Napisano 4 Maj 200816 l moja pierwsza postać, mialabyc realistyczna...nie jakas super laska z rozkładówki...jeszcze sporo pracy... proszę o komentarze:)
Napisano 4 Maj 200816 l Ładna, tylko palce ma jakieś dziwne, kciuk za bardzo z przodu ręki Obojczyk troche zbyt wąski W pupci po bokach dwa wgłębienia Sylwetkę ma fajną, nie taka idealizowana a bardziej podobna do prawdziwych dziewczyn
Napisano 4 Maj 200816 l kilka błędów anatomicznych jest. Łopatki i obręcz barkowa do poprawy, moim zdaniem.
Napisano 4 Maj 200816 l Ładny model. Moim zdaniem jej lewe przedramię jest za grube bądź prawe za chude, pępek wygląda jak dziura, szyja źle wygląda i to co poprzednicy napisali, choć o wiele lepiej wygląda model w porównaniu do poprzedniego modelu. Robiłaś z jakieś bazy?
Napisano 5 Maj 200816 l Z tyłkiem coś nie tak (zbyt "idealny" przy tej budowie ciała, za bardzo czyta się te kule) i na moje oko coś dziwnego w łopatkach się dzieje. Przy mymłonie zagięcia skóry między biodrem a wzgórkiem łonowym/brzuchem trochę chyba zbyt łagodne. Co ciekawe- przy wszystkich błędach naprawdę czuć że to ciało a nie jakieś gluty. Dobrze idzie, masz fajne oko- teraz kwestia przełożenia tego na umiejętności techniczne i już.
Napisano 5 Maj 200816 l Autor dziekuje bardzo...a mam pytanie wazne...jak polaczyc glowe i cialo ktore byly osobno robione? w zbrushu ofkors:)
Napisano 5 Maj 200816 l Laczenie obiektow http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=47410 http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689&page=2&pp=15
Napisano 5 Maj 200816 l Autor super, dziekuje bardzo:) a wie moze ktos jak zrobic np spodnice w zbrushu? czy sie da? :D
Napisano 5 Maj 200816 l Spodnie to przez mesh extract... A spódnicę to chyba z zewnętrznej bazy trzeba.
Napisano 5 Maj 200816 l Wygląda obiecująco, ma zgrabnie zrobioną miednicę, ciekawe podejście do postaci... wychodzi na to że przesadziłem w męskim threadzie. :) Jeśli chodzi o rady to z reguły staraj się przed rozpoczęciem pracy nad piersiami ładnie zakroić klatkę piersiową- wtedy dużo łatwiej to opanować- więcej widać i efekt jest lepszy. Inny spory minus to plecy, w przypadku takiej postaci nie musisz się aż tak mocno wczuwać we względy anatomiczne, trzeba zwrócić uwagę aby łopatki były gdzie trzeba, koniec klatki piersiowej lekko zakrojony no i koniecznie barki i kark po prostu wypukłe i gładkie- i to wystarczy dla naturalnego wyglądu, w tej chwili jest tam strasznie dużo górek i dołków bez racjonalnego wyjaśnienia. Pozdrawiam,
Napisano 5 Maj 200816 l Spodnice mozna z zewnetrznej bazy albo np. z zsphery. Ustawiasz adaptive skin na najnizszy level i masz obiekt ekstremalnie low poly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto