Kruku Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Taki troszkę starszy modelik. Textura trochę przesadzona wyszła ;/ interface zrobiłem teraz na szybko ale inną techniką ;p 2365 tri. Są też normalmapki tylko robione w PS pluginemn, na screnach je słabo widać, przy dynamicznym świetle w grze jest inaczej.
AkkA Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Moim zdaniem karabin wygląda bardzo dobrze, świetna robota.
Levus Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Fajnie się prezentuje, speca nie ma czy nie widać? Dasz shota od boku?
Kruku Napisano 21 Luty 2008 Autor Napisano 21 Luty 2008 Dzięki panowie za pozytywną wypowiedź :] oryginalnie nie miało być nawet normal mapki(pewnie dlatego jest za dużo czerni) XD specular lvl zrobiłem, jednak sama textura diff jest miejscami przepalona ;/ wydaje mi się że jest zbyt silna sama w sobie :( mam niewielkie praktyczne doświadczenie z tym XD jednak w następnej pracy będzie lepiej :] złapie lepszą równowagę . rendery samej diff, z normalmapką oraz wszystko + speclvl
ETA Napisano 21 Luty 2008 Napisano 21 Luty 2008 Fajniuchny, dodaj taką czerwoną krope na kalimatorze :D
Por@szek Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Fajnie, ale nie czuje normala, tak samo jak mi brakuje speca. Pimp this babe ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się