Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siwy - cos ty sie tak tej zmywarki uczepil ? dlaczego nieotworze :P drzwiczki sie uchylaja z gory na dol wiec jak moge ich nieotworzyc. w mojej kuchni normalnie ja otwieram :P

 

 

Razor_, pomysle nad tym okapem. swiatlo to wiem ze musze inaczej ustawic :P

 

Lorilay, jak wyzej. no wlasnie moja kuchnia nie jest nowoczesna a mam na celu zrobieniu jej wizki tutaj :)

 

dzieki za komentarze :) pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 174
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam... ten wipek posluzyc mi mial za nauke modelowania, ustawiania swiatla, poznanie blizej vraya, nakladania tekstur, przerabiania w fotoszopie, tworzenie materialow itp.

 

kuchnia ta miala byc odwzorowaniem mojej kuchni. staralem sie odwzorowac ale i wprowadzac jakies swoje zmiany nieduze. dlatego wiecej modelowal chyba niebede bo wszystko chyba zostalo juz wymodelowane :P

 

teraz mecze teksture stolu.. poniezej screeny. prosze o komentarze:

 

kuchnia67qm1.th.jpgkuchnia68tv5.th.jpg

Napisano

Ten render jest taki jakiś mglisty, zbyt dużo szarości w materiałach albo zbyt słabe światło przy zbyt jasnych cieniach, nie wiem.

 

Edit:

No i jeszcze brak logiki w suszarce z talerzami, skoro jest zmywarka. Ale nie zauważyłabym gdyby siwy nie skierował mojego wzroku na zmywarkę.

Napisano

Ania, a no niewiem jaka logika ma byc :P poprostu u mnie w kuchni stoi suszarka tyle ze nikt prawie jej nieuzywa nigdy :P heh..

 

 

siwy, to nie az tyle sie otwiera...

 

sory ze niedokladnie...

 

kuchniaht2.th.jpg

 

 

materialy stolu i okolicy :P

 

kuchnia72de3.th.jpgkuchnia73ga4.th.jpg

Napisano

Dopiero próbóję robić coś w vray-u, nie jestem ekspertem od 3D, więc traktuj tewn komentarz z dystansem :]

Jakiś słaby kontrast, poza tym mnie się podoba, tylko te odbicia rzeczywiście za duże, pozatym nie rozmywają się tylko odbijają jak lustro.

Te kwiatki na oknie są identyczne, chyba dobrze by je było trochę urozmiacić.

Te butelki przy zlewie powinny chyba mieć jakieś nalepki, widok za oknem raczej nie ciekawy.

Napisano

Podłoga jak w reklamie ajaxu :) Fajne modele, ale faktycznie coś mało kontrastowy ten render. Wszystko jakieś blade. Ile masz świateł w scenie ?

Napisano

postaram sie cos wykombinowac...

 

Xiz0r, mozesz mi powiedziac jak poprawic aby shading byl lepszy ?, co to wlasciwie jest ten shading ? gdzies sie juz z tym spotkalem ale nigdy nieczytalem o tym.

 

Pablo, juz sobie poprawilem troche ustawienia monitora :)

Napisano

Widziales zeby takie "stare" drewno jakie masz na szafkach tak mocno odbijalo otoczenie?

Poza tym tak jak poprzednik pisze... nie ma zycia w tej kuchni, nic sie nie dzieje, kadr taki sobie... malo obiektow hmm popracuj bo narazie jest to pracka srednia.

 

pozdr

Napisano

Pablo, jak wpisalem wyzej.. kuchnie robie tylko po to zeby nauczyc sie jakis nowych rzeczy, troszke modelowanie pocwiczyc i materialy.. w rzeczywistosci bardzo podobna jest moja kuchnia . chce poustawiac ladnie materialy i zakonczyc projekt.

Napisano
Pablo, jak wpisalem wyzej.. kuchnie robie tylko po to zeby nauczyc sie jakis nowych rzeczy, troszke modelowanie pocwiczyc i materialy.. w rzeczywistosci bardzo podobna jest moja kuchnia . chce poustawiac ladnie materialy i zakonczyc projekt.

 

Eno, ale do portfolio ja potem wstawisz prawda? :) Wiec popracuj nad nia wiecej i daj wiecej modeli niekoniecznie tych ktore masz w swojej kuchni :)

 

pozdr

Napisano

heaven jesteś pewien, że te Twoje szafki w domu, aż tak odbijają? A nawet jeśli to lepiej zrobisz jeżeli dodasz do tego szczyptę własnego pomysłu. Obejrzyj też te swoje półki w domu i zobacz jak wyglądają te ścianki rzeczywiście. Kieliszki...ja wiem że może i stoją u Ciebie w na tych półkach, ale nie wygląda to za dobrze no i naprawdę dobrze by było jak byś trochę "zabałaganił" tą kuchnie :) pozdro.

Napisano

oki... dzieki wszystkim za komentarze... moze rzeczywiscie powinienem posiedziec dluzej nad ta kuchnia. komp ledwo wytrzymuje ale cos postaram sie wymyslec.

 

La R, zle mam jeszcze ustawione wiec dlatego tak mocno odbijaja te szafki.

z kieliszkami tez pomysle i sproboje cos poprawiac, ulepszyc, dodac kilka nowych obiektow. niemam duzo czasu na robienie w maxie wiec maly jest moj postep pracy w tygodniu.

 

co do portfolio to tak. chcem pozniej dac pracke do portfolio. oczywiscie render pojdzie do fotoszopa na koniec. zawsze nim mozna troche podciagnac pracke.

 

a jesli chodzi o kadr to jaki byscie proponowali ? moim zdaniem ten oki jest. na co powinienem skierowac, jak ustawic ?

 

 

pozdrawiam :)

Napisano

Moze blizej stolu, aby byl on na pierwszym planie bo tak to jest za pusto.

(kamer aprzy stole na wysokosci lekko wyzszej jak stol)

 

pozdr

Napisano

kolejny upek.

- zmienilem troche kadr.

- wymodelowalem kilka rzeczy

- wymodelowalem nowa kuchenke :)

mam problem z cieniem na tych puleczkach.

kuchnia78nh7.th.jpg

Napisano

No od razu ciekawiej :)

nie podoba mi sie raczka od kuchenki...za mocno powyginana. Kielioszki i kubki ktore wisza na sciane...to dla liliputow? :) Tekstura na krzesle (1 krzeslo, noga na dole po prawej). Keep working.

 

pozdr

Napisano

dzieki za komentarz :P

 

heh.. zrobie cos z tymi puleczkami bo dziwnie wygladaja :P

 

a zapomnialem chyba obrocic tekstury na krzesle :P wieczorkiem poprawie i wrzuce :)

Napisano

Tak trochę jednokolorowo, czerwone serwetki pod talerzami dają ładny akcent ale przydałby się też jakiś akcent w tylnej części.

Kubki na półce stoją zbyt równo.

Piec (czarna część) powinna bardziej odbijać.

Kieliszki stawia się w szafie, inaczej zbiera się kurz. Albo przynajmniej dnem do góry.

Co ten czajnik taki kanciasty? Może lepiej jakiś ładny porcelanowy.

Daj jakieś pokrywki na garnki.

Uchwyty szafek lepiej wyglądałyby w drewnie.

Adres emailowy chyba na obrazku może być z normalnym @, ponieważ takie spamboty szukające adresów raczej nie przeglądają bitmapów.

Napisano

Qrcze teraz tamta sciana taka pusta jak pousuwales te polki hmm... poza tym przydalby sie na niej Vraydirt, zeby podkreslic laczenia.

 

pozdr

Napisano

mam problem z oteksturowaniem tych krzesel :/ na jednym boku krzesla jest z gory na dol tekstura a z tylu idzie z lewej na prawo :/ jak zrobic zeby normalnie tylko z gory na dol szla ?

 

dorobilem kilka szafek ale zapomnialem o przekreceniu tekstury . chcialem zrobic matowe szklo ale cos mi niewyszlo.

 

i wciaz zapominam o nadaniu materialu tym uchwytom :P

 

screen ponizej:

kuchnia80om4.th.jpg

Napisano

w miedzyczasie robienia kolejnego renderu postanowilem nauczyc sie robienia DOF'a, zabawy ze skalami i oto co powstalo :P

 

kuchnia82fi7.th.jpg

 

niebijcie za mocno :P zreszta ucze sie photoshopa przy okazji :)

Napisano

Z jednej strony fajnie to światło równomiernie Ci wyszło, ale z drugiej strony to z braku wyraźnych cieni odnoszę trochę wrażenie, że np. krzesła unoszą się nad ziemią, albo ściana naprzeciwko okna jest zupełnie łysa, albo coś innego tam generuje bardzo silne światło.

Szczególnie to widać na krześle na pierwszym planie, z tyłu jest bardzo silnie oświetlone.

Ogólnie się wszystko zlewa. Spróbuj wyrenderować ambient occlusion w mental ray i nałożyć w photoshopie. Tutaj mały tutorial: http://news.luminancestudio.pl/?cat=7

 

Co do krzeseł, to tam gdzie dajesz teksturę, masz opcje obracania, pokręć tak żeby było dobrze ;)

 

Do zrobienia DOF, używałeś mapy Z-depth?

 

Pozdr

Napisano

wlasnie mam problem ze zrobieniem tam cienia . uzywam tylko suna na scenie i jakos niemoge zrobic zeby byl tam normalny cien krzesel i to wlasnie mnie troche irytuje bo tam niema cienia widocznego i sie krzesla unosza jakby.

 

nieuzywalem zadnej mapy z-depth :) w photoshopie zrobilem poprostu. pobawilem sie hue&saturation, zrobilem na innej warstwie krzesla i dalem blura .

 

niewiem czy poprawnie ale wiem ze dziala :) tylko za mocny blur moim zdaniem :)

 

jak moge zrobic cien za tymi krzeslami ?

Napisano

dof jest nie poprawny zeby nie powiedziec tragiczny...

a co do tych cieni to czy masz wszystkie sciany w tej kuchni? odnosze wrazenie jak by za plecami pyło pusto, jezeli tak to sprawa rozwiazana. postaw sciane wszystko bedzie git

Napisano

o :) dzieks za wyjasnienie, sproboje, tam niema sciany .

 

loopik. dzieki ale uzywam vraya a zmiena rendera wiaze sie w tym przypadku ze zmiana materialow wszystkich. uzyje plugina do AO w vrayu.

Napisano

wyrenderowalem sobie dwa razy AO.

 

pierwsza jest z samples 64 i distance 100 cm.

druga z samples 64 i distance 50 cm.

 

wydaje mi sie ze druga lepsze cienie ma. licze na pomoc w wyborze bo sie nieznam :P

 

 

eb2235ccfcd178cdm.jpgkuchnia84aowr7.th.jpg

Napisano

witam ponownie.. zrobilem render i okazalo sie ze wczesniej wkradlo sie kilka vray plainow ktore zapomnialem usunac i bylo tak jasno. teraz tylko sunem oswietlilem scene ale jest zaciemno :P pozniej postaram sie poprawic..

 

kuchnia85eb3.th.jpg

 

 

a tu po zabawie w fotoszopie:

 

kuchnia85popsbj7.th.jpg

 

ps. ruszylem kamera i musze od nowa robic AO :P hehe. musiscie jeszcze troche poczekac na kolejny render :P

Napisano

hehe :P ladnie arturprx2 poreguluje jeszcze :P tym czasem z AO i drugi z AO i DOF. choc niewiem czy bede z dofem robil. jak myslicie ? no i jeszcze zaraz dobiore tlo za okno i chyba juz robie na maxymalnych ustawieniach i do FW :)

 

kuchnia86ds8.th.jpgkuchnia87aq1.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności