pitekkkk Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 To znowu ja. Chciałem czymś w miarę prostym uzyskać realistyczny efekt, chociaż mój komputer i tak z kwiatkami nie dawał już rady, ale mi się efekt podoba, a Wy oceńcie sami. :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 w sumie same obrączki ładnie, ale strasznie ciemno dookoła. popraw proszę oświetlenie i pokaż jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 same obraczki bardzo ladne ale po pierwsze to co napisal Xiz0r a po drugie bardzo ciasny i malo ciekawy kadr. ale material i swiatelko mniam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makbol Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 A mi własnie przeciwnie, podoba się że jest ciemno wokół a detal jest wydobyty i doświetlony. Jak rozumiem jest to displace ? Ładnie wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kimmi Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 Obrączki wyszły naprawdę realistycznie. Ja też bym zostawił czarne tło, bo skupia uwagę na właściwym obiekcie, a czerń pasuje do tego materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitekkkk Napisano 19 Marzec 2008 Autor Share Napisano 19 Marzec 2008 Jest to obiekt 3D a nie scena, więc pytanie po co ma być jasno na scenie ? żeby sie wszystko błyszczało ? Myślę, że taka ekspozycja jest lepsza, podobnie kadr który skupia uwagę właśnie na obiekcie. A co do modelu, to nie jest displace :P, nie dało się nim zrobić bez wrednych kantów, albo ja nie umialem :P W każdym razie wszystko jest modelowane panowie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 19 Marzec 2008 Share Napisano 19 Marzec 2008 W każdym razie wszystko jest modelowane panowie :D Bo raz na jakiś czas musi się pojawić jakiś masochista^^ Genialny materiał. Opiszesz, czy top secret? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 o wielki pixelu!! modelowane zdobienia wyglądają zajebiaszczo :> Pozdrawiam i gratuluję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kots Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 Pokaż siatki plijz. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pitekkkk Napisano 20 Marzec 2008 Autor Share Napisano 20 Marzec 2008 Program 3dsmax i vray oczywiście :) a modelowane splinami a pózniej na editable poly, aż takim masochistą nie jestem. Co do materiału to na Blendzie oparte plus bumpy w kolejnych materiałach i w masce dirtowa mapka :). A siatki wyglądają następująco: Tak więc bez wyjątkowych poczynań, liczy się sposób :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 stary, shader na *****, bravo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poke Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 super praca , bardzo bardzo mi sie podoba ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 aj ladnie ladnie, oj ladnie ladnie, oj ladnie lad-nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viz.k Napisano 20 Marzec 2008 Share Napisano 20 Marzec 2008 a jesli chodzi o to wyciecie/wglebienie to zwykly boolean tak potrafi? zrobiles to na prostym obiekcie a potem bend czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi