Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w menu transform jest activate symmetry i wlacz "use posable symmetry", wlaczasz i wylaczasz symetrie po osi X przy pomocy klawisza X.

Czary panie, czary... Czasem warto sprawdzic do czego sluza pewne przyciski, zwlaszcza te ktore maja wiele sugerujace nazwy :).

Napisano

mam problem

mianowicie mam model ktory jest symetryczny z tym, ze jedna reke ma ucieta od lokcia a druga praktycznie cala po exporcie do zbrusha symetria jest przsunieta :( czemu ?

Napisano
Oj nielot, obawiam sie ze model musi byc calkiem symetryczny, az tak dobrze to nie ma. Ja z tym nigdy nie mialem problemow, wiec nie wiem co Ci poradzic.

 

hmmm, sorki ale nie rozumiem Ciebie, z czym nigdy nie miales problemow ?

model jest symetryczny tylko polowki roznia sie dlugoscia kikuta reki...

Napisano

Obawiam sie ze ja tez nie do konca rozumiem. Czy rece sa symetryczne geometrycznie i topologicznie? Przynajmniej topologicznie musza byc. Tzn, mozesz miec krotsza reke, albo nawet jej kikut, pod warunkiem ze bedzie sie skladala z takich samych polygonow jak ta reka, ktora jest cala albo dluzsza.

 

Ja nigdy nie mialem problemow z przesunieta osia symetrii.

Napisano

z posable symetry jest tak ze musisz w zb miec symetryczny obiekt, transposowac go, i wlaczyc posable symmetry i sculptowac. jezeli wrzucisz wczesniej posowany obiekt ( np koscmi w maxie) to possable symmetry nie zadziala odpowiednio

Napisano

Albo Deshu nie masz racji, albo ja mialem zawsze duzo szczescia.

Wrzucam pierwszy z brzegu obiekt ktore zrigowalem na pale w mayi i wyeksportowalem do zbrusha, jak widac trzyma symetrie jak cholera, byc moze to kwestia tego ze nie mam tam ani jednego polygona innego niz quad. Nie wiem, tak jak napisalem nie mam z tym zadnych problemow nie zaleznie od tego czy rigguje w mayi czy uzywam transpose.

 

testwz9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności