Napisano 19 Luty 200817 l Taki troszkę starszy modelik. Textura trochę przesadzona wyszła ;/ interface zrobiłem teraz na szybko ale inną techniką ;p 2365 tri. Są też normalmapki tylko robione w PS pluginemn, na screnach je słabo widać, przy dynamicznym świetle w grze jest inaczej.
Napisano 21 Luty 200817 l Autor Dzięki panowie za pozytywną wypowiedź :] oryginalnie nie miało być nawet normal mapki(pewnie dlatego jest za dużo czerni) XD specular lvl zrobiłem, jednak sama textura diff jest miejscami przepalona ;/ wydaje mi się że jest zbyt silna sama w sobie :( mam niewielkie praktyczne doświadczenie z tym XD jednak w następnej pracy będzie lepiej :] złapie lepszą równowagę . rendery samej diff, z normalmapką oraz wszystko + speclvl
Napisano 22 Luty 200817 l Fajnie, ale nie czuje normala, tak samo jak mi brakuje speca. Pimp this babe ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto