Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wrzucaj wrzucaj, nie czekaj na komentarze;p

idzie Ci coraz lepiej, w ostatnich brakuje mi jakiegoś detalu, który by skupiał uwagę, bo teraz wszystko jest równe i nie ma na czym oko zawiesić

Napisano

poexperymentuj troche a na dobre ci to wyjdzie to samo u mnie było ale czeba czasem odetchnąć walnąć na maxa przegiąc z kolorkami - nie tak ostrożniew ,,byle był real.>> poexperymentuj a potem zobaczysz i poustawiasz sobie wszystko po trochu. ale zacznij mysle rysować szukać kompozycji bryły detali ołówkiem tuszem? Obserwuj i perspektywy sie ucz a najważniejsze zeby te wszystkie drogi razem ciągnąć i rozwijać a potem upgreyduj w ps-e niezle pomaga..

 

No nie wiem troche wybiegłem za bardzo z myslą ..:D Pzdr

Napisano

Środkowa panna wyszła na trochę połamaną. Spróbuj sobie zrobić tego typu ćwiczenie, używając tylko 3 - 4 odcieni szarości (i najlepiej pędzlem na 90 - 100% opacity). W tych ostatnich pannach trochę zamętu wprowadza tło - a dokładniej ciemny obrys (masz dużo różnych walorów na postaciach i dużo różnych walorów dookoła). Możesz spróbować ujednolicić tło, to Ci się zwiększy czytelność postaci. Ot, takie przemyślenia o poranku w sobotę :D

Napisano

do tego co napisał aspenboy: staraj się wszystko rozkładać na proste bryły, to powinno ułatwić zachowanie proporcji i lepsze odwzorowanie tego co obserwujesz, gdy już zaczniesz dodawać detal.

 

Jeśli malujesz z głowy to... przestań (! ;p), a jeśli korzystasz z fot, to daj link, takie porównanie pomoże w ocenie, i sprawdzeniu co poszło dobrze a co źle ;]

Napisano

hej, no coraz lepiej, ale moze na poczatek nie skupiaj sie tak na samym swiatlocieniu a poprawnej formie anatomicznej bo dbasz o to by byly cienie i swiato idealne jak na zdjeciu a to cie rozprasza i nie skupiasz uwagi na tym co najwazniejsze czyli anatomii... rozrysuj sobie postac kreskami, pozaznaczaj skroty, rob samym konturem tak jak olowkiem wtedy szybciej zalapiesz proporcje i bedziesz mogl sie skupiac na wyciaganiu swiatlociena jak z refki.

Napisano

zimowy klimat zdecydowanie najbardzij in plus. Pokombinuj troszke z bruszami, praca wyłącznie okrąglakiem bardzo widoczna na pozostałych dwóch.

Napisano

Widzę że się waść rozwijasz ;), okrąglaki to nie grzech, acz innych metod próbować warto, działaj na tym na czym Tobie wygodniej.

 

//Pozdr.

Napisano

Mayk miriam

dziękuje serdecznie za zainteresowanie :)

poprawiłem ten hangar dodałem trochę texturowych brushy od @m tylko przy kompresacji do mniejszego rozmiaru zjadło detal ;/

avionetkakr3.jpg

Napisano

Te landscape'y bardzo przyjemne, ale odrobinę za bardzo rozmyte. Spróbuj się pobawić twardym pędzlem (może być okrąglak), z zafixowanym opacity (np. na 60%), z mniejszą liczbą kolorów. To trochę zmusza do pracowania nad ogółem, bez włażenia w detal.

Napisano (edytowane)

bronieij9.jpg

w jakimś tam śmieszymy projekcie gry internetowej sie z regnarem bawimy

zabawa pędzlami :)

takie podstawowe łepony dla newbie

osobiscie najbardziej spasił mi 4. orkowy topór

Edytowane przez Shaggi
Napisano

Łepony bardziej kamienne niż metalowe.

Zamiast łupać ich tyle zrób jeden, ale z dobrym przygotowaniem. Postudiuj zdjęcia, weź z kuchni nóż lub widelec, podstaw pod światło, pomachaj tym, pookręcaj, przyjrzyj mu się w różnym oświetleniu. Szare, ponure kolory, uproszczone cieniowanie, w dodatku czernią ;p Brakuje twardego konturu, detalu, jakiegoś zdecydowanego stanowiska "tu jest linia/detal/pęknięcie/krew/wgięcie". Wszystko jest, jak już ktoś wcześniej wspomniał, rozmyte, bardziej na domysł.

Wrzuć fotkę do szopa, zobacz jakie kolory tam są, tak samo zrób z pracami w DP, zapisz w swatches te dominujące, z czasem dobieraj je sam... Póki co to pokazujesz nam coś rodem z tibii.

Napisano (edytowane)

No Prrszalony przesadził z czernią (widać że nią nie cieniujesz) ale niestety ma dużo racji. Właściwie tylko osatnie ostrze (samo ostrze) jest warte uwagi. Chociaż... jakie niestety? Przecież to oznacza postęp :)

Studiowałeś zbroję, widzisz że metal działa jak kiepskie lustro i nie mogą być na nim tylko dwa kolory - wykorzystaj tą wiedzę rysując ostrza

Edytowane przez noiprox
Napisano

Widać wpływ tutoriala Cabrery, ja tu dalej widzę czerń (noiprox,nie ważne czy to zupełna czerń cz coś ciut innego :P ciemno i tyle!) trochę płasko wyszło, ale jest dużo lepiej, a o to chodzi :)

Napisano

zastanowię sie nad tym dzięki serdecznie

progress jest widzę to nie tylko po pracach ale i po zainteresowaniem teczką

dziękuje jeszcze raz wszystkim i pozdrawiam

Napisano

Ale też nie ma co demonizować czerni. Chodzi bardziej o to, żeby był kolor, a nie brud - ten ostatni toporek jest w dość brudnej gamie kolorów. Coś, co przeszkadza najbardziej, to jednak brak określonej bryły - brakuje jakiegoś światłocienia który by budował formę. Przez to cała broń wychodzi płasko.

Napisano (edytowane)

Nie zrezygnowałeś z czerni, tylko z ciemnych kolorów, przeszedłeś ze skrajności w skrajność

Buzdygan wyszedł krzywo ;)

Przy toporze poprzednim w którym Szalony zauważył ( ;) ) czerń, trochę niekonsekwentnie podszedłeś do cieniowania - drewno ma cienie bardzo ciemne, wręcz czarne, a to coś przy ostrzu ma strasznie niewyraźne

Edytowane przez noiprox

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności