nielot007 Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 Witam!! w tym wideo--> http://www.veoh.com/videos/v6555823dqfqHNRP mimo iz glowe ma lekko obrocona to moze sculptowac symetrycznie, jak ? :D pozdro
Levus Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 Ten wątek wypatrzyłem: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46522 Post anderseloya. Chodzi o ustawienie pivotu między oczami w preview. Tutaj chyba więcej, nie czytałem, ale zapewne chodzi o problem o którym piszesz. "Transpose symmetry" http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=45049 pozdro!
Luki Luki Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 w menu transform jest activate symmetry i wlacz "use posable symmetry", wlaczasz i wylaczasz symetrie po osi X przy pomocy klawisza X. Czary panie, czary... Czasem warto sprawdzic do czego sluza pewne przyciski, zwlaszcza te ktore maja wiele sugerujace nazwy :).
nielot007 Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Napisano 4 Kwiecień 2008 mam problem mianowicie mam model ktory jest symetryczny z tym, ze jedna reke ma ucieta od lokcia a druga praktycznie cala po exporcie do zbrusha symetria jest przsunieta :( czemu ?
Luki Luki Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Oj nielot, obawiam sie ze model musi byc calkiem symetryczny, az tak dobrze to nie ma. Ja z tym nigdy nie mialem problemow, wiec nie wiem co Ci poradzic.
nielot007 Napisano 5 Kwiecień 2008 Autor Napisano 5 Kwiecień 2008 Oj nielot, obawiam sie ze model musi byc calkiem symetryczny, az tak dobrze to nie ma. Ja z tym nigdy nie mialem problemow, wiec nie wiem co Ci poradzic. hmmm, sorki ale nie rozumiem Ciebie, z czym nigdy nie miales problemow ? model jest symetryczny tylko polowki roznia sie dlugoscia kikuta reki...
Luki Luki Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Obawiam sie ze ja tez nie do konca rozumiem. Czy rece sa symetryczne geometrycznie i topologicznie? Przynajmniej topologicznie musza byc. Tzn, mozesz miec krotsza reke, albo nawet jej kikut, pod warunkiem ze bedzie sie skladala z takich samych polygonow jak ta reka, ktora jest cala albo dluzsza. Ja nigdy nie mialem problemow z przesunieta osia symetrii.
deshu Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 z posable symetry jest tak ze musisz w zb miec symetryczny obiekt, transposowac go, i wlaczyc posable symmetry i sculptowac. jezeli wrzucisz wczesniej posowany obiekt ( np koscmi w maxie) to possable symmetry nie zadziala odpowiednio
Luki Luki Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Albo Deshu nie masz racji, albo ja mialem zawsze duzo szczescia. Wrzucam pierwszy z brzegu obiekt ktore zrigowalem na pale w mayi i wyeksportowalem do zbrusha, jak widac trzyma symetrie jak cholera, byc moze to kwestia tego ze nie mam tam ani jednego polygona innego niz quad. Nie wiem, tak jak napisalem nie mam z tym zadnych problemow nie zaleznie od tego czy rigguje w mayi czy uzywam transpose.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się