Skocz do zawartości

Postać 3d: LEGO Indiana Jones


pchela1313

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mając trochę wolnego czasu, postanowiłem że czas pobawić się trochę modo 301. Stwierdziłem, że w ramach nauki zrobię nową postać i wybór padł na Indiana Jonesa ale w wersji LEGO.

 

Koncept:

Concept_S.jpg

 

Rezultaty:

 

P_1_S.jpgP_2_S.jpgP_3_S.jpgFront_S.jpgBok_S.jpg

 

Jako że to postać Lego, to jeszcze części ludzika:

Czesci_S.jpgCzesci_2_S.jpg

 

Te dodatkowe edge loopy są wstawione ponieważ postać ta będzie miała zrobiony szkielet.

 

Pozdrawiam i czekam na komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za komentarze:)

JunioR- będą dokładnie takie same, ponieważ ta postać będzie się animować tak jak ta z konceptu, czyli uda będą na zawiasie kulkowym oraz dojdzie możliwość zginania kolan.

 

A teraz Update:

Indy nie może być poszukiwaczem skarbów bez swojej torby, zatem oto i ona:P

 

P_1_S.jpgP_2_S.jpgTorba_S.jpg

 

Zabieram się za bicz oraz pistolet.

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam prawie punktualnie o północy:P

 

ajbin- do animki trochę jeszcze zostało, muszę zrobić całe tekstury i jeszcze szkielet, czyli jeszcze dłuuga droga przede mną. Do domu wracaliśmy w strasznym hałasie bo autobus to jakiś zabytkowy był:)

 

malyboa- wielkie dzięki za miłe słowa, teksturki możesz ocenić bo w tym poście już się pojawią:P

tob01- dzięki, tekstury to w sumie tylko na korpusie twarzy i na nogach, co zaraz pokażę w troszkę innym koncepcie.

 

mowicz- dzięki, staram się jak tylko mogę:)

 

Trochę inny koncept:

 

Concept%202_S.jpg

 

Oraz Update:)

 

P_1_S.jpgP_2_S.jpgP_3_S.jpg

 

Czekam na opinie i pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za komentarze:)

ajbin- tak Indy będzie mógł zarówno strzelać jak i machać batem

 

bez zbędnych wstępów- oto lista zmian jakie zostały wprowadzone od ostatniego czasu:

- zrobiłem tekstury na nogach oraz na twarzy (tylko broda)

- usta, brwi oraz oczy NIE są teksturami, są to obiekty 3D, które są częścią szkieletu jaki wykonałem dla twarzy Indiego.

 

Tutaj przedstawię tylko końcowy efekt prac nad tym szkieletem, a dokładne jego działanie omówię w innym temacie w dziale "Animations".

Temat ten będzie zarazem kontynuacją tego wątku, ponieważ teraz zajmuję się zrobieniem szkieletu dla postaci, a to nie jest odpowiednie miejsce dla takich rzeczy.

 

Zatem oto efekty:

- kilka szybkich renderów

 

R1_S.jpgR2_S.jpgR3_S.jpg

 

A tutaj jest przykładowa animacja twarzy "Ściągnij animację"

 

EDIT:

Dokładny opis szkieletu twarzy jak i kontynuacja tworzenia tej postaci (w szczególności riggu) jest w tym wątku "Kontynuacja wątku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy użyjesz Bipeda, CAT'a, czy zrobisz własny szkielet, nie ma znaczenia. Liczy się tylko to, jak ustalisz wagi w skinowaniu, a po Twoim poście, widzę, że masz je źle ustawione w nogach. U mnie envelopy nóg nie mają żadnego wpływu na tors i odwrotnie.

Pobaw się trochę ze skinowaniem a na pewno wszystko będzie dobrze działać. Na mojej stronie jest dokładniej omówione jak zrobiłem ten szkielet, może Ci to pomoże.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności