Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak sobie od kilku dni tworze model pirata.

 

Wrzucam high poly. Doradzcie cos zanim zaczne wypalac normale :)

 

Zamierzam jeszcze zrobic mu brode, dlugie wlosy (dlatego nie modelowalem dokladnie uszu) i dodac szable przy pasie.

 

 

 

10ax8.jpg

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hohoho, ja wam normalnie zazdroszcze tego detalu na pracach, do game art. Ciekawe jak wygląda wersja low-poly ;). Brakuje mu rumu i ten czubek buta jest dziwny. Ten pas też nie wygląda tak jak powinien, facet przypomina bardziej hiszpańskiego konkwistadora czy jakiegoś bogacza, a nie brudnego, śmierdzącego pirata. Dodaj mu zmarszczek i parszywy ryj a będzie pasował jak ulał. ZBrush?

Napisano
Dodaj mu zmarszczek i parszywy ryj a będzie pasował jak ulał.

 

Hehe dodam, dodam

 

ZBrush?
Zbrush :)

 

Ten pas też nie wygląda tak jak powinien

 

Wlasnie kurcze ten pas to mial byc zrobiony z jakiegos takiego grubego materialu, ale faktycznie jakos nie tak wyszlo. Jeszcze posiedze nam nim jak i innymi rzeczami.

 

Ciekawe jak wygląda wersja low-poly ;)
Low poly pewnie sie pojawi za kilka dni.

 

Fałdy na ubraniu są za ostre.

 

Oks, postaram sie dopracowac to, chociaz jakos nigdy mi to nie wychodzi. Ale moze sie w koncu kiedys naucze :)

Napisano

Yo man!

Twój najlepszy model w tym momencie, widzę, że nie próżnujesz:)

 

Fałdy, rację pisze Tomala, że można nad nimi popracować, oprócz tego, że są ostre, ich fizyka nie jest do końca prawdziwa:p No ale to chyba trzeba sobie wypracować.

 

Weź jeszcze zapodaj rzuty ortograficzne jak możesz.

 

pozdro, dajesz pan!

Napisano

Yo!

 

A staram sie nie proznowac chociaz ostatnio to roznie bywa :)

 

Jutro posiedze nad tymi faldkami, moze cos wykombinuje.

 

Rzuty na zyczenie:

 

11ws0.jpg

Napisano

Tak żem czuł:p

 

Proporcje głowa vs dłonie, nie wydaje Ci się, że głowa jest odrobinkę za duża a ręka przy tym odrobinkę za mała?

Powinno być tak, że dłoń jest wielkości twarzy (w przybliżeniu).

 

Taka ciekawostka: któryś z wielkich, bodajże Michał Anioł, nawet powiększał w swoich rzeźbach dłonie i stopy w celu dobrego efektu, czy w sztuce "na monitorze" się to sprawdzi, nie wiem:p

 

Szyja od frontu, gdzie dołeczek? Gdzie ścięgna?

Widok głowy od boku, zobacz gdzie żuchwa się kończy, za uchem. Powinna się kończyć w miejscu gdzie montuje się zwykle kolczyki.

Widok głowy od frontu, wydaje mi się, że głowa, tam za skroniami, już chyba mózgoczaszka, jest za szeroka.

Napisano
hoho zapowiada sie swietnie

 

No jak dla mnie to full wypas :]

 

Dzieks, staram sie jak moge :)

 

 

tylko twarz popraw, bo to nie pirat a majtek ! :D

 

Nawet juz zaczalem :)

Napisano

fajne fajne, tylko twarz mu popraw =) i czubki butów i cos z kapeluszem bo jakos tak nie bardzo lezy

Napisano

zapodaj siatke chcialem sie przyjzec bo co do siatki jeszcze mi duzo brakuje i lubie ogladac czyjes dobre siatki ;)

 

 

sorka za powtarzanie wyrazu siatak ^^

Napisano

A tutaj jeszcze taki maly progress :)

 

Zmienilem twarz na bardziej parszywa :) Dodalem wlosy ktore albo pozniej wymienie na plane`y albo je na nich wypale, jeszcze zobacze. Powiekszylem tez rece i troche pokombinowalem z faldkami na plaszczu, ale je chyba zaczne od poczatku robic bo mi wogole nie leza.

 

12yw3.jpg

Napisano

No i trisy wyszły, mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza przy skulptcie:p

 

Bardzo fajnie Ci idzie, jest trochę bamboli na twarzy, np ten nos jakiś taki w okolicach oka i policzka, on miał być zmarszczony?

 

PS: pirat powiadasz panie;) pirat jest cool:)

Napisano

Nos mial byc zmarszczony :)

 

Te bambole to bede staral sie jeszcze sukcesywnie poprawiac, zobaczymy na ile mi sie to uda.

 

A na te trisy to jakos nigdy nie zwracalem wiekszej uwagi, no chyba ze byly w jakichs strategicznych miejscach :P

Napisano

o ryjek nabiera charakteru, to na plus zapisuje =)

Napisano

Ze 100 lat nie zaglądałem do Game Art'u... :)

 

świetny wredny (może jeszcze tego nie widać) i brudny pirat (na ciele jka i w duszy)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

donMario -> dzieks

KLICEK -> zwroce na to uwage. A glowa tez mi sie bardziej podoba :)

soda -> zrobilem takiego malego tutoriala. Napisalem krok po kroku jak ja to robilem.

Mortom -> dzieki. Pozdrawiam

 

Co do wlosow to sprobuje jeszcze zmiejszyc thickness, zas ilosc zwiekszyc kilkukrotnie, po czym wypadlic na planie. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

 

Ponizej tutek:

 

wlosyfe0.jpg

Napisano

przepraszam ze jestem taki sceptyczny ale bardzo srednio mi sie to wszstko podoba, zazwyczaj jestem bardziej optymistycznie nastawiony do takich pracek, i nawet biorac pod uwage to ze ostanio w game arcie nikt sie nie pokazuje to generalnie powinienem zacheciac postami, ale wydaje mi sie ze tutaj od samego poczatku trzeba zmienic bardzo wiele rzeczy, po pierwsze na Twoim miejscu popracowal bym nad normalka materialu ktoru teraz wyglada dosc siermieznie, chyba zaden material ubrania nie ma tak ostrych kantow, bardzo chetnie bym zobaczyl z jakich refek kozystales? wlosy z mojego punktu widzenie sa absolutnie nie do ogarniecia biorac pod uwage game art(bo nie wiem jak to chcesz ogarnac w lowpoly ?). A zalaczony tutek jest ... ok bede szczery taki tutek widzilem chyba z dobre 8 lat temu, wiec mysle ze mozna tuataj zrobic krok dalej i samemu poczytac jakies nowe tutki zamiest zabierac sie za powielanie starych. (przepraszm jesli Cie urazilem ale naprawde widizlem taki tutaj bardzo bardzo downo temu i dokladnie bylo w nim opisane to samo co tutaj tylko ze wtedy z lepszym efektem). Buty, hmmm osobiscie mi sie bardzo nie podobaja ale jesli Tak mialy wygladac i rzeczywiscie odpowiadaja one jakiemus wzorowi ktory kiedys gdzies sie sprawdzil to mysle ze komus mogly by sie podobac ale jak dla mnie zdecydowanie cos z nimi jest nie tak (mam na mysli tutaj ich ksztalt,zarys).

Bardzo podobaja mi sie dlonie i proporcje postaci, oraz generalny zarys, to zdecydowanie jest bardzo duzym plusem i tak naprawde wychodzac z tego mozna osiagnac bardzo ciekewy efekt.

takze przepraszam Cie za Ta ostra krytyke ale wydaj mi sie to co npisalem moglo by w jakims stopniu polepszyc Ta postac

gl

Napisano

Nic sie nie stalo, lubie jak ktos pisze to co mysli :)

 

Co do materialu to wiem ze nie jest dobry, dlatego kilka postow wczesniej pisalem ze zrobie go od poczatku.

 

Co do wlosow to zamierzam pokombinowac z planami, napewno nie zostawie w takiej formie. Dzieki nim widze jak sie postac sie prezentuje z wlosami, napewno w wersji low poly beda "bardziej" game artowe.

 

Wiesz, co do tutka to zrobilem go w 10 minut po to aby odpowiedziec Sodzie na pytanie - jak je zrobilem? Przyznam sie ze nigdy nie widzialem zadnego tutoriala pokazujacego jak sie robi takie wlosy i zdaje sobie z tego sprawe ze nic nowatorskiego w tym nie ma. Wiec to co napisalem w tym tutku jest jedynie oparte na wlasnej opracowanej przy tej postaci metodzie. I mam swiadomosc z tego ze ktos napisal cos takiego kiedys i to lepiej, ale widzisz ja napisalem na szybko tylko to co ja zrobilem w tym modelu :) Nie zanierzalem opisac calego pracesu tworzenia wlosow z wszelkimi detalami i nie mialem na celu napisania jakiegos super tutoriala do nauki dla innych grafikow. Do tego Ty taki lepszy tutek widziales 8 lat temu, a ja zajmuje sie grafika od hm... 2,5 - 3 lat i to na powaznie chyba od 1,5 roku, pomiedzy studiami, a praca za granica. Wiec od razu masz odpowiedz dlaczego model nie jest lepszy. Niestety niektorych etapow nie da sie przeskoczyc, ale jak widzisz krok po kroczku ide do przodu. Wiec szkoda, ze bardzo srednio ci sie to wszystko podoba i zazwyczaj jestes bardziej optymistycznie nastawiony do takich pracek. Ale szczerze to nie wiem co cie sklonilo do tak pesymistycznego nastawienia akurat do tej pracy. :?

 

Co do butow: http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/31640.jpg

Wedlug mnie ksztalt jest oki, ale kazdy ma inne gusta.

 

A to co napisales to na pewno polepszy moja prace, bo biore pod uwage wnikliwie kazda krytyke. Nie da sie wszystkiego samemu wywnioskowac.

 

Ciesze sie ze choc troche ci sie ta praca podoba :)

 

Postaram sie osiagnac jak najlepszy efekt na jaki mnie stac, ale od razu moge powiedziec ze rewelki nie bedzie, bo sie dopiero ucze tworzyc i nie zawsze starcza umiejetnosci.

Napisano

Dziekuje za tutka:] Nie znalem tej metody. Matys pewnie tak krytykuje bo mu sie podoba i chce z Ciebie ostatnie poty wycisnac. Wierz mi lepszy post z krytyka niz post w stylu "ale zajebiste":]

Napisano

Masz racje :) Ja zawsze cenilem krytyke. Dzieki niej rozwijaja sie moje umiejetnosci i moge jakos bardziej obiektywnie spojrzec na wlasna prace.

Napisano

e Matys cos lewą nogą wczoraj chyba wstał ;) , wszystko wymaga czasu zeby dojsc wprawy i widzenia tego w odpowiedniej perspektywie, zrobisz 5-10 -20-100 postac to na te pierwsze nie będziesz chcial patrzec to norma,

Napisano

Hehe Matys ma chyba dwie lewe nogi, bo patrząc na posty na tym forum dobry nastrój utrzymuje mu się już od dłuższego czasu :) Co do postaci, to fajnie sobie radzisz, nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że przy takiej pozie ciężko Ci będzie wypalić normale. Będziesz musiał rozsądnie pociąć sobie model.

Napisano

coraz lepjej, nabiera rumieńców jak mu tak pojechales gore to dla równowagi powiniens dół równiez pacnać, jedyny zonk na ktory wczesniej nie zwróciłem uwagi to poza,chodzi o te opuszczone wręcz przylegające do ciała ręce, jak zamierzasz poprawnie z tego wypalic normala?

Napisano

Zgadzam się z Mariem co do detalu.

Spodnie mało ciekawe, buty fajnie wystylizowane, ale też by im się przydało trochę urozmaicenia.

 

Jeśli chodzi o palenie normala, to zbrush ma przecież transpose, oraz już transpose master, to wystarczy my ręce unieść, no problemo.

 

I się czepię jeszcze, że jak dla mnie to głowa(twarz?) za duża.

 

pozdrawiam!

Napisano

To co ma na rekawach bardziej przypomina opaski azjatyckie, niż frotki jakiegoś brudasa który nie umie liczyć. Poza tym nie mam zastrzeżeń, wszystko wygląda bardzo ładnie i świetnie się komponuje (szczególnie faktura ubrania), może oprócz tej koszuleczki (za gładka, jak by była z jedwabiu). Masz gotowy model low poly czy jak go będziesz robił?

Napisano

Nieźle facet, dajesz do przodu!

Możesz lekko pofalować krawędź cholewki co wisi bo trochę sztywno wygląda (zawinąć gdzieniegdzie, wyszczerbić or something), tak samo rondo kapelusza, też ta linia taka równa.

Zgięcia spodni fajnie wyglądają w kroku, gorzej natomiast przy butach i za kolanami.

 

Dla mnie to on ma dalej wielki łeb, może ktoś jeszcze się wypowie na ten temat?

Dłonie mógłbyś jeszcze wyszlifować trochę, choć i tak nie jest źle, pewnie nie masz siły, ale bym pocisnął z nimi jeszcze, model robi się naprawdę kozacki.

 

Te bransolety jakoś kojarzą mi się z klimatem azteckim znowu, mógł gdzieś zaiwanić:)

 

I posiedź nad nim jeszcze, pliz man!

Napisano

Ostatnio mialem ciezko z czasem stad taki przestoj .

 

Ponizej update high poly i wip low poly z teksturami. Siatki narazie nie pokazuje bo musze jeszcze naniesc pare poprawek.

 

Jak narazie jakies 8000 tri, pewnie zmniejsze do 5000.

 

25jt3.jpg

 

 

29xo5.jpg

Gość Bad Moon
Napisano

Dobry model, i tekstury całkiem niezłe, widzę że włożyłeś sporo wysiłku w zrobienie hi. Jeśli chodzi o fakturę materiału, to ja wole takie rzeczy robić w photoshopie, jest znacznie szybciej... ale wiadomo na hipoly wygląda to lansiarsko :D

Gość Bad Moon
Napisano

A kogo ja jak psa niby pojechałem, przecież jestem przyjaźnie nastawiony do środowiska. Jeśli kiedyś komuś zrobiło się przykro z powodu tego co napisałem to przepraszam, ale po prostu staram się pisać to co myślę na dany temat. Nigdy natomiast nie napisałem nikomu tekstów w stylu "ta praca jest ch**a nie warta, zajmij się czyszczeniem butów" czy czegoś w stylu "omg! stary tak zajeb**y model zrobiłeś że normalnie się zes***em", a takie często widuję na forum. Do wielu spraw podchodzę z dystansem dlatego może wydawać się to dziwne tutaj.

Peace, Love and Black Metal :P

Napisano

No highpoly świetny, pomijając problemy ze stawami i proporcje delikatnie.

 

Fakt, że będą włosy, ale ramiona są za nisko, nie widać ich.

Pirat high wygląda na srogiego, na texturach zyskuje więcej sympatii, zupełnie zmienia się charakter twarzy, zobacz na oczy, czoło, zarost zepsuł rysy twarzy, wydaje się być okrągła, a była bardziej "napięta" wcześniej, widać było zarysy kości policzkowych.

Texturki imo jednolite, nudnawe trochę (cholewy, kapelusz), ale nieźle wyglądają.

Najfajniej wyszedł naszyjnik i pas z klamrą.

O ile sam high wygląda dość dynamicznie to low już mniej, sztucznie i sztywno.

 

Pokaż uv i jaka rozdzielczość texturki?

 

pozdrawiam!

Gość Marioza
Napisano

no lighta dał od dołu i to jeszcze na białym tle jak by bylo ciemne to moze byłoby grozniej :D, Apollo zapodaj skirna jakiego bez swiatel najlepjej i na jakims szarym ciemnijszym tle zeby mozna bylo ocenic textury, jedyne co mozna powiedziec ze sa troche zbyt rozmazane i najgorzej wypadła texa na kaftanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności