Ania Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Dostępny jest making of myszy z wężem. Tłumaczenia niestety nie będzie bo czasu za bardzo nie mam. Making of Snake and Mouse by Anna Celarek Więcej making ofów na mojej stronce. (kliknij na sygnaturę, i dział tutorials). 2
Levus Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Pierwszy!:D Dzięki Aniu! Pewnie jak zawsze coś wartościowego będzie można wyłapać!
JunioR Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 trzeci (jak zawsze ;p ) a na powaznie to super fajnie ! dzieki!
muody Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 naprawdę wyginanie węża Curves to był taki luksus, bez błędów żadnych? najlepszy jest Bone Heat. parę dni temu robiłem weightpainta przez 2,5 godziny na postaci. jak zobaczyłem auto-rig na myszce, wczytałem stary model (przed skinowaniem), moją bazową armaturę i klik - działa. mega... wręcz szkoda mi trochę zmarnowanego wieczora, bo automat zrobił to lepiej :] patent na łuski węża też ok i dzięki za wyjaśnienie sprawy z cieniowaniem particles. chociaż, ja bym to jeszcze pomieszał z gradientem jakimś, mapowanym wzdłuż każdej cząstki (chyba default?)
Ania Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Napisano 4 Kwiecień 2008 Avenger - na splinie błędy były ale wypadły tam gdzie nie widać. Jest też metoda naprawiania takich błędów za pomocą hook, znasz to? Ale ogólnie łatwiej było tak niż robić szkielet, bo splina można dowolnie wydłużać przez co jest wygodniej. Błędy robią się głównie tam gdzie spline zmienia kierunek względem płaszczyzny (jeśli przedtem był na płaszczyźnie X,Y a w jakimś miejscu wychodzi wzdłuż osi Z), u mnie takich miejsc jest mało. A co do parytklów, przecież tam gradient jest, na tej samej stronie co spline z wężem, całkiem na dole, oznaczone zielonym kolorem.
muody Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 hm! Curve Deform faktycznie działa w porządku z Hook'ami... fajnie, że znalazłaś czas na napisanie m-of'a fakt, jakoś przeoczyłem gradient
Bielo^ Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 Super Aniu, ale dla nas mogłaś po polsku... Rozumiemy nie tylko jak sie do nas mówi po angielsku xD. Detal węża wciska mnie w ziemię. Tylko ten blender (twór szatana) straszy. Widzę że twój budżet nie przekracza 1k, abyś mogła zrobić coś pięknego. Szacunek.
floo Napisano 5 Kwiecień 2008 Napisano 5 Kwiecień 2008 fajna sprawa!!! ;) nice! dobrze zobaczyć co i jak... ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się