dużo różnych walorów na postaciach i dużo różnych walorów dookoła). Możesz spróbować ujednolicić tło, to Ci się zwiększy czytelność postaci. Ot, takie przemyślenia o poranku w sobotę :D
prrrszalony Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 do tego co napisał aspenboy: staraj się wszystko rozkładać na proste bryły, to powinno ułatwić zachowanie proporcji i lepsze odwzorowanie tego co obserwujesz, gdy już zaczniesz dodawać detal. Jeśli malujesz z głowy to... przestań (! ;p), a jeśli korzystasz z fot, to daj link, takie porównanie pomoże w ocenie, i sprawdzeniu co poszło dobrze a co źle ;]
Coyote Napisano 6 Lipiec 2008 Autor Napisano 6 Lipiec 2008 dziękuje serdecznie refka http://img369.imageshack.us/img369/239/photoset26069re0.jpg
WWWoj Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 fajny klimat na tej ambonce w trawie i słońcu z poprzedniej strony :]
Coyote Napisano 6 Lipiec 2008 Autor Napisano 6 Lipiec 2008 dziękuje serdecznie refka dzięki "darozo dobre serducho" xD refka http://img379.imageshack.us/img379/3572/photoset26100tb2.jpg
Coyote Napisano 7 Lipiec 2008 Autor Napisano 7 Lipiec 2008 refka :) http://img56.imageshack.us/img56/1780/photoset26020at0.jpg
DaRoZ Napisano 7 Lipiec 2008 Napisano 7 Lipiec 2008 hej, no coraz lepiej, ale moze na poczatek nie skupiaj sie tak na samym swiatlocieniu a poprawnej formie anatomicznej bo dbasz o to by byly cienie i swiato idealne jak na zdjeciu a to cie rozprasza i nie skupiasz uwagi na tym co najwazniejsze czyli anatomii... rozrysuj sobie postac kreskami, pozaznaczaj skroty, rob samym konturem tak jak olowkiem wtedy szybciej zalapiesz proporcje i bedziesz mogl sie skupiac na wyciaganiu swiatlociena jak z refki.
prrrszalony Napisano 30 Lipiec 2008 Napisano 30 Lipiec 2008 No, ładnie, ale dodaj trochę detalu na skale... trochę tekstury... jakiegoś przypadku... będzie lepiej! :)
Coyote Napisano 30 Lipiec 2008 Autor Napisano 30 Lipiec 2008 dziękuje prrszalony :) odstawiam i biore sie za coś nowego :)
lisu Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 zimowy klimat zdecydowanie najbardzij in plus. Pokombinuj troszke z bruszami, praca wyłącznie okrąglakiem bardzo widoczna na pozostałych dwóch.
miriam Napisano 2 Sierpień 2008 Napisano 2 Sierpień 2008 Widzę że się waść rozwijasz ;), okrąglaki to nie grzech, acz innych metod próbować warto, działaj na tym na czym Tobie wygodniej. //Pozdr.
Coyote Napisano 2 Sierpień 2008 Autor Napisano 2 Sierpień 2008 Mayk miriam dziękuje serdecznie za zainteresowanie :) poprawiłem ten hangar dodałem trochę texturowych brushy od @m tylko przy kompresacji do mniejszego rozmiaru zjadło detal ;/
Coyote Napisano 5 Sierpień 2008 Autor Napisano 5 Sierpień 2008 (edytowane) takie o! z dziś :) jakby ktoś sie ograniczał do wątku 2d to ludzi ze śląską zapraszam tu :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=52015 Edytowane 5 Sierpień 2008 przez Shaggi
aspenboy Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Te landscape'y bardzo przyjemne, ale odrobinę za bardzo rozmyte. Spróbuj się pobawić twardym pędzlem (może być okrąglak), z zafixowanym opacity (np. na 60%), z mniejszą liczbą kolorów. To trochę zmusza do pracowania nad ogółem, bez włażenia w detal.
lisu Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Shaggi landskejp spoko, aczkolwiek podziałałbym konsekwentniej ze światłem i troszkę odwazniej z pędzlami.
regnar Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 NOm zima jak juz kiedys ci pisalem bardzo nice :D
Coyote Napisano 11 Sierpień 2008 Autor Napisano 11 Sierpień 2008 (edytowane) w jakimś tam śmieszymy projekcie gry internetowej sie z regnarem bawimy zabawa pędzlami :) takie podstawowe łepony dla newbie osobiscie najbardziej spasił mi 4. orkowy topór Edytowane 12 Sierpień 2008 przez Shaggi
noiprox Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 (edytowane) Orkowy? Od "orka", taki do uprawiania roli? ;) Edytowane 11 Sierpień 2008 przez noiprox
Coyote Napisano 12 Sierpień 2008 Autor Napisano 12 Sierpień 2008 (edytowane) charakterystyczny kształt daje +3 do uprawy pszenicy :) kolejna porcja łeponów Edytowane 12 Sierpień 2008 przez Shaggi
prrrszalony Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Łepony bardziej kamienne niż metalowe. Zamiast łupać ich tyle zrób jeden, ale z dobrym przygotowaniem. Postudiuj zdjęcia, weź z kuchni nóż lub widelec, podstaw pod światło, pomachaj tym, pookręcaj, przyjrzyj mu się w różnym oświetleniu. Szare, ponure kolory, uproszczone cieniowanie, w dodatku czernią ;p Brakuje twardego konturu, detalu, jakiegoś zdecydowanego stanowiska "tu jest linia/detal/pęknięcie/krew/wgięcie". Wszystko jest, jak już ktoś wcześniej wspomniał, rozmyte, bardziej na domysł. Wrzuć fotkę do szopa, zobacz jakie kolory tam są, tak samo zrób z pracami w DP, zapisz w swatches te dominujące, z czasem dobieraj je sam... Póki co to pokazujesz nam coś rodem z tibii.
noiprox Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 (edytowane) No Prrszalony przesadził z czernią (widać że nią nie cieniujesz) ale niestety ma dużo racji. Właściwie tylko osatnie ostrze (samo ostrze) jest warte uwagi. Chociaż... jakie niestety? Przecież to oznacza postęp :) Studiowałeś zbroję, widzisz że metal działa jak kiepskie lustro i nie mogą być na nim tylko dwa kolory - wykorzystaj tą wiedzę rysując ostrza Edytowane 13 Sierpień 2008 przez noiprox
Coyote Napisano 17 Sierpień 2008 Autor Napisano 17 Sierpień 2008 dziękuje panowie za jak zwykle cenne rady :) lekki odskok do tego co najbardziej lubię czyli kobitki ^_^
aspenboy Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Kobitka nienajgorsza, chociaż odrobinkę płaska. a propos broni: http://www.carloscabrera.com.ar/tutorials/ - zerknij na tutorial #3, fajny przykład jak można zrobić powierzchnię metalową na broni właśnie. Może się przyda.
miriam Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 całkiem całkiem :), i dalej do przodu. //Pozdr.
Coyote Napisano 17 Sierpień 2008 Autor Napisano 17 Sierpień 2008 miriam dzięki serdecznie aspenboy znam muszę oglądnąć jeszcze raz ^_^ ale również dziękuje
Coyote Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Napisano 18 Sierpień 2008 (edytowane) jakieś sugestie :) ? zjadło detal hi-res http://img209.imageshack.us/img209/864/toprrn3.jpg Edytowane 18 Sierpień 2008 przez Shaggi
prrrszalony Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 Widać wpływ tutoriala Cabrery, ja tu dalej widzę czerń (noiprox,nie ważne czy to zupełna czerń cz coś ciut innego :P ciemno i tyle!) trochę płasko wyszło, ale jest dużo lepiej, a o to chodzi :)
Coyote Napisano 19 Sierpień 2008 Autor Napisano 19 Sierpień 2008 pewnie ze widać bo dalej bym cisną tibijskie toporki :D pozdro dla ciebie i dziękuje za zainteresowanie ^_^
RaVirr Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Nom trochę mroczna ta broń;) Ale od razu lepiej się ją ogląda niż poprzednie:) Portrecik- twarz trochę płaska.
janko1987 Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 małymi kroczkami widac postępy :) i miej wstręt do czerni :) lepiej rzucic moze jakies 2swiatełko anizaeli nokałtować czernią hmm..Pozdr
Coyote Napisano 19 Sierpień 2008 Autor Napisano 19 Sierpień 2008 zastanowię sie nad tym dzięki serdecznie progress jest widzę to nie tylko po pracach ale i po zainteresowaniem teczką dziękuje jeszcze raz wszystkim i pozdrawiam
aspenboy Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Ale też nie ma co demonizować czerni. Chodzi bardziej o to, żeby był kolor, a nie brud - ten ostatni toporek jest w dość brudnej gamie kolorów. Coś, co przeszkadza najbardziej, to jednak brak określonej bryły - brakuje jakiegoś światłocienia który by budował formę. Przez to cała broń wychodzi płasko.
Coyote Napisano 26 Sierpień 2008 Autor Napisano 26 Sierpień 2008 Trochę inaczej... Staram sie bez czerni i dość fajnie wychodzi według mnie pozdrawiam ^_^
noiprox Napisano 26 Sierpień 2008 Napisano 26 Sierpień 2008 (edytowane) Nie zrezygnowałeś z czerni, tylko z ciemnych kolorów, przeszedłeś ze skrajności w skrajność Buzdygan wyszedł krzywo ;) Przy toporze poprzednim w którym Szalony zauważył ( ;) ) czerń, trochę niekonsekwentnie podszedłeś do cieniowania - drewno ma cienie bardzo ciemne, wręcz czarne, a to coś przy ostrzu ma strasznie niewyraźne Edytowane 26 Sierpień 2008 przez noiprox
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się