Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Taki troszkę starszy modelik.

Textura trochę przesadzona wyszła ;/

interface zrobiłem teraz na szybko ale inną techniką ;p

2365 tri. Są też normalmapki tylko robione w PS pluginemn, na screnach je słabo widać, przy dynamicznym świetle w grze jest inaczej.

camcopyis3.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki panowie za pozytywną wypowiedź :]

oryginalnie nie miało być nawet normal mapki(pewnie dlatego jest za dużo czerni) XD specular lvl zrobiłem, jednak sama textura diff jest miejscami przepalona ;/ wydaje mi się że jest zbyt silna sama w sobie :(

mam niewielkie praktyczne doświadczenie z tym XD jednak w następnej pracy będzie lepiej :] złapie lepszą równowagę .

rendery samej diff, z normalmapką oraz wszystko + speclvl

 

sideki8.th.jpg

sidenpz4.th.jpg

sidesnzx1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności