heaven Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Napisano 4 Kwiecień 2008 siwy - cos ty sie tak tej zmywarki uczepil ? dlaczego nieotworze :P drzwiczki sie uchylaja z gory na dol wiec jak moge ich nieotworzyc. w mojej kuchni normalnie ja otwieram :P Razor_, pomysle nad tym okapem. swiatlo to wiem ze musze inaczej ustawic :P Lorilay, jak wyzej. no wlasnie moja kuchnia nie jest nowoczesna a mam na celu zrobieniu jej wizki tutaj :) dzieki za komentarze :) pozdrawiam.
heaven Napisano 6 Kwiecień 2008 Autor Napisano 6 Kwiecień 2008 witam... ten wipek posluzyc mi mial za nauke modelowania, ustawiania swiatla, poznanie blizej vraya, nakladania tekstur, przerabiania w fotoszopie, tworzenie materialow itp. kuchnia ta miala byc odwzorowaniem mojej kuchni. staralem sie odwzorowac ale i wprowadzac jakies swoje zmiany nieduze. dlatego wiecej modelowal chyba niebede bo wszystko chyba zostalo juz wymodelowane :P teraz mecze teksture stolu.. poniezej screeny. prosze o komentarze:
Ania Napisano 6 Kwiecień 2008 Napisano 6 Kwiecień 2008 Ten render jest taki jakiś mglisty, zbyt dużo szarości w materiałach albo zbyt słabe światło przy zbyt jasnych cieniach, nie wiem. Edit: No i jeszcze brak logiki w suszarce z talerzami, skoro jest zmywarka. Ale nie zauważyłabym gdyby siwy nie skierował mojego wzroku na zmywarkę.
heaven Napisano 6 Kwiecień 2008 Autor Napisano 6 Kwiecień 2008 Ania, a no niewiem jaka logika ma byc :P poprostu u mnie w kuchni stoi suszarka tyle ze nikt prawie jej nieuzywa nigdy :P heh.. siwy, to nie az tyle sie otwiera... sory ze niedokladnie... materialy stolu i okolicy :P
heaven Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 kolejny render... dalem juz wszedzie materialy... stwierdzam ze za duze refleksy na podlodze i na szafkach... prosze o komentarze...
P4VV37 Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Dopiero próbóję robić coś w vray-u, nie jestem ekspertem od 3D, więc traktuj tewn komentarz z dystansem :] Jakiś słaby kontrast, poza tym mnie się podoba, tylko te odbicia rzeczywiście za duże, pozatym nie rozmywają się tylko odbijają jak lustro. Te kwiatki na oknie są identyczne, chyba dobrze by je było trochę urozmiacić. Te butelki przy zlewie powinny chyba mieć jakieś nalepki, widok za oknem raczej nie ciekawy.
tomdv Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Podłoga jak w reklamie ajaxu :) Fajne modele, ale faktycznie coś mało kontrastowy ten render. Wszystko jakieś blade. Ile masz świateł w scenie ?
heaven Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 tomdv, mam tylko jedno swiatlo ( vraysun) . pozniej bede sie bawil bardziej ustawieniami vraya. teraz testuje materialy.
heaven Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 daje upek. zmienilem troche materialy.. chyba za bardzo przepalilem scene:
gekkor Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Malo, nudno i podloga błysk! Tak kafle nie odbijaja.
Pablo Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 przepaliles, malo powiedziane :) proponowalbym ustawic sobie najpierw swoj monitor :) pozdr
arturprx2 Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 podklad do lwfa dobry ;] pozdwolilem sobie pokrecic suwakami ;)
Orangegraphics Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 arturprx2 dobrze z tym zrobił. jest... w sumie tak bezpłciowo. żadnego stylu, czegoś takiego że się miło patrzy. no i shading słąby, widać przy półkach.
heaven Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 postaram sie cos wykombinowac... Xiz0r, mozesz mi powiedziac jak poprawic aby shading byl lepszy ?, co to wlasciwie jest ten shading ? gdzies sie juz z tym spotkalem ale nigdy nieczytalem o tym. Pablo, juz sobie poprawilem troche ustawienia monitora :)
TheCapo Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 No już mam nadzieje że niedługo zakończysz tą kuchnie. fajnie zrobiłeś, mi tam się podoba:)
Pablo Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Widziales zeby takie "stare" drewno jakie masz na szafkach tak mocno odbijalo otoczenie? Poza tym tak jak poprzednik pisze... nie ma zycia w tej kuchni, nic sie nie dzieje, kadr taki sobie... malo obiektow hmm popracuj bo narazie jest to pracka srednia. pozdr
heaven Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Pablo, jak wpisalem wyzej.. kuchnie robie tylko po to zeby nauczyc sie jakis nowych rzeczy, troszke modelowanie pocwiczyc i materialy.. w rzeczywistosci bardzo podobna jest moja kuchnia . chce poustawiac ladnie materialy i zakonczyc projekt.
Pablo Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Pablo, jak wpisalem wyzej.. kuchnie robie tylko po to zeby nauczyc sie jakis nowych rzeczy, troszke modelowanie pocwiczyc i materialy.. w rzeczywistosci bardzo podobna jest moja kuchnia . chce poustawiac ladnie materialy i zakonczyc projekt. Eno, ale do portfolio ja potem wstawisz prawda? :) Wiec popracuj nad nia wiecej i daj wiecej modeli niekoniecznie tych ktore masz w swojej kuchni :) pozdr
La R Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 heaven jesteś pewien, że te Twoje szafki w domu, aż tak odbijają? A nawet jeśli to lepiej zrobisz jeżeli dodasz do tego szczyptę własnego pomysłu. Obejrzyj też te swoje półki w domu i zobacz jak wyglądają te ścianki rzeczywiście. Kieliszki...ja wiem że może i stoją u Ciebie w na tych półkach, ale nie wygląda to za dobrze no i naprawdę dobrze by było jak byś trochę "zabałaganił" tą kuchnie :) pozdro.
heaven Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 oki... dzieki wszystkim za komentarze... moze rzeczywiscie powinienem posiedziec dluzej nad ta kuchnia. komp ledwo wytrzymuje ale cos postaram sie wymyslec. La R, zle mam jeszcze ustawione wiec dlatego tak mocno odbijaja te szafki. z kieliszkami tez pomysle i sproboje cos poprawiac, ulepszyc, dodac kilka nowych obiektow. niemam duzo czasu na robienie w maxie wiec maly jest moj postep pracy w tygodniu. co do portfolio to tak. chcem pozniej dac pracke do portfolio. oczywiscie render pojdzie do fotoszopa na koniec. zawsze nim mozna troche podciagnac pracke. a jesli chodzi o kadr to jaki byscie proponowali ? moim zdaniem ten oki jest. na co powinienem skierowac, jak ustawic ? pozdrawiam :)
Pablo Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Moze blizej stolu, aby byl on na pierwszym planie bo tak to jest za pusto. (kamer aprzy stole na wysokosci lekko wyzszej jak stol) pozdr
heaven Napisano 11 Kwiecień 2008 Autor Napisano 11 Kwiecień 2008 kolejny upek. - zmienilem troche kadr. - wymodelowalem kilka rzeczy - wymodelowalem nowa kuchenke :) mam problem z cieniem na tych puleczkach.
Pablo Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 No od razu ciekawiej :) nie podoba mi sie raczka od kuchenki...za mocno powyginana. Kielioszki i kubki ktore wisza na sciane...to dla liliputow? :) Tekstura na krzesle (1 krzeslo, noga na dole po prawej). Keep working. pozdr
heaven Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 dzieki za komentarz :P heh.. zrobie cos z tymi puleczkami bo dziwnie wygladaja :P a zapomnialem chyba obrocic tekstury na krzesle :P wieczorkiem poprawie i wrzuce :)
Ania Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 Tak trochę jednokolorowo, czerwone serwetki pod talerzami dają ładny akcent ale przydałby się też jakiś akcent w tylnej części. Kubki na półce stoją zbyt równo. Piec (czarna część) powinna bardziej odbijać. Kieliszki stawia się w szafie, inaczej zbiera się kurz. Albo przynajmniej dnem do góry. Co ten czajnik taki kanciasty? Może lepiej jakiś ładny porcelanowy. Daj jakieś pokrywki na garnki. Uchwyty szafek lepiej wyglądałyby w drewnie. Adres emailowy chyba na obrazku może być z normalnym @, ponieważ takie spamboty szukające adresów raczej nie przeglądają bitmapów.
heaven Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 teraz chyba troche lepiej. czekam na komentarze.
adam_m Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Krzesła ciągle źle oteksturowane. Słoje na drewnie idą w poprzek.
Pablo Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Qrcze teraz tamta sciana taka pusta jak pousuwales te polki hmm... poza tym przydalby sie na niej Vraydirt, zeby podkreslic laczenia. pozdr
heaven Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 mam problem z oteksturowaniem tych krzesel :/ na jednym boku krzesla jest z gory na dol tekstura a z tylu idzie z lewej na prawo :/ jak zrobic zeby normalnie tylko z gory na dol szla ? dorobilem kilka szafek ale zapomnialem o przekreceniu tekstury . chcialem zrobic matowe szklo ale cos mi niewyszlo. i wciaz zapominam o nadaniu materialu tym uchwytom :P screen ponizej:
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 w miedzyczasie robienia kolejnego renderu postanowilem nauczyc sie robienia DOF'a, zabawy ze skalami i oto co powstalo :P niebijcie za mocno :P zreszta ucze sie photoshopa przy okazji :)
Loopik Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Z jednej strony fajnie to światło równomiernie Ci wyszło, ale z drugiej strony to z braku wyraźnych cieni odnoszę trochę wrażenie, że np. krzesła unoszą się nad ziemią, albo ściana naprzeciwko okna jest zupełnie łysa, albo coś innego tam generuje bardzo silne światło. Szczególnie to widać na krześle na pierwszym planie, z tyłu jest bardzo silnie oświetlone. Ogólnie się wszystko zlewa. Spróbuj wyrenderować ambient occlusion w mental ray i nałożyć w photoshopie. Tutaj mały tutorial: http://news.luminancestudio.pl/?cat=7 Co do krzeseł, to tam gdzie dajesz teksturę, masz opcje obracania, pokręć tak żeby było dobrze ;) Do zrobienia DOF, używałeś mapy Z-depth? Pozdr
Blue-Berry Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 podloga troche malo realna jak zaraz po umyciu a to wyglada jakos dziwnie
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 wlasnie mam problem ze zrobieniem tam cienia . uzywam tylko suna na scenie i jakos niemoge zrobic zeby byl tam normalny cien krzesel i to wlasnie mnie troche irytuje bo tam niema cienia widocznego i sie krzesla unosza jakby. nieuzywalem zadnej mapy z-depth :) w photoshopie zrobilem poprostu. pobawilem sie hue&saturation, zrobilem na innej warstwie krzesla i dalem blura . niewiem czy poprawnie ale wiem ze dziala :) tylko za mocny blur moim zdaniem :) jak moge zrobic cien za tymi krzeslami ?
arturprx2 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 dof jest nie poprawny zeby nie powiedziec tragiczny... a co do tych cieni to czy masz wszystkie sciany w tej kuchni? odnosze wrazenie jak by za plecami pyło pusto, jezeli tak to sprawa rozwiazana. postaw sciane wszystko bedzie git
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 o :) dzieks za wyjasnienie, sproboje, tam niema sciany . loopik. dzieki ale uzywam vraya a zmiena rendera wiaze sie w tym przypadku ze zmiana materialow wszystkich. uzyje plugina do AO w vrayu.
Loopik Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Ale nie ma problemu, możesz sobie tylko AO wyrenderować, bez zmiany czegokolwiek. Najlepiej sobie zapisz kopię pliku.
arturprx2 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 nie proboj tylko stawiaj sciane ;) a z tym dofen to na lajcie w szkapie mozna zrobic tylko ze z głową a nie jak wyzej albo oczywiscie zdephem http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=206&unfold=exclusive ale najprosciej to wlaczyc dofa w kamerze i po zabiegu ;)
trosiek Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 dla bardziej ostrych cieni możesz też dodać direct light.
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 loopik.. dzieki za pomoc :) czegos nowego sie nauczylem :) arturprx2. dzieks... lukne niedlugo.. jak stworzyc kanal ALPHA ?
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 wyrenderowalem sobie dwa razy AO. pierwsza jest z samples 64 i distance 100 cm. druga z samples 64 i distance 50 cm. wydaje mi sie ze druga lepsze cienie ma. licze na pomoc w wyborze bo sie nieznam :P
arturprx2 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 a tam nie wiem po co sie w to bawisz ;P ale pierwsza lepsza, spojrz pod stol. no i pokaz jak to z ta scianą wyglada ;]
Kimmi Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Ten dof jest do bani, krzesła i stół wyglądają jak wklejone w paint'cie.
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 Kimmi, wiem :P to byl pierwszy raz :) i mam nadzieje ostatni taki denny :P wlasnie robie render z ta sciana juz :P
Loopik Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Racja, ten z większym dystansem chyba będzie lepszy, krzesło będzie fajniej zacienione. Wrzuć z shopa, już poskładane.
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 witam ponownie.. zrobilem render i okazalo sie ze wczesniej wkradlo sie kilka vray plainow ktore zapomnialem usunac i bylo tak jasno. teraz tylko sunem oswietlilem scene ale jest zaciemno :P pozniej postaram sie poprawic.. a tu po zabawie w fotoszopie: ps. ruszylem kamera i musze od nowa robic AO :P hehe. musiscie jeszcze troche poczekac na kolejny render :P
arturprx2 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 spoko jest, ten drugi elegancko idzie wyregulowac ;)
heaven Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 hehe :P ladnie arturprx2 poreguluje jeszcze :P tym czasem z AO i drugi z AO i DOF. choc niewiem czy bede z dofem robil. jak myslicie ? no i jeszcze zaraz dobiore tlo za okno i chyba juz robie na maxymalnych ustawieniach i do FW :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się