Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

moja pierwsza postać, mialabyc realistyczna...nie jakas super laska z rozkładówki...jeszcze sporo pracy... proszę o komentarze:)

qqxe2.th.jpg

sstm4.th.jpg

68172344hy6.th.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładna, tylko palce ma jakieś dziwne, kciuk za bardzo z przodu ręki

Obojczyk troche zbyt wąski

W pupci po bokach dwa wgłębienia

Sylwetkę ma fajną, nie taka idealizowana a bardziej podobna do prawdziwych dziewczyn

Napisano

Ładny model. Moim zdaniem jej lewe przedramię jest za grube bądź prawe za chude, pępek wygląda jak dziura, szyja źle wygląda i to co poprzednicy napisali, choć o wiele lepiej wygląda model w porównaniu do poprzedniego modelu. Robiłaś z jakieś bazy?

Napisano

Z tyłkiem coś nie tak (zbyt "idealny" przy tej budowie ciała, za bardzo czyta się te kule) i na moje oko coś dziwnego w łopatkach się dzieje. Przy mymłonie zagięcia skóry między biodrem a wzgórkiem łonowym/brzuchem trochę chyba zbyt łagodne. Co ciekawe- przy wszystkich błędach naprawdę czuć że to ciało a nie jakieś gluty. Dobrze idzie, masz fajne oko- teraz kwestia przełożenia tego na umiejętności techniczne i już.

Gość Morte
Napisano

Spodnie to przez mesh extract... A spódnicę to chyba z zewnętrznej bazy trzeba.

Napisano

Wygląda obiecująco, ma zgrabnie zrobioną miednicę, ciekawe podejście do postaci... wychodzi na to że przesadziłem w męskim threadzie. :)

 

Jeśli chodzi o rady to z reguły staraj się przed rozpoczęciem pracy nad piersiami ładnie zakroić klatkę piersiową- wtedy dużo łatwiej to opanować- więcej widać i efekt jest lepszy. Inny spory minus to plecy, w przypadku takiej postaci nie musisz się aż tak mocno wczuwać we względy anatomiczne, trzeba zwrócić uwagę aby łopatki były gdzie trzeba, koniec klatki piersiowej lekko zakrojony no i koniecznie barki i kark po prostu wypukłe i gładkie- i to wystarczy dla naturalnego wyglądu, w tej chwili jest tam strasznie dużo górek i dołków bez racjonalnego wyjaśnienia.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Spodnice mozna z zewnetrznej bazy albo np. z zsphery. Ustawiasz adaptive skin na najnizszy level i masz obiekt ekstremalnie low poly.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności