Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dość dawno nic nie wrzucałem na forum. Oto mój ostatni model, którego męczę od jakiegoś czasu. Zawiera dość trochę błędów, bo jest w fazie początkowej. Model nie jest idealnym odwzorowaniem oryginału z powodu braku dokładnych referek no i w dodatku w bolidach niektóre elementy często zmieniają swój kształt. Komentarze mile widziane.

Połączenia poszczególnych części karoserii nie są jeszcze idealnie spasowane.

65c972287a540e9fm.jpg

0cc063430dbe08f2m.jpg

bbae6a659fcbedd9m.jpg

Edytowane przez Kimmi

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Renderuj clay'e z jakims podlozem. Troche to posadzi model i doda mu cieni tam gdzie trzeba. Modeling niezly choc narazie calosc sprawia bardzo lekkie wrazenie, jakby caly byl z papieru.

Napisano
  • Autor

Render wygląda jak wygląda bo to zwykły materiał + włączone GI. Oto siateczki:

c94e60507528b70bm.jpg

8d83a4f63cccd397m.jpg

Rewelacyjne nie są, ale nie chciałem zbytnio zagęszczać siatki. Zresztą siatkę będę chyba jeszcze poprawiał.

Napisano

Dużo niezgodności z oryginałem, aż ciężko to wszystko wyliczyc. Masz jakieś źródło fotek hi res? Bo jak coś, to ja mogę polecic bardzo fajne.

Napisano
  • Autor

Ra->Mam trochę referek ale wszystkie są niskiej jakości. Byłbym wdzięczny za jakiegoś linka. Na dodatek wiele zdjęć pochodzi z ubiegłorocznego modelu. Chciałem też zrobić go bez "obudowy" ale brakuje mi konkretnych referek.

Napisano
  • Autor

No w sumie nie wiem dlaczego akurat Renault. Zastanawiałem się nad ferrari i renault, ale w renault jakoś bardziej mi sie podobają kolory. No a poza tym na początku mojej przygody z grafiką robiłem już bolid renault i teraz chcę go zrobić na poważnie. Nie miałem wtedy neta więc nie miałem dostępu do referek. Model powstał w oparciu o kilka zdjęć wiec słabo odwzorowuje rzeczywisty. Dodam jeszcze, że model jest wykonany prawie w całości na splinach, co teraz jest dla mnie absolutną głupotą:p Oto kilka renderów wersji sprzed niecałych dwóch lat.

13889f2ad76eb60fm.jpg

5a5d00207cfecf62m.jpg

c805495f344274c7m.jpg

1b77326063a5b197m.jpg

Napisano
  • Autor

No To były początki mojej grafiki 3d. Po jakimś miesiącu siedzenia w maxie. To było ok 1,5 roku temu.

Napisano
  • Autor

Zrobiłem normalniejszy render(trochę za ciemno, ale nie chciało mi się włączać photoshopa), no i dorobiłem lusterka.

f48fcf20901acbf3m.jpg

e921298b7d0878d9m.jpg

Napisano

Mogłeś trochę rozjaśnić w kamerze. f-number czy jakoś tak. No chyba że nie siedzisz w v-rayu no to nie wiem:) Będziesz nie długo teksturował czy jeszcze dużo do poprawki ci zostało?

Napisano

bardzo ladnie wyglada :), masz zamiar zrobic jakas scenke oprocz tego czy tylko sam model ?

Napisano
  • Autor

TheCapo->Wiem, że mogłem tak zrobić, mogłem też wzmocnić oświetlenie, na następnych będzie jaśniej.

Adek_CG-> Chcę zrobić render i w studiu i na torze. W planach jest też animacja, ale dopiero jak kupię sobie nowego kompa, bo na aktualnym nie dam rady.(widzicie te czasy renderów i nigdy nie zrobił bym na tym animki:p)

Muszę zrobić jeszcze kierowcę i potem zabieram się za teksturowanie.

Zastanawiam się jak zrobić kierowcę i mam dwie opcje:

-Zrobienie modelu kombinezonu podpięcie szkieletu i nałożenie na to skina

-Zrobienie prostego modelu ciała, podpiąć do niego szkielet i skina, a dapiero na to nałożyć kombinezon (cloth).

Nie wiem która opcja będzie lepsza, bo już kiedyś chciałem zeskinować kolesia i dziwne rzeczy działy się w stawach. Pomyślałem wiec żeby zrobić byle jakie ciało na którym będzie wiele bugów przy zmianie pozy i nałożenie właściwego kombinezonu jago clotha który by maskował błedy rig'a. Która metodę wy byście wybrali?

Napisano
  • Autor

Mały upek. Zacząłem bawić się z teksturowaniem i na razie mam tyle:

827f5b8013b25f00m.jpg

P.S.Wiem, że mapowanie na tych cylindrachjest zrąbane ale to itak jest we wnętrzu koła.

Napisano

Ładny modelik :)

Na ostatnim renderze textury wygladają naprawdę klasa, tylko ten carbon chyba za duży... Pomniejszyłbym go ze trzy razy.

Powodzenia w dalszych zmaganiach ;)

Napisano

Robisz bolida z referkami czy bez bo jak z referkami to poka te refy wkoncu bo cos mi sie wydaje ze oryginal wyglada inaczej.

Napisano
  • Autor

Tak robię z referek, ale jest ciężko wszystko dokładnie odwzorować. Oto kilka referek przodu:

4369468d83023f0fm.jpg

bd54397efd907bb4m.jpeg

Napisano

no to juz nawet te niebieskie platy masz zle wyprofilowane :)

wez jeszcze posiedz nad modelem a nie zabieraj sie odrazu za mapy czy studio bo to bez sensu robic blednie model

Napisano
  • Autor

Dalej teksturuję i jeszcze dużo roboty przede mną. Okolice kokpitu nie są jeszcze dokończone.

1b67df45da0573a2m.jpg

Napisano
  • Autor

Oto ostatni w najbliższym czasie up:

b37019739a099d41m.jpg

 

Nie mogłem wyrenderować modelu w całości bo zabrakło mi ramu. Model dokończę jak kupię sobie nowego kompa gdzieś pod koniec wakacji. To jest już drugi model, którego nie mogę dokończyć z powodu słabego kompa. Zapomniałem nałożyć mapowania na opony.

Napisano

Szkoda, bo wygląda nieźle, a po dopracowaniu renderu efekt mógłby być świetny :)

Napisano
  • Autor

Wracam po bardzo długiej przerwie spowodowanej totalnym brakiem czasu. Postanowiłem wkońcu dokończyć ten model. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak:

3fe6652461ce43bcm.jpg

da14757f1c33d80em.jpg

20ecbdef360973bdm.jpg

41fe71651c387ddem.jpg

4d2c122c594bac28m.jpg

602d6cb0d3ddaa4fm.jpg

Zapraszam do komentowania.

P.S. Wiem, że model ma trochę niedoskonałości:p

Napisano

opony nie powinny byc matowe ( no chyba ze juz przejechaly kilkanascie okrazen :) ) + zmien hdrke na jakas zroznicowana moze nawet nocna ,ale z licznymi zrodlami swiatla

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności