Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki troszkę starszy modelik.

Textura trochę przesadzona wyszła ;/

interface zrobiłem teraz na szybko ale inną techniką ;p

2365 tri. Są też normalmapki tylko robione w PS pluginemn, na screnach je słabo widać, przy dynamicznym świetle w grze jest inaczej.

camcopyis3.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki panowie za pozytywną wypowiedź :]

oryginalnie nie miało być nawet normal mapki(pewnie dlatego jest za dużo czerni) XD specular lvl zrobiłem, jednak sama textura diff jest miejscami przepalona ;/ wydaje mi się że jest zbyt silna sama w sobie :(

mam niewielkie praktyczne doświadczenie z tym XD jednak w następnej pracy będzie lepiej :] złapie lepszą równowagę .

rendery samej diff, z normalmapką oraz wszystko + speclvl

 

sideki8.th.jpg

sidenpz4.th.jpg

sidesnzx1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności