Jump to content

Featured Replies

Posted

Taki troszkę starszy modelik.

Textura trochę przesadzona wyszła ;/

interface zrobiłem teraz na szybko ale inną techniką ;p

2365 tri. Są też normalmapki tylko robione w PS pluginemn, na screnach je słabo widać, przy dynamicznym świetle w grze jest inaczej.

camcopyis3.th.jpg

  • Replies 5
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moim zdaniem karabin wygląda bardzo dobrze, świetna robota.

Fajnie się prezentuje, speca nie ma czy nie widać?

Dasz shota od boku?

  • Author

Dzięki panowie za pozytywną wypowiedź :]

oryginalnie nie miało być nawet normal mapki(pewnie dlatego jest za dużo czerni) XD specular lvl zrobiłem, jednak sama textura diff jest miejscami przepalona ;/ wydaje mi się że jest zbyt silna sama w sobie :(

mam niewielkie praktyczne doświadczenie z tym XD jednak w następnej pracy będzie lepiej :] złapie lepszą równowagę .

rendery samej diff, z normalmapką oraz wszystko + speclvl

 

sideki8.th.jpg

sidenpz4.th.jpg

sidesnzx1.th.jpg

Fajniuchny, dodaj taką czerwoną krope na kalimatorze :D

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy