Posted April 7, 200817 yr Koncepcik 30 minut Modelik 2 godziny I teraz go texturuję. Jak zwykle nie mam wyczucia jak to dopieścić więc prosił bym o radę :)
April 7, 200817 yr Fajniutki :) Dodaj może jakieś piórka albo koraliki z zębów :) Albo po prostu oteksturuj go :) Jeśli tex będzie tak dobry jak koncepcik to będzie świetna siekierka ;)
April 7, 200817 yr Author No to diffuse zapodam co do tej pory wyskrobałem nie jest kompletny i bez wodotrysków jeszcze :)
April 7, 200817 yr bardzo ladny model, nad texturami jeszcze posiedz :P i czemu pokazujecie model na czarnym tle, nie ma nic gorszego od czarnego tla, niszczysz piekno modelu! :O
April 7, 200817 yr ladny, jak podrasujesz teksturki (bo sa jak z tuta rzniete) to bedzie piekny i cacy, drewno podciagnij, rdzy dodaj, zadrapan :D
April 7, 200817 yr a się czepiacie :) drewno super tylko takie blade :) nad metalem jeszcze posiedź ;)
April 7, 200817 yr ladny, jak podrasujesz teksturki (bo sa jak z tuta rzniete) to bedzie piekny i cacy, drewno podciagnij, rdzy dodaj, zadrapan :D Witamy po dłuzszej przerwie!:) Co do siekierki.....gdyby nie betonowy metal to by bylo gicio
April 7, 200817 yr drewno jak drewno ale za blade. metal na razie nijaki. ot kawał metalu, gdyby spojrzeć na samą texture to ciężko było by sie domyślić ze to siekiera :) wiec czeka Cię trochę pracy nad tą siekierą jeszcze. Leleń dobrze radzi, nie prezentuje sie modelu na czarnym tle. poza tym zauważyłem że masz bardzo nieładny styl prezentacji prac :P wrzucasz duże rendery które w dużej części składają się z samego tła. a zazwyczaj nikomu nie chce się otwierać ileś tam obrazków żeby obejrzeć każdy osobno. proponuję ci wszystkie ujęcia wrzucić w jeden render, będzie to dużo lepiej i wygodniej oglądać poza tym jak już bedzie finał to nieważ się robić tak obskurnego rendera. takie coś sie do folio nie nadaje. tym bardziej że wiem że potrafisz to sensownie wyrenderować.
April 8, 200817 yr Author Kombinuję nad metalem zmieniłem trochę Diffa i dodałem speka :) I zmieniłem tło na szare :)
April 8, 200817 yr heh ciagle prezentacja modelu tragedia. tło masz szare ale wciąż masz całkiem czarne miejsca na modelu jakis cienie głupie, które wcale nie są na texturze. poza tym prosze... jeden obrazek za to metal teraz wygląda jakbyś go szorował szczotką drucianą. ostrza siekier tak nie wyglądają
April 9, 200817 yr Author Jak sie ktoś skaleczy to tężec albo gangrena murowana :) Podłubie jeszcze przy normalmapce i gotowe :) Będę ładnie renderował jak dopnę texturkę na ostatni guzik :)
April 9, 200817 yr no metal lepsiejszy ale trzonek już nie. O wiele lepszy był ( imho ofkors ) cały drewniany. Poprawiłbyś jeszcze tex metalu na tym "boxie" na środku ;)
April 9, 200817 yr Author Co dokładniej poprawić na tym obuchu ?? Diff i spec :) właśnie dłubię przy normalce, Przyda się szczególnie na trzonku żeby ta owijka jakoś wyglądała :)
April 9, 200817 yr Author Nad owijka popracuję jeszcze dodam ślady krwi itd. ale nie wyrzucę :) robię według konceptu :P Pozatym wszyscy robią bez owijek :D
April 9, 200817 yr lepiej. owijka faktycznie nie bardzo. w sumie było by ok gdyby nie jedna sprawa. ostrze wygląda na ostrzone laserowo. bo kant pomiędzy ostrzem wyszlifowanym a nie wyszlifowanym jest zbyt mocny. to przejscie powinno byc duzo bardziej płynne
April 9, 200817 yr jak wy to kurde robicie, ze takie zajefajne textury wam wychodzą?? ;| albo w jakim programie najlepiej się tym bawić?? ;|
April 10, 200817 yr Author Wersja z normalkami Strasznie się namęczyłem z tą szmatką :/ a i tak nie jestem z niej zadowolony ... Może jak się nauczę lepiej dłubać przy takich sprawach to ją poprawię.
April 11, 200817 yr Author Siekierka skończona jeszcze w ambientowym świetle Ale model i mapowanie skończone :)
April 11, 200817 yr O ile drewienko mi się podoba, to metal już mniej. Na kantach jest nieciekawie, szczególnie na tych co nie są nieostre (zardzewiałe). No ale w całości wygląda całkiem okej;)
Create an account or sign in to comment