Maf Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 witam, w 3ds max siedze jakis miech a oto moje najnowsze dzielo ktore zamieszczam poraz pierwszy na forum.pozdrawiam i czekam na ocene.. btw: nie wiem co to za gowno zolte po srodku sceny, poprostu nie moge wymkinic co to jest.tak samo plama na prawo od dlugopisu. no ale mimo wszystko zdecydowalem sie zamiescic to cacko tutaj:) pozdro
Damian Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 sproboj sie jeszcze tym pobawić, sproboj jakiegos renderera, pobaw sie swiatłem zrob miekkie cienie, dodaj bumpa do materiałow, nie wspominając juz o specular level i color.... Wiem ze to początki, ale mysle ze malym kosztem mozesz zrobic z tego prackę nie calkiem zaawansowaną. do roboty! pozdr.
Maf Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 hmm bumpa da sie dodac, miekkie cienie tez.rederowalem w vrayu, co to specular?co on daje?no i moze jakies przykladowe wartosci podacie dla jakiegos obiektu?pozdro
Pierzak Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 wg. mnie wyglada to conajmniej do bani. Nie podoba mi sie nic. tzn wszystko mi sie nie podoba. cienie, tekstury (szczegolnie tapeta) i ten zeszyt.... jestem na NIE. a w ogole dlaczego to jest w ym dziale, powinno byc w WIPach. i co to za kawalek bialej sciany po prawej? Ale widze ze jestes poczatkujacy wiec to cie usprawiedliwia. Powodzenia...
Archangel Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 ojej...nie najlepsza ta scena....choc jesli wlozysz w nia troche pracy to kto wie czy cos z tego nie wyjdzie....moje uwagi: - tekstura na scianie okropnie sie rozmazuje - strasznie ostre przejscie miedzy obszarem oswietlonym a zacienionym - fatalna kompozycja (strasznie rozciagniety i pusty obszar biorka) - co to za zolte kolo na scianie ?? - pusto troche w tej scenie wiekszosc z tych elementow da sie bez problemow poprawic nie poddawaj sie ! :) Pozdrawiam
Maf Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 no cholera ja wlasnie tez nie wiem co to za kolko i te plamy pomozcie mi;/
SansSerif Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 zle ustawienia photon map lub bledy w irradiance map. jesli uzywasz irradiance to pamietaj o resetowaniu mapy po zmianach w scenie lub wielkosci renderingu.
kru Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 chyba raczej jeden byczy foton :D uzywales indirect illumination?
Maf Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 no wiec wylaczylem GI a potem jeszcze wyrenderowalem scanlinem i to samo gowno jest ehh co to moze byc?
BigBird Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 Fajnie ze nas przybywa :) A co do pracki to sie nie postarales ! Wiem ze poczatkujacy jestes ale zeby wpasc na troche leprzy pomysl niz biurko to chyba nie trudno :P (najwazniejszy jest pomysl) I powodzonka w dalszej pracy !!
nuriel Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 koniecznie zmień ujęcie. poza tym na biurku jest dużo wolnej przestrzeni, przez co jest nudno...
t0m3k Napisano 9 Luty 2004 Napisano 9 Luty 2004 co do pracy to \"no comment\" co do \"big fotona\" jak to ktos ladnie nazwal, to mi to wyglada na dodatkowe swiatlo zobacz czy go tam gdzies nie ma a jesli nie widzisz to zobacz czy go przypadkiem nie ukryles (ukryte swiatlo i tak swieci :P) Gdybys nie wiedzial jak odkryc to zakladka Display > Unhide All (odkryje wszystko) albo Unhide by Name (sam wybierzesz co ma zostac odkryte) Zanim wrzucisz kolejny render gruntowenie przerob ta scenke...
Rekomendowane odpowiedzi