Jump to content
nielot007

symetria

Recommended Posts

w menu transform jest activate symmetry i wlacz "use posable symmetry", wlaczasz i wylaczasz symetrie po osi X przy pomocy klawisza X.

Czary panie, czary... Czasem warto sprawdzic do czego sluza pewne przyciski, zwlaszcza te ktore maja wiele sugerujace nazwy :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam problem

mianowicie mam model ktory jest symetryczny z tym, ze jedna reke ma ucieta od lokcia a druga praktycznie cala po exporcie do zbrusha symetria jest przsunieta :( czemu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj nielot, obawiam sie ze model musi byc calkiem symetryczny, az tak dobrze to nie ma. Ja z tym nigdy nie mialem problemow, wiec nie wiem co Ci poradzic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oj nielot, obawiam sie ze model musi byc calkiem symetryczny, az tak dobrze to nie ma. Ja z tym nigdy nie mialem problemow, wiec nie wiem co Ci poradzic.

 

hmmm, sorki ale nie rozumiem Ciebie, z czym nigdy nie miales problemow ?

model jest symetryczny tylko polowki roznia sie dlugoscia kikuta reki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam sie ze ja tez nie do konca rozumiem. Czy rece sa symetryczne geometrycznie i topologicznie? Przynajmniej topologicznie musza byc. Tzn, mozesz miec krotsza reke, albo nawet jej kikut, pod warunkiem ze bedzie sie skladala z takich samych polygonow jak ta reka, ktora jest cala albo dluzsza.

 

Ja nigdy nie mialem problemow z przesunieta osia symetrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

z posable symetry jest tak ze musisz w zb miec symetryczny obiekt, transposowac go, i wlaczyc posable symmetry i sculptowac. jezeli wrzucisz wczesniej posowany obiekt ( np koscmi w maxie) to possable symmetry nie zadziala odpowiednio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo Deshu nie masz racji, albo ja mialem zawsze duzo szczescia.

Wrzucam pierwszy z brzegu obiekt ktore zrigowalem na pale w mayi i wyeksportowalem do zbrusha, jak widac trzyma symetrie jak cholera, byc moze to kwestia tego ze nie mam tam ani jednego polygona innego niz quad. Nie wiem, tak jak napisalem nie mam z tym zadnych problemow nie zaleznie od tego czy rigguje w mayi czy uzywam transpose.

 

testwz9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy