art Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 scena jest juz prawie skonczona , wszelkie uwagi mile widziane , jest to moja druga praca w maxie wiec prosze o wyrozumialosc :)) , render trwal 2H 10 min w brazilu 1.00 , bounces na 2 oczywiscie , pierwszy raz jak cchialem zrenderowac brazilem to trwalo 25 godzin w 800 na 600 to jest 1024 . 1600 na 1200 rowniez mam 4h 27 ale ma ponad 1 mb wiec nie wejdzie , cholera ta kompresja niszczy wszystkie detale. dzieki za uwagi art
SansSerif Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Hmm jaki ladny model la canche. Wszystko ladnie piknie tylko bardzo zly kadr, za wysoko kamera, nie czuc pomieszczenia, pokaz sufit. troche nie pasuja stolik i krzesla do reszty. No i swiatlo. Tak jakby nie bylo sufitu.
Leru Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 fajne texturki i w ogole modelowanie tez spox. Ale kamera zupelnie nie fajna :( postaw ja gdzies z lewej czy prawej zakombinuj
Christian Noir Stein Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Nie znam się na wnętrzach ale nie wiem czy te okna nie są za wielkie? Tzn z tego ujęcia dla mnie wyglądają KOLOSALNIE?
chia Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 a zyrandole to na jakiejs nitce wisza? proporcje szafek do krzesel,stolu i pozostalych detali odbiegaja od siebie wyobrazasz sobie biegac od zlewu do kuchenki jakies 7m? od strony podworka patrzac w okna widac scianki szafek,moze wypadaloby okna zakonczyc powyzej blatu? to narazie tyle milej pracy:]
Baton Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Wogole pokrecily ci sie chyba proporcje chyba ze to tak tylko wyglada. Okna jakby za duze, krzeszla za male no i sufit wogole gdzies chyba za wysoko :)
wiggles Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 ja nie mam raczej do niczego zastrzezen oprocz tego widoczku za oknem- totalnie nie pasuje...
Paul_PL Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 A ma na przykład nei pasuje kolor i textura ściany (o ile to nei jest tylko sam kolor :P)...widok za oknem też nei bardzo wygląda-wydaje sie byc pod złym katem i psuje trochę kompozycję...
SansSerif Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 ech nie znaja sie ludzie na architekturze :) proporcje sa dobre tylko to chyba aksonometria a nie perspektywa.
chia Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 architektura to pewnie ostatnia rzecz na jakiej sie znam,ale moja siostra ,kompletna laiczka w tch sprawach stwierdzila,ze z proporcjami to tu ktos pokrecil a tak poza tym akdsn powiedz jaka jest roznica miedzy aksonometria a perspektywa?:]
SansSerif Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 hehehe pani magister inzynier architekt :P pytania prosze kierowac na u2u. co do proporcji, ludzie! nie wszyscy mieszkaja w blokach, filmow nie ogladacie? :)
chia Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 skoro operujesz takim slownictwem to uzywaj go wiedzac co dany wyraz oznacza :P akdsn wstydzisz sie tak na forum? :] ciekawa jestem co maja filmy do proporcji..za liliputa sie nie uwazam,ale dobre proporcje to juz zboczenie zawodowe ,hehe,wybacz:]
dr Ug Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 akdsn: \"pani\" ????? Ludzie, zaznaczajcie sobie gdzies, zescie kobiety! ;) Nie wiem czy ktos o tym mowil, ale pomijajac niezgodnosc w perpektywie kuchnia-\"pole\" to wnetrze wygladaloby lepiej, gdyby lepiej je oswietlic. W taki dzien jaki jest za oknem kuchnia powinna tonac w swietle! I co to w ogole za ostry cien na tym blacie? :) Zeby chociaz byl zgodny z tym cieniem na sniegu... ;)
Pussik Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 ...a mi wpadła odrazu w oko jedna rzecz. Odbicie klamek! Może i tak ma być, ale jak dla mnie za mocne. :| Na pierwszy rzut oka wydawało mi się że klamki są w podłodze.
MareG Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Martwe te okna, przy tak ladnym - zimowym krajobrazie, swiatlo powinno intensywne \"wlewac\" sie przez okna. Wnetrze jakies, takie - nowobogackie. Zalatuje tu bezgusciem i tandeta... O! chromy garnkow ladnie wyszly! Nastepny projekt kuchni zrob lepiej na podstawie jakiegos katalogu wnetrzarskiego, czasem sa tam piekne wnetrza - polecam! pozdro
MareG Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 oopz - DruG juz wspomnial o aspekcie oswietlenia - sorry nie czytalem wczesniejszych :)
Gość User190 Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Nieźle... z technicznego pkt widzenia to króciutko renderowałeś to, przy bounces = 2 :)
biglebowsky Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 nom piknie dobrane teksturki za oknami, ale jakby z innej bajki troszke
saygon Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 popraw samplowanie bo przy polkach strasznie skacze.co do okien i oswietlenie mowili, wiec niebede powtarzal chyba tyle. a jeszcz jedno malo ciekawe to ujecie.
Kuciel Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 hmm.. o wszystkich bledach napisali juz moi poprzednicy, wiec dodam tylko ze jak na moj gust to za bardzo meble nie pasuja do scian i podlogi...
dzabadzaba Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 błedy błedy, jakie błedy, super! ci to wyszlo, swietna jakosc renderu!!! gratuluje dobra robota
t0m3k Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 wiele bledow juz zostalo wymienionych ja dodam jeszcze jeden :) to zielone po prawej stronie jakos tak dziwnie sie ucina jakby ktos to siekera odrabal, pozatym okna sa za wysokie a refleksy troche za duze jezeli autor troche to dopracuje i da render z innego miejsca (tak zeby bylo widac sufit) i odpowiednia perspektywa to bedzie bardzo ladnie btw proporcje stolu i krzesel tez mi nie pasuja napisz jeszcze na czym to renderowales bo wyglada bardzo ladnie a czas zadziwiajaco krotki...
art Napisano 29 Styczeń 2004 Autor Napisano 29 Styczeń 2004 no wiec okna sa duze bo to dom a nie mieszkanie , pomysl wnetrza jest z katalogu , jezeli chodzi o sufit to tak naprawde go nie ma , specjalnie go ucialem poniewaz z sufitem bylo ciemno a nie chcialem skylight podbijac za bardzo co spowalnie rendernig strasznie jak rowniez filtry diffiuse depth i specular. renderowalo sie dosc szybko powniewaz dalem dosc oszczednie parametry zeby wszylo dobrze a zebym czekac nie musial za dlugo , ktos tam wspomnial o tym zielonym czyms z prawej strony to tradycyjny angielski AGA cooker , aha i jeszcze parametry renderu mniej wiecjej tak : bounces na 2 , view rate 21 , sec rate 7 , image sampling max 1 min 1 , w scenie sa 3 swiatla jedno spoot na zewnatrz 50,000 fotonow i dwa omni w srodku , sky light 1,1 , reszta swaitel jest exclude zeby zasymulowac metal np piecyka , a teraz prosilbym o rady dotyczace kamery ustawilem ja tak zeby obejmowala jak najwiecej , ale nie za daleko zeby szczegoly nie uciekly aha mam athlona 2600 i 1050 ramu pozdrowienia art
hokr Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 czesc, hehe dlaczego tak wielu ludzi zawsze gada ze to ich pierwsza albo druga praca? Przeciez od razu widac ze to nie jest druga twoja praca :D. No chyba ze sie myle i teraz ludzie, ktorzy zaczynaja sie bawic w maxie od razu wszystko umieja :) A moze sa bardzo utalentowani? A tak w ogole to pracka mi sie bardzo podoba!! Pozdrawiam.
dr Ug Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 To normalny zabieg psychologiczny. \"Uposledzamy sie\" na poczatku mowiac, ze to nasze poczatki, dzieki czemu liczymy na taryfe ulgowa, lub nawet wiecej - skoro to nasza pierwsza praca, to powinni mnie bardzo chwalic. Trzeba sie przyzwyczaic i nie zwracac na to uwagi ;)
art Napisano 31 Styczeń 2004 Autor Napisano 31 Styczeń 2004 na pierwszym zmnielem kamaere , obnizylem ja , jak rowniez zmienilem ten backround z tylu bo wiekszosci sie nie podobal :))) , jak rowniez troche doswietlilem, na drugim doswietlilem bardziej tzn troche podbilem swiatlo , oraz o jakies 1 diffiuse depth dalem tez troszke wiecej fotonow , wiec oceniajcie
SansSerif Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Originally posted by hokr czesc, hehe dlaczego tak wielu ludzi zawsze gada ze to ich pierwsza albo druga praca? Przeciez od razu widac ze to nie jest druga twoja praca :D. No chyba ze sie myle i teraz ludzie, ktorzy zaczynaja sie bawic w maxie od razu wszystko umieja :) A moze sa bardzo utalentowani? A tak w ogole to pracka mi sie bardzo podoba!! Pozdrawiam. Moze dlatego ze niektozy nie nazywaja `PRACA` swojego pierwszego boxa, moze dlatego ze niektozy najpierw sie ucza podstaw a nie wpadaja z g****m do galerii czekajac na oklaski. Art sorry za off topic.
SansSerif Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Art troszke lepiej ale: przy tak wysokich oknach musisz miec kamere i jej target na tej samej wysokosci bo sypia sie piony, proponuje tak 160~180cm wysokosci i daj jakis realny obiektyw. Dla mnie ciagle to wyglada jak kawalek podlogi z jedna sciana bez sufitu, nie czuc pomieszczenia.
chia Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 jedynie co sie zmienilo to nasycenie kolorow i pora roku za oknem. moze wezmiesz sobie bardziej do serca wszystkie uwagi i zrobisz z tego cos konkretnego. pzdr
Kuciel Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 jak dla mnie to pracka moze byc, ale swiatlo i tak nadal nie jest realistyczne....
Andree Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 wszystko ladnie,tylko mi cos nie pasuje z tym widokiem ,te szafki wygladaja jakby na koncu byly nizsze niz w srodku....
Misic Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 Ulala, niźle daje po oczach :o JA bym zmienił kolorki, zmniejszył stopień odbijania się obiektów i pomniejszył trochę okna, bo tak na pierwszy rzut oka, to na pierwszym planie jest to co znajduje się za oknem, a nie wewnątrz. I jakoś tak pusto jest na tych ścianach :|
art Napisano 5 Luty 2004 Autor Napisano 5 Luty 2004 kamera jest teraz w perspektywie obnizona dorobilem sufit jak widac czas renderingu nie wzrosl za bardzo bo dalem oszczednie sky light i reszte parametrow , podkrecilem rowniez inne oswietlenie tak jak bylo w uwagach powyzej dzieki za komentarze dziekuje aksdn za rady na u2
blood_brother Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 No teraz wyglada duzo lepiej tylko przez ta texture za oknem wyglada jak by sie ten dom przewracal:]. Pozdro[piwo]
Christian Noir Stein Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 Nio to pomarudzę :) - co to jest to zielone? wiem, wiem głupi jestem ale nie rozpoznaję tego czegoś po prawej. - obniż mapę tła bo faktycznie dom się zapada :) - czy takie okna są realne? tzn nei znam się na architekturze ale muszę przyznać takich GIGANTÓW w porównaniu do stołu itp dawno nie widziałem - kolory sceny to niczym jak w tęczy, jak dla mnie trochę za dużo tego A kąt kamery faktycznie lepszy.
art Napisano 9 Luty 2004 Autor Napisano 9 Luty 2004 wydaje mi sie ze skonczylem , napiszcie co jeszcze moge poprawic to poprawie . zamieszczam finalowy obraz :)) , zaxzalem juz robic nowa scene wiec wkrotce zamieszcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się