Napisano 3 Maj 200816 l Grywałem ostatnio trochę w Queja 4 i tak sobie wyskrobałem w przerwach między graniem a jedzeniem kolegę z plutonu.....
Napisano 4 Maj 200816 l Znaczy powiem tak sam render i wykonanie modelu naprawde bardzo fajne ale jakos sam design mi sie nie podoba. Hmm poprostu nie podchodzi mi wizja takiej zbrojii i tych kolorkow no ale jak mowilem sama praca bardzo ladna.
Napisano 4 Maj 200816 l Ja też jestem ciekaw w czym robiony ;P Fajny... taki bestrasowy design zbrojki :P
Napisano 4 Maj 200816 l Autor Wielkie dzięki za fronta :))) ...jestem niezwykle mile zaskoczony :) Model powstał w 3dsMax 9 , render V-ray To nie jest mój koncept ,kolory i kształty wzorowane na żołnierzu z Quake 4- osobiście kolory dałbym dużo bardziej spokojne , nie "dyskotekowe" - ale takie są w grze z małymi wyjątkami. Dzięki za pozytywne opinie. Nie spodziewałem się że materiały "ujdą" bo są robione moją najprostszą metodą. Pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200816 l Tak jak powiedziałem, model całkiem fajny, ale nie umiem pojąć dla czego jest na froncie :| nie widzę w tym nic naprawdę specjalnego... Myślałem że fronta trzeba zrobić coś na prawdę "osom", a tu cóż. To forum już od jakiegoś czasu zaskakuje mnie paroma sprawami.
Napisano 4 Maj 200816 l Mam zdanie podobnie jak Falcom - dobra pracka, ale spodziewałem się czegoś hmm.. lepszego? bardziej dopracwanego? To tylko model z takimi sobie teksturami i dobrymi shaderami.
Napisano 4 Maj 200816 l To chyba raczej koleżanka z plutonu - o ile dobrze rozumiem te mało męskie akcenty różu na hełmie ;) Pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200816 l Tak jak powiedziałem, model całkiem fajny, ale nie umiem pojąć dla czego jest na froncie :| nie widzę w tym nic naprawdę specjalnego... Myślałem że fronta trzeba zrobić coś na prawdę "osom", a tu cóż. To forum już od jakiegoś czasu zaskakuje mnie paroma sprawami. Faktem jest, ze rekomy 3D wrzucam w wiekszosci ja, czyli osoba nieobeznana w temacie. Zdaje sie kilku moderatorow jest na urlopie stad taka kolej rzeczy. Aczkolwiek nie zgodze sie, ze na fronta trzeba zrobic cos naprawde "osom". Gdyby tak bylo to rzadko by sie cos tam zmienialo, bo finalnych wypasionych prac jest malo ostatnio. Wiecej ciekawych rzeczy pojawia sie w teczkach i sa to czesto bardziej szkicowe rzeczy. Generalnie rekomendacje w tych okolicznosciach spelniaja bardziej role inspiracji, a powyzsza praca, chociazby przez bogactwo materialow, faktur, ksztaltow jest niewatpliwie inspirujaca. Przyznaje, ze jako kompletny obraz sie nie broni, ale gdyby spojrzec na ta prace w bardziej abstrakcyjny sposob, uwzgledniajac strukture i relacje elementow, to praca prezentuje wysoki poziom i wykorzystuje ciekawe, czesto pomijane nawet w swietnych pracach, plastyczne zabiegi. A przy okazji - ew propozycje rekomendacji beda chetnie przyjmowane na PM przeze mnie, hindusa lub innych moderatorow.
Napisano 4 Maj 200816 l Przyznam, cały model, wszystkie spojenia, ładnie to się prezentuje, no ale... czy aż tak wiele w tym inspiracji?. Ale ok, niech zostanie, jak na to co zrobił to trzyma poziom.
Napisano 4 Maj 200816 l model fajny, to że front to dziwne... no a co do gry to jest kiepska niestety ;/ kaszanka zone jak nic, jak przypomnę sobie super shotguna z quake 2 i popatrzę na shota z 4 to aż mi ręce opadają, tak samo pojazdy, po co? :| Muzyki sobie nie przypominam w ogóle żeby tam była, a w quake 2 mmm coś pięknego ;) ID schodzi na psy i to się da ostatnio odczuć niestety...
Napisano 5 Maj 200816 l jestem za frontem, mnie osobiscie zainspirowal, nie jest to potwor z zbrusha z 10000mln poly ale coz zrobic ;)
Napisano 5 Maj 200816 l no niezle, to musisz mieć przerwy jak na reklamy w polsacie :) fajnie wygląda zwłaszcza odrapania
Napisano 6 Maj 200816 l Nowy, wyyyyyyystrzałowy design puszki dla paprykarza szczecińskiego,spoxik naprawde.pozdro.
Napisano 6 Maj 200816 l Hehe, zaczynają się spory o front page - przypomina to trochę batalie o digart dnia.