Selena Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 moja pierwsza postać, mialabyc realistyczna...nie jakas super laska z rozkładówki...jeszcze sporo pracy... proszę o komentarze:)
Ania Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Ładna, tylko palce ma jakieś dziwne, kciuk za bardzo z przodu ręki Obojczyk troche zbyt wąski W pupci po bokach dwa wgłębienia Sylwetkę ma fajną, nie taka idealizowana a bardziej podobna do prawdziwych dziewczyn
kubi Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 kilka błędów anatomicznych jest. Łopatki i obręcz barkowa do poprawy, moim zdaniem.
gawel72 Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Ładny model. Moim zdaniem jej lewe przedramię jest za grube bądź prawe za chude, pępek wygląda jak dziura, szyja źle wygląda i to co poprzednicy napisali, choć o wiele lepiej wygląda model w porównaniu do poprzedniego modelu. Robiłaś z jakieś bazy?
RK Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Z tyłkiem coś nie tak (zbyt "idealny" przy tej budowie ciała, za bardzo czyta się te kule) i na moje oko coś dziwnego w łopatkach się dzieje. Przy mymłonie zagięcia skóry między biodrem a wzgórkiem łonowym/brzuchem trochę chyba zbyt łagodne. Co ciekawe- przy wszystkich błędach naprawdę czuć że to ciało a nie jakieś gluty. Dobrze idzie, masz fajne oko- teraz kwestia przełożenia tego na umiejętności techniczne i już.
Selena Napisano 5 Maj 2008 Autor Napisano 5 Maj 2008 dziekuje bardzo...a mam pytanie wazne...jak polaczyc glowe i cialo ktore byly osobno robione? w zbrushu ofkors:)
Gomez Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Laczenie obiektow http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=47410 http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689&page=2&pp=15
Selena Napisano 5 Maj 2008 Autor Napisano 5 Maj 2008 super, dziekuje bardzo:) a wie moze ktos jak zrobic np spodnice w zbrushu? czy sie da? :D
Gość Morte Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Spodnie to przez mesh extract... A spódnicę to chyba z zewnętrznej bazy trzeba.
Gotham Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Wygląda obiecująco, ma zgrabnie zrobioną miednicę, ciekawe podejście do postaci... wychodzi na to że przesadziłem w męskim threadzie. :) Jeśli chodzi o rady to z reguły staraj się przed rozpoczęciem pracy nad piersiami ładnie zakroić klatkę piersiową- wtedy dużo łatwiej to opanować- więcej widać i efekt jest lepszy. Inny spory minus to plecy, w przypadku takiej postaci nie musisz się aż tak mocno wczuwać we względy anatomiczne, trzeba zwrócić uwagę aby łopatki były gdzie trzeba, koniec klatki piersiowej lekko zakrojony no i koniecznie barki i kark po prostu wypukłe i gładkie- i to wystarczy dla naturalnego wyglądu, w tej chwili jest tam strasznie dużo górek i dołków bez racjonalnego wyjaśnienia. Pozdrawiam,
Gomez Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 Spodnice mozna z zewnetrznej bazy albo np. z zsphery. Ustawiasz adaptive skin na najnizszy level i masz obiekt ekstremalnie low poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się