Napisano 28 Styczeń 200421 l scena jest juz prawie skonczona , wszelkie uwagi mile widziane , jest to moja druga praca w maxie wiec prosze o wyrozumialosc :)) , render trwal 2H 10 min w brazilu 1.00 , bounces na 2 oczywiscie , pierwszy raz jak cchialem zrenderowac brazilem to trwalo 25 godzin w 800 na 600 to jest 1024 . 1600 na 1200 rowniez mam 4h 27 ale ma ponad 1 mb wiec nie wejdzie , cholera ta kompresja niszczy wszystkie detale. dzieki za uwagi art
Napisano 28 Styczeń 200421 l Hmm jaki ladny model la canche. Wszystko ladnie piknie tylko bardzo zly kadr, za wysoko kamera, nie czuc pomieszczenia, pokaz sufit. troche nie pasuja stolik i krzesla do reszty. No i swiatlo. Tak jakby nie bylo sufitu.
Napisano 28 Styczeń 200421 l fajne texturki i w ogole modelowanie tez spox. Ale kamera zupelnie nie fajna :( postaw ja gdzies z lewej czy prawej zakombinuj
Napisano 28 Styczeń 200421 l Nie znam się na wnętrzach ale nie wiem czy te okna nie są za wielkie? Tzn z tego ujęcia dla mnie wyglądają KOLOSALNIE?
Napisano 28 Styczeń 200421 l a zyrandole to na jakiejs nitce wisza? proporcje szafek do krzesel,stolu i pozostalych detali odbiegaja od siebie wyobrazasz sobie biegac od zlewu do kuchenki jakies 7m? od strony podworka patrzac w okna widac scianki szafek,moze wypadaloby okna zakonczyc powyzej blatu? to narazie tyle milej pracy:]
Napisano 28 Styczeń 200421 l Wogole pokrecily ci sie chyba proporcje chyba ze to tak tylko wyglada. Okna jakby za duze, krzeszla za male no i sufit wogole gdzies chyba za wysoko :)
Napisano 28 Styczeń 200421 l ja nie mam raczej do niczego zastrzezen oprocz tego widoczku za oknem- totalnie nie pasuje...
Napisano 28 Styczeń 200421 l A ma na przykład nei pasuje kolor i textura ściany (o ile to nei jest tylko sam kolor :P)...widok za oknem też nei bardzo wygląda-wydaje sie byc pod złym katem i psuje trochę kompozycję...
Napisano 28 Styczeń 200421 l ech nie znaja sie ludzie na architekturze :) proporcje sa dobre tylko to chyba aksonometria a nie perspektywa.
Napisano 28 Styczeń 200421 l architektura to pewnie ostatnia rzecz na jakiej sie znam,ale moja siostra ,kompletna laiczka w tch sprawach stwierdzila,ze z proporcjami to tu ktos pokrecil a tak poza tym akdsn powiedz jaka jest roznica miedzy aksonometria a perspektywa?:]
Napisano 28 Styczeń 200421 l hehehe pani magister inzynier architekt :P pytania prosze kierowac na u2u. co do proporcji, ludzie! nie wszyscy mieszkaja w blokach, filmow nie ogladacie? :)
Napisano 28 Styczeń 200421 l skoro operujesz takim slownictwem to uzywaj go wiedzac co dany wyraz oznacza :P akdsn wstydzisz sie tak na forum? :] ciekawa jestem co maja filmy do proporcji..za liliputa sie nie uwazam,ale dobre proporcje to juz zboczenie zawodowe ,hehe,wybacz:]
Napisano 28 Styczeń 200421 l akdsn: \"pani\" ????? Ludzie, zaznaczajcie sobie gdzies, zescie kobiety! ;) Nie wiem czy ktos o tym mowil, ale pomijajac niezgodnosc w perpektywie kuchnia-\"pole\" to wnetrze wygladaloby lepiej, gdyby lepiej je oswietlic. W taki dzien jaki jest za oknem kuchnia powinna tonac w swietle! I co to w ogole za ostry cien na tym blacie? :) Zeby chociaz byl zgodny z tym cieniem na sniegu... ;)
Napisano 28 Styczeń 200421 l ...a mi wpadła odrazu w oko jedna rzecz. Odbicie klamek! Może i tak ma być, ale jak dla mnie za mocne. :| Na pierwszy rzut oka wydawało mi się że klamki są w podłodze.
Napisano 28 Styczeń 200421 l Martwe te okna, przy tak ladnym - zimowym krajobrazie, swiatlo powinno intensywne \"wlewac\" sie przez okna. Wnetrze jakies, takie - nowobogackie. Zalatuje tu bezgusciem i tandeta... O! chromy garnkow ladnie wyszly! Nastepny projekt kuchni zrob lepiej na podstawie jakiegos katalogu wnetrzarskiego, czasem sa tam piekne wnetrza - polecam! pozdro
Napisano 28 Styczeń 200421 l oopz - DruG juz wspomnial o aspekcie oswietlenia - sorry nie czytalem wczesniejszych :)
Napisano 28 Styczeń 200421 l Nieźle... z technicznego pkt widzenia to króciutko renderowałeś to, przy bounces = 2 :)
Napisano 29 Styczeń 200421 l popraw samplowanie bo przy polkach strasznie skacze.co do okien i oswietlenie mowili, wiec niebede powtarzal chyba tyle. a jeszcz jedno malo ciekawe to ujecie.
Napisano 29 Styczeń 200421 l hmm.. o wszystkich bledach napisali juz moi poprzednicy, wiec dodam tylko ze jak na moj gust to za bardzo meble nie pasuja do scian i podlogi...
Napisano 29 Styczeń 200421 l błedy błedy, jakie błedy, super! ci to wyszlo, swietna jakosc renderu!!! gratuluje dobra robota
Napisano 29 Styczeń 200421 l wiele bledow juz zostalo wymienionych ja dodam jeszcze jeden :) to zielone po prawej stronie jakos tak dziwnie sie ucina jakby ktos to siekera odrabal, pozatym okna sa za wysokie a refleksy troche za duze jezeli autor troche to dopracuje i da render z innego miejsca (tak zeby bylo widac sufit) i odpowiednia perspektywa to bedzie bardzo ladnie btw proporcje stolu i krzesel tez mi nie pasuja napisz jeszcze na czym to renderowales bo wyglada bardzo ladnie a czas zadziwiajaco krotki...
Napisano 29 Styczeń 200421 l Autor no wiec okna sa duze bo to dom a nie mieszkanie , pomysl wnetrza jest z katalogu , jezeli chodzi o sufit to tak naprawde go nie ma , specjalnie go ucialem poniewaz z sufitem bylo ciemno a nie chcialem skylight podbijac za bardzo co spowalnie rendernig strasznie jak rowniez filtry diffiuse depth i specular. renderowalo sie dosc szybko powniewaz dalem dosc oszczednie parametry zeby wszylo dobrze a zebym czekac nie musial za dlugo , ktos tam wspomnial o tym zielonym czyms z prawej strony to tradycyjny angielski AGA cooker , aha i jeszcze parametry renderu mniej wiecjej tak : bounces na 2 , view rate 21 , sec rate 7 , image sampling max 1 min 1 , w scenie sa 3 swiatla jedno spoot na zewnatrz 50,000 fotonow i dwa omni w srodku , sky light 1,1 , reszta swaitel jest exclude zeby zasymulowac metal np piecyka , a teraz prosilbym o rady dotyczace kamery ustawilem ja tak zeby obejmowala jak najwiecej , ale nie za daleko zeby szczegoly nie uciekly aha mam athlona 2600 i 1050 ramu pozdrowienia art
Napisano 29 Styczeń 200421 l czesc, hehe dlaczego tak wielu ludzi zawsze gada ze to ich pierwsza albo druga praca? Przeciez od razu widac ze to nie jest druga twoja praca :D. No chyba ze sie myle i teraz ludzie, ktorzy zaczynaja sie bawic w maxie od razu wszystko umieja :) A moze sa bardzo utalentowani? A tak w ogole to pracka mi sie bardzo podoba!! Pozdrawiam.
Napisano 29 Styczeń 200421 l To normalny zabieg psychologiczny. \"Uposledzamy sie\" na poczatku mowiac, ze to nasze poczatki, dzieki czemu liczymy na taryfe ulgowa, lub nawet wiecej - skoro to nasza pierwsza praca, to powinni mnie bardzo chwalic. Trzeba sie przyzwyczaic i nie zwracac na to uwagi ;)
Napisano 31 Styczeń 200421 l Autor na pierwszym zmnielem kamaere , obnizylem ja , jak rowniez zmienilem ten backround z tylu bo wiekszosci sie nie podobal :))) , jak rowniez troche doswietlilem, na drugim doswietlilem bardziej tzn troche podbilem swiatlo , oraz o jakies 1 diffiuse depth dalem tez troszke wiecej fotonow , wiec oceniajcie
Napisano 31 Styczeń 200421 l Originally posted by hokr czesc, hehe dlaczego tak wielu ludzi zawsze gada ze to ich pierwsza albo druga praca? Przeciez od razu widac ze to nie jest druga twoja praca :D. No chyba ze sie myle i teraz ludzie, ktorzy zaczynaja sie bawic w maxie od razu wszystko umieja :) A moze sa bardzo utalentowani? A tak w ogole to pracka mi sie bardzo podoba!! Pozdrawiam. Moze dlatego ze niektozy nie nazywaja `PRACA` swojego pierwszego boxa, moze dlatego ze niektozy najpierw sie ucza podstaw a nie wpadaja z g****m do galerii czekajac na oklaski. Art sorry za off topic.
Napisano 31 Styczeń 200421 l Art troszke lepiej ale: przy tak wysokich oknach musisz miec kamere i jej target na tej samej wysokosci bo sypia sie piony, proponuje tak 160~180cm wysokosci i daj jakis realny obiektyw. Dla mnie ciagle to wyglada jak kawalek podlogi z jedna sciana bez sufitu, nie czuc pomieszczenia.
Napisano 31 Styczeń 200421 l jedynie co sie zmienilo to nasycenie kolorow i pora roku za oknem. moze wezmiesz sobie bardziej do serca wszystkie uwagi i zrobisz z tego cos konkretnego. pzdr
Napisano 1 Luty 200421 l jak dla mnie to pracka moze byc, ale swiatlo i tak nadal nie jest realistyczne....
Napisano 1 Luty 200421 l wszystko ladnie,tylko mi cos nie pasuje z tym widokiem ,te szafki wygladaja jakby na koncu byly nizsze niz w srodku....
Napisano 1 Luty 200421 l Ulala, niźle daje po oczach :o JA bym zmienił kolorki, zmniejszył stopień odbijania się obiektów i pomniejszył trochę okna, bo tak na pierwszy rzut oka, to na pierwszym planie jest to co znajduje się za oknem, a nie wewnątrz. I jakoś tak pusto jest na tych ścianach :|
Napisano 5 Luty 200421 l Autor kamera jest teraz w perspektywie obnizona dorobilem sufit jak widac czas renderingu nie wzrosl za bardzo bo dalem oszczednie sky light i reszte parametrow , podkrecilem rowniez inne oswietlenie tak jak bylo w uwagach powyzej dzieki za komentarze dziekuje aksdn za rady na u2
Napisano 6 Luty 200421 l No teraz wyglada duzo lepiej tylko przez ta texture za oknem wyglada jak by sie ten dom przewracal:]. Pozdro[piwo]
Napisano 6 Luty 200421 l Nio to pomarudzę :) - co to jest to zielone? wiem, wiem głupi jestem ale nie rozpoznaję tego czegoś po prawej. - obniż mapę tła bo faktycznie dom się zapada :) - czy takie okna są realne? tzn nei znam się na architekturze ale muszę przyznać takich GIGANTÓW w porównaniu do stołu itp dawno nie widziałem - kolory sceny to niczym jak w tęczy, jak dla mnie trochę za dużo tego A kąt kamery faktycznie lepszy.
Napisano 9 Luty 200421 l Autor wydaje mi sie ze skonczylem , napiszcie co jeszcze moge poprawic to poprawie . zamieszczam finalowy obraz :)) , zaxzalem juz robic nowa scene wiec wkrotce zamieszcze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto