KRUQ Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Koncepcik 30 minut Modelik 2 godziny I teraz go texturuję. Jak zwykle nie mam wyczucia jak to dopieścić więc prosił bym o radę :)
Ex3 Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 Fajniutki :) Dodaj może jakieś piórka albo koraliki z zębów :) Albo po prostu oteksturuj go :) Jeśli tex będzie tak dobry jak koncepcik to będzie świetna siekierka ;)
KRUQ Napisano 7 Kwiecień 2008 Autor Napisano 7 Kwiecień 2008 No to diffuse zapodam co do tej pory wyskrobałem nie jest kompletny i bez wodotrysków jeszcze :)
Leleń Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 bardzo ladny model, nad texturami jeszcze posiedz :P i czemu pokazujecie model na czarnym tle, nie ma nic gorszego od czarnego tla, niszczysz piekno modelu! :O
vv3k70r Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 ladny, jak podrasujesz teksturki (bo sa jak z tuta rzniete) to bedzie piekny i cacy, drewno podciagnij, rdzy dodaj, zadrapan :D 1
Ex3 Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 a się czepiacie :) drewno super tylko takie blade :) nad metalem jeszcze posiedź ;)
Bruneq Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 ladny, jak podrasujesz teksturki (bo sa jak z tuta rzniete) to bedzie piekny i cacy, drewno podciagnij, rdzy dodaj, zadrapan :D Witamy po dłuzszej przerwie!:) Co do siekierki.....gdyby nie betonowy metal to by bylo gicio
Valery Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 drewno jak drewno ale za blade. metal na razie nijaki. ot kawał metalu, gdyby spojrzeć na samą texture to ciężko było by sie domyślić ze to siekiera :) wiec czeka Cię trochę pracy nad tą siekierą jeszcze. Leleń dobrze radzi, nie prezentuje sie modelu na czarnym tle. poza tym zauważyłem że masz bardzo nieładny styl prezentacji prac :P wrzucasz duże rendery które w dużej części składają się z samego tła. a zazwyczaj nikomu nie chce się otwierać ileś tam obrazków żeby obejrzeć każdy osobno. proponuję ci wszystkie ujęcia wrzucić w jeden render, będzie to dużo lepiej i wygodniej oglądać poza tym jak już bedzie finał to nieważ się robić tak obskurnego rendera. takie coś sie do folio nie nadaje. tym bardziej że wiem że potrafisz to sensownie wyrenderować.
KRUQ Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Kombinuję nad metalem zmieniłem trochę Diffa i dodałem speka :) I zmieniłem tło na szare :)
Valery Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 heh ciagle prezentacja modelu tragedia. tło masz szare ale wciąż masz całkiem czarne miejsca na modelu jakis cienie głupie, które wcale nie są na texturze. poza tym prosze... jeden obrazek za to metal teraz wygląda jakbyś go szorował szczotką drucianą. ostrza siekier tak nie wyglądają
KRUQ Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Jak sie ktoś skaleczy to tężec albo gangrena murowana :) Podłubie jeszcze przy normalmapce i gotowe :) Będę ładnie renderował jak dopnę texturkę na ostatni guzik :)
Bielo^ Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 A może zrobisz małego makingofa z teksturek? ;) Wyglada super.
Ex3 Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 no metal lepsiejszy ale trzonek już nie. O wiele lepszy był ( imho ofkors ) cały drewniany. Poprawiłbyś jeszcze tex metalu na tym "boxie" na środku ;)
KRUQ Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Co dokładniej poprawić na tym obuchu ?? Diff i spec :) właśnie dłubię przy normalce, Przyda się szczególnie na trzonku żeby ta owijka jakoś wyglądała :)
Ex3 Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Co dokładniej poprawić na tym obuchu ?? Wywal tą owijkę :P
KRUQ Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Nad owijka popracuję jeszcze dodam ślady krwi itd. ale nie wyrzucę :) robię według konceptu :P Pozatym wszyscy robią bez owijek :D 1
Valery Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 lepiej. owijka faktycznie nie bardzo. w sumie było by ok gdyby nie jedna sprawa. ostrze wygląda na ostrzone laserowo. bo kant pomiędzy ostrzem wyszlifowanym a nie wyszlifowanym jest zbyt mocny. to przejscie powinno byc duzo bardziej płynne 1
Matrixus17 Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 jak wy to kurde robicie, ze takie zajefajne textury wam wychodzą?? ;| albo w jakim programie najlepiej się tym bawić?? ;|
KRUQ Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Do tego modelu używałem Maxa8 Blendera Photoshopa i Crazy bumpa :)
KRUQ Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 Wersja z normalkami Strasznie się namęczyłem z tą szmatką :/ a i tak nie jestem z niej zadowolony ... Może jak się nauczę lepiej dłubać przy takich sprawach to ją poprawię.
KRUQ Napisano 11 Kwiecień 2008 Autor Napisano 11 Kwiecień 2008 Siekierka skończona jeszcze w ambientowym świetle Ale model i mapowanie skończone :)
Levus Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 O ile drewienko mi się podoba, to metal już mniej. Na kantach jest nieciekawie, szczególnie na tych co nie są nieostre (zardzewiałe). No ale w całości wygląda całkiem okej;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się