Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam. aktualnie pracuje nad wizualizacja biura/ administracji. troche sobie ja juz klepie a nie mam za duzo czasu na jej skonczenie. prosilbym o pomoc, jakies komentarze, opinie, rady...

 

 

admin16iv0.th.jpg

 

 

 

ta po ps'ie (tylko dla testow)

 

admin16psuc9.th.png

 

 

 

 

co do oswietlenia to pracuje nad tym jeszcze.tam jest pod biurkiem ciemno ale zostalo to juz naprawione, tyle ze nie wyrenderowalem tego jeszcze bo troche to trwa a ze wzgledu na czas nie moge tego czesto renderowac bo mi go niestarczy a chcem zeby wyszlo w miare ladnie. szczerze mowiac nie jestem jak narazie zadowolony z wizki.

 

i tam mi cos nad lampa swieci xD..

 

zeby nie bylo pytan co to u gory tam robi to od razu pisze ze biuro jest na ostatnim pietrze biurowca w ktorym sie znajduje. wiec u gory jest kopula.

 

 

kwiatki tez zostaly juz wywalone bo nie pasuja tam :P

 

pozdrawiam i licze na rady jak i opinie :)

Edytowane przez heaven

  • Odpowiedzi 44
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a co tam z audi? ;) te ściany mają być takiego koloru? jak chcesz białe to daj override material z białym materiałem. wg. mnie taka podłoga nie pasuje do biura. robisz vray sunem? jak nie to spróbuj go + physical camera. powinny być fajniejsze efekty.

Napisano
  • Autor

to jest vray sun+PhsicalCam... nad kolorem to niejestem pewny, narazie taki ustawiony.

 

audi narazie w postoju bo musze to skonczyc. jak skoncze to to i sie za audi wezme.

Napisano

Kolor w porządku, tylko meble do kitu, jakieś takie liche no i nie pasuje ta kanapa do nich.

Parkiet też jakoś nie z tej bajki. Może popracuj nad tym, chyba że to dla jakiegoś inwestorka, co se tak wymyslił :P

Edytowane przez Neiraa

Napisano

A wypowiem się :) z grubsza

- bump na podłodze za mocny,

- kanapa za bardzo odbija,

- biurka dla odmiany chyba zbyt matowe,

- materiał monitorów...

...modeli się nie będę czepiał bo jak rozumiem projekt nie Twój nie mniej Neiraa ma racje.

Wersja przed retusze do mnie bardziej dociera :).

 

Ps. Tu miało być coś o kuchni, ale zapomniałem...:] hehe

Napisano

stary, co drugie zdanie robisz ten sam błąd!

 

"nie" z czasownikami piszemy osobno!

 

a więc: "nie wyrenderowalem", "nie jestem", etc. :)

Napisano

nie bede powtarzal poprzednikow bo to mija sie z celem... ale nie moge rozgrysc tego jak ktos siedzacy bedzie korzystal z 2 monitorow naraz... i material na nogach tego stolika przed kanapa nie powinien byc obrocony o 90st? bo sloje sie rozkladaja poziomo a raczej produkuje sie tak zeby byly pionowo...

Napisano
nie bede powtarzal poprzednikow bo to mija sie z celem... ale nie moge rozgrysc tego jak ktos siedzacy bedzie korzystal z 2 monitorow naraz...

normalnie wystarczy ze kupi taka karte ;]

Napisano

Jeśli te okna są otwarte, to jedno z nich powinno się otwierać odwrotnie.

Cokół w szafce (regale) jest za niski

Bardzo słabo widać verticale.

 

No i kilka punktów się zapaliło w różnych miejscach.

Napisano

a mi sie wlasnie meble podobaja... nie wiem czemu wiekszosci sie nie podobaja... troche kancaste na lukach ale fajne... tylko material drzwi jeszcze do poprawki...

 

edit1: a to praca na konkurs jest?

Edytowane przez The MiM

Napisano
  • Autor

tak :P na taki jeden malutki :P dlatego musze sie troche postarac. dzieki za komenty.

 

co do okien to wszystkie sa zamkniete. musze usunac przepalenie bo jest zbyt duze.

 

ile powinien miec cokol ? to to takie pod pierwsza szuflada ? ma chyba 5 cm z tego co pamietam. to i tak chyba duzo.

 

co nie tak jest w materiale drzwi bo nie weim :P

 

a meble takie jakies kanciaste ale mi sie podobaja osobiscie.

 

a co do monitorow to uwazacie ze za duzo ? ja osobiscie bym chcial miec dwa :P

 

dzis kolejny render mam nadzieje :P

Napisano

Cokół to toto na samym dole przy podłodze

Standardowy ma 9-12cm i w biurku masz taki akurat, ale w regale jest sporo mniejszy

Napisano

drzwi wygladaja jakby byly prazkowane... moim zdaniem wrzuc w drzwi jakies inne drewno bo to wyglada identycznie jak material regalu albo rozciagnij mapke na drzwiach...

 

edit1: i futryna powinna byc troche wyzsza bo skoro widac ja z lewej strony drzwi to minimalnie powinna byc widoczna nad drzwiami... przyjrzyj sie w domu...

Napisano
  • Autor

niemialem troche czasu na bawienie sie ale i mialem male problemy z wyrenderowaniem sceny bo gdzies mi sie dostal raytrace w materialy a mam malo ramu i sie plul komp ze niemoze wyrenderwoac z powodu braku odpowiedniej ilosc ram. wiec niektore male materialy poszly sie kochac i bede musial znow je robic. tymczasem zmienilem troche drzwiczki do tej szafki:

 

 

admin18us0.th.jpg

Napisano
  • Autor

witam.. .mam problem ze zrobieniem reflexow na plytkach.. mecze sie i mecze i zrobic niemoge :/ ustawiam sobie glossines na 0.6 i wogole testuje a tu nic :/ wlaczam ior i sie bawie bo juz niewiem czym i dalej odbic nie mam :/ pomozcie :/

 

admin19wk4.th.jpg

 

Napisano

Zmień wartość (kolor) reflection i/lub reflection glossines

 

 

SPot3d mowi:

 

Reflection glossiness - controls the sharpness of reflections. A value of 1.0 means perfect mirror-like reflection; lower values produce blurry or glossy reflections. Use the Subdivs parameter below to control the quality of glossy reflections. Example

 

Edit:

Okno dalej masz źle osadzone, szyby w sufitowym oknie mają zbyt duże odbicia, zbyt mocne światło lub za wolna migawka w kamerze fizycznej

Edytowane przez mkeruj

Napisano
  • Autor

dobra jest w miare ok. zmienialem, zmienialem az poszlo :P widac jakies tam lekkie odbicia :P jak zwykle zapomnialem o bumpie na meblach i podlodze. i o przekreceniu tej tekstury i zmianie tekstury kanapy xD

Napisano

ja bym jeszcze pokombinowal z ustawieniem kamery ... tak jak teraz jest ustawiona daje wrazenie buira dla krasnoludkow ...

 

Moze obniz ja na wysokosc oczu ...np 1.7 metra

Napisano
  • Autor

moze jakies propozycje co bym mogl jeszcez dodac ? termin sie zbliza a chcialem jeszcze cos domodelowac a nie mam pomyslu zabardzo. chcialem dywan ale z vrayFUR'a niemoge bo za malo mam ramu, tak samo z hair&fur i particle'ow :/

Napisano

no to skoro sie termin zbliza to dopracuj materialy... nogi od stolu leza kanapa kwiczy segregatory tez... pusto jest zaraz przed kamera a nic nie dodasz w to miejsce bo kadr zepsujesz... ja bym przestawil to biurko na oryginalne miejsce...

 

edit1: Jeeeezuuuu ale jestem wredny:P...

edit2: wez mi wyjasnij o co chodzi z tymi 2 monitorami na biurku nie bardzo czaje...

Napisano
  • Autor

no to z tymi monitorami chodzi o to, ze nie jest okreslone jakie to jest biuro. i moze akurat na dwoch sie wygodniej bedzie pracowalo :)

 

musze klawiature zrobic a robienie kazdego przycisku to katorga :/ jest inny sposob ? czytalem ze z displejsa sie da ale nie mam mapy klawiatury :/

Napisano

można kupić pakiet everów a tam są klawy ;) popracuj troszkę nad materiałami. jak nic nie wymyślisz to popatrz na to http://www.vray-materials.de - na konkurs dasz fajne materiały a przy okazji poznasz jak się robi takie shadery

Napisano
  • Autor

znam ta stronke ale niejestem zwolennikiem uzywania czyjis materialow. moze i sproboje jak sie juz niebede wyrabial :) jak nieznajde na dispa klawiatury to biurko zostaje jak jest xD. robie wlasnie material stolika. tak wogole to go zmienilem :P pozniej render :)

Napisano
  • Autor

czytam czytam. dzieki wielkie The MiM, jutro obroce to biurko :) tymczasem test stolika. samego stolika. zapomnialem dac bumpa lekkiego i noisa na metal.

 

to i tak sie na koniec w fotoszkapie podciagnie :)

 

nastepnym razem dam. teraz biurkami sie zajme :)

 

admin20wk3.th.jpg

Napisano
  • Autor

Pablo, wezme to pod uwage. najpierw porobie materialy, mam nadzieje dzis kilka zrobie i renderek walne bo bede siedzial do upadlego :) jak starczy czasu to i wymodeluje na nowo bo tez mi sie niezabardzo podoba :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Heaven powiedz mi jakie są założenia, wytyczne do tego konkursu, jeśli możesz.

Bo tu aż się rposi o jakieś odlotowe wykorzystanie tej kopuły, a toto wygląda i Ciebie jak najzwyklejsze, nudne biuro. Jak na konkurs to trzebaby poszalec nieco!

Napisano
  • Autor

zalozenia sa takie:

 

temat: pokoj administracji / biuro

 

ma miec przedmioty zwiazane z tematyka konkursu :) i tyle :)

 

jakies propozycje co do tej kopuly Neiraa ?

Napisano

Owszem, ale jezeli masz mało czasu, to nie wiem czy zdążyłbyś z tym.

Ja potraktowalabym tą kopułę jako punk centralny, meritum projektu, taki cukiereczek i na niej skupiła akcenty. Ona może wyznaczać przestrzeń, której szkoda marnować biurkami, tam jest piękne dzienne światło, więc tam właśnie wladowałabym kanapę, stolik kawowy i jakieś dizajnerskie pierdoły a całość lekko wydzieliła ażurową albo przeszkloną, półkolistą scianką. I generalnie coś co nawiązywałby do kopuły, niech przestrzen buira bedzie się 'kręcić' wokół niej. If you know what I mean :D

Napisano

dobry pomysł Neiraa. ja bym poprzeglądał jeszcze katalogi ikei i innych róznych takich fajnych firm z dodatkami np. mooi.

Napisano
  • Autor

hohoho :) dzieki wielkie neiraa, jeszcze niedokonca pewne czy termin o tydzien nie zostanie posuniety. jak tak to skorzystam z czesci twoich wyobrazen :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Niezamco heaven :D mam nadzieję, że cos się przyda.

W końcu nie na darmo studiowałam te 5 lat i pracowalam 4 hihi.

Jak chcesz konkretnych pomyslow to wal na gg.

Napisano
  • Autor

witam. kolejny upek. podpracowalem prawie wszystkie materialy juz. kanapa ma bugi. nie mam czasu juz jej poprawiac wiec wymodeluje w te miejsce krzesla jakies ladne.

 

teraz chyba ladniej wyglada :) a no i oswietleniem musze sie pobawic troszke.

 

admin23rj3.th.jpg

 

 

pozdrawiam.

Napisano

hm:) witam:)

 

Czy mi sie wydaje czy kwiatek po prawej stronie jest niebieski;>? Moze mam dziwny monitor ale tak to u mnie wyglada:) ogólnie bardzo dobrze, podoba mi sie, kurcze mam ochote wziac sie za jakies wnętrza:D

Pozdrawiam:)

Napisano
  • Autor

siemka :P a bo o kwiatku mi sie przypomnialo po 6 godzinach rendera to mowie niech leci :P zmienie pozniej :)

 

 

dzieks za komentarze.

Napisano

Tak zupełnie szczerze powiem, że jak patrzę na tę prackę to sobie myślę, że przede mną długa jeszcze droga.

Napisano

...jezeli chodzi o walory estetyczne tego wnetrza to slabo jest- technicznie jezeli chodzi o rendering to coraz lepiej

Napisano

No wiec tak,

kanapa nadal psuje cala scene ;/ qrcze naprawde powinienes sie do niej lepiej przylozyc, poza tym krzesla maja zle proporcje (wysokosc siedziska), monitory to chyba 13' ? tez za male, no i ten stol po prawej..robi wrazenie jakby mial ze 3 metry.

 

pozdr

Napisano

wysokosc siedziska wydaje sie dosc dziwna ale w odniesieniu do calego biurka jest cacy... fakt faktem kanapa sie rozjezdza na oparciu... a co sie stalo miedzy drzwiczkami tego pierwszego biurka? cien - watpie...

 

 

edit: a dasz moze AO?

Napisano
  • Autor

tak. dam AO ale dopiero jak wszystkie testy zakoncze robic. wiec za 2 dni dopiero AO robie.

 

a co do tego na drzwiczkach to sie zastanawialem co to ale zapomnialem sprawdzic xD hehe.

 

moze wieczorem render dam jak zdaze zrobic jakis. walcze z oswietleniem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności