Napisano 27 Maj 200816 l Witam. Dość dawno nic nie wrzucałem na forum. Oto mój ostatni model, którego męczę od jakiegoś czasu. Zawiera dość trochę błędów, bo jest w fazie początkowej. Model nie jest idealnym odwzorowaniem oryginału z powodu braku dokładnych referek no i w dodatku w bolidach niektóre elementy często zmieniają swój kształt. Komentarze mile widziane. Połączenia poszczególnych części karoserii nie są jeszcze idealnie spasowane. Edytowane 11 Kwiecień 200915 l przez Kimmi
Napisano 27 Maj 200816 l Renderuj clay'e z jakims podlozem. Troche to posadzi model i doda mu cieni tam gdzie trzeba. Modeling niezly choc narazie calosc sprawia bardzo lekkie wrazenie, jakby caly byl z papieru.
Napisano 27 Maj 200816 l Autor Render wygląda jak wygląda bo to zwykły materiał + włączone GI. Oto siateczki: Rewelacyjne nie są, ale nie chciałem zbytnio zagęszczać siatki. Zresztą siatkę będę chyba jeszcze poprawiał.
Napisano 27 Maj 200816 l Dużo niezgodności z oryginałem, aż ciężko to wszystko wyliczyc. Masz jakieś źródło fotek hi res? Bo jak coś, to ja mogę polecic bardzo fajne.
Napisano 27 Maj 200816 l Autor Ra->Mam trochę referek ale wszystkie są niskiej jakości. Byłbym wdzięczny za jakiegoś linka. Na dodatek wiele zdjęć pochodzi z ubiegłorocznego modelu. Chciałem też zrobić go bez "obudowy" ale brakuje mi konkretnych referek.
Napisano 28 Maj 200816 l Autor No w sumie nie wiem dlaczego akurat Renault. Zastanawiałem się nad ferrari i renault, ale w renault jakoś bardziej mi sie podobają kolory. No a poza tym na początku mojej przygody z grafiką robiłem już bolid renault i teraz chcę go zrobić na poważnie. Nie miałem wtedy neta więc nie miałem dostępu do referek. Model powstał w oparciu o kilka zdjęć wiec słabo odwzorowuje rzeczywisty. Dodam jeszcze, że model jest wykonany prawie w całości na splinach, co teraz jest dla mnie absolutną głupotą:p Oto kilka renderów wersji sprzed niecałych dwóch lat.
Napisano 28 Maj 200816 l Autor No To były początki mojej grafiki 3d. Po jakimś miesiącu siedzenia w maxie. To było ok 1,5 roku temu.
Napisano 29 Maj 200816 l Autor Zrobiłem normalniejszy render(trochę za ciemno, ale nie chciało mi się włączać photoshopa), no i dorobiłem lusterka.
Napisano 29 Maj 200816 l Mogłeś trochę rozjaśnić w kamerze. f-number czy jakoś tak. No chyba że nie siedzisz w v-rayu no to nie wiem:) Będziesz nie długo teksturował czy jeszcze dużo do poprawki ci zostało?
Napisano 29 Maj 200816 l bardzo ladnie wyglada :), masz zamiar zrobic jakas scenke oprocz tego czy tylko sam model ?
Napisano 29 Maj 200816 l Autor TheCapo->Wiem, że mogłem tak zrobić, mogłem też wzmocnić oświetlenie, na następnych będzie jaśniej. Adek_CG-> Chcę zrobić render i w studiu i na torze. W planach jest też animacja, ale dopiero jak kupię sobie nowego kompa, bo na aktualnym nie dam rady.(widzicie te czasy renderów i nigdy nie zrobił bym na tym animki:p) Muszę zrobić jeszcze kierowcę i potem zabieram się za teksturowanie. Zastanawiam się jak zrobić kierowcę i mam dwie opcje: -Zrobienie modelu kombinezonu podpięcie szkieletu i nałożenie na to skina -Zrobienie prostego modelu ciała, podpiąć do niego szkielet i skina, a dapiero na to nałożyć kombinezon (cloth). Nie wiem która opcja będzie lepsza, bo już kiedyś chciałem zeskinować kolesia i dziwne rzeczy działy się w stawach. Pomyślałem wiec żeby zrobić byle jakie ciało na którym będzie wiele bugów przy zmianie pozy i nałożenie właściwego kombinezonu jago clotha który by maskował błedy rig'a. Która metodę wy byście wybrali?
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Autor Mały upek. Zacząłem bawić się z teksturowaniem i na razie mam tyle: P.S.Wiem, że mapowanie na tych cylindrachjest zrąbane ale to itak jest we wnętrzu koła.
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Ładny modelik :) Na ostatnim renderze textury wygladają naprawdę klasa, tylko ten carbon chyba za duży... Pomniejszyłbym go ze trzy razy. Powodzenia w dalszych zmaganiach ;)
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Robisz bolida z referkami czy bez bo jak z referkami to poka te refy wkoncu bo cos mi sie wydaje ze oryginal wyglada inaczej.
Napisano 2 Czerwiec 200816 l Autor Tak robię z referek, ale jest ciężko wszystko dokładnie odwzorować. Oto kilka referek przodu:
Napisano 2 Czerwiec 200816 l no to juz nawet te niebieskie platy masz zle wyprofilowane :) wez jeszcze posiedz nad modelem a nie zabieraj sie odrazu za mapy czy studio bo to bez sensu robic blednie model
Napisano 9 Czerwiec 200816 l Autor Dalej teksturuję i jeszcze dużo roboty przede mną. Okolice kokpitu nie są jeszcze dokończone.
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Autor Oto ostatni w najbliższym czasie up: Nie mogłem wyrenderować modelu w całości bo zabrakło mi ramu. Model dokończę jak kupię sobie nowego kompa gdzieś pod koniec wakacji. To jest już drugi model, którego nie mogę dokończyć z powodu słabego kompa. Zapomniałem nałożyć mapowania na opony.
Napisano 13 Czerwiec 200816 l Szkoda, bo wygląda nieźle, a po dopracowaniu renderu efekt mógłby być świetny :)
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Autor Wracam po bardzo długiej przerwie spowodowanej totalnym brakiem czasu. Postanowiłem wkońcu dokończyć ten model. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: Zapraszam do komentowania. P.S. Wiem, że model ma trochę niedoskonałości:p
Napisano 11 Kwiecień 200915 l opony nie powinny byc matowe ( no chyba ze juz przejechaly kilkanascie okrazen :) ) + zmien hdrke na jakas zroznicowana moze nawet nocna ,ale z licznymi zrodlami swiatla
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto