Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, w 3ds max siedze jakis miech a oto moje najnowsze dzielo ktore zamieszczam poraz pierwszy na forum.pozdrawiam i czekam na ocene..

btw: nie wiem co to za gowno zolte po srodku sceny, poprostu nie moge wymkinic co to jest.tak samo plama na prawo od dlugopisu. no ale mimo wszystko zdecydowalem sie zamiescic to cacko tutaj:) pozdro

 

 

biuro.jpg

 

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sproboj sie jeszcze tym pobawić, sproboj jakiegos renderera, pobaw sie swiatłem zrob miekkie cienie, dodaj bumpa do materiałow, nie wspominając juz o specular level i color.... Wiem ze to początki, ale mysle ze malym kosztem mozesz zrobic z tego prackę nie calkiem zaawansowaną. do roboty! pozdr.

Napisano
  • Autor

hmm bumpa da sie dodac, miekkie cienie tez.rederowalem w vrayu, co to specular?co on daje?no i moze jakies przykladowe wartosci podacie dla jakiegos obiektu?pozdro

Napisano

wg. mnie wyglada to conajmniej do bani. Nie podoba mi sie nic. tzn wszystko mi sie nie podoba. cienie, tekstury (szczegolnie tapeta) i ten zeszyt.... jestem na NIE. a w ogole dlaczego to jest w ym dziale, powinno byc w WIPach. i co to za kawalek bialej sciany po prawej?

Ale widze ze jestes poczatkujacy wiec to cie usprawiedliwia.

Powodzenia...

Napisano

ojej...nie najlepsza ta scena....choc jesli wlozysz w nia troche pracy to kto wie czy cos z tego nie wyjdzie....moje uwagi:

- tekstura na scianie okropnie sie rozmazuje

- strasznie ostre przejscie miedzy obszarem oswietlonym a zacienionym

- fatalna kompozycja (strasznie rozciagniety i pusty obszar biorka)

- co to za zolte kolo na scianie ??

- pusto troche w tej scenie

wiekszosc z tych elementow da sie bez problemow poprawic

nie poddawaj sie ! :)

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

no cholera ja wlasnie tez nie wiem co to za kolko i te plamy pomozcie mi;/

Napisano

zle ustawienia photon map lub bledy w irradiance map.

jesli uzywasz irradiance to pamietaj o resetowaniu mapy po zmianach w scenie lub wielkosci renderingu.

Napisano

chyba raczej jeden byczy foton :D

 

uzywales indirect illumination?

Napisano
  • Autor

no wiec wylaczylem GI a potem jeszcze wyrenderowalem scanlinem i to samo gowno jest ehh co to moze byc?

Napisano

Fajnie ze nas przybywa :) A co do pracki to sie nie postarales ! Wiem ze poczatkujacy jestes ale zeby wpasc na troche leprzy pomysl niz biurko to chyba nie trudno :P (najwazniejszy jest pomysl) I powodzonka w dalszej pracy !!

Napisano

koniecznie zmień ujęcie.

poza tym na biurku jest dużo wolnej przestrzeni,

przez co jest nudno...

Napisano

co do pracy to \"no comment\"

co do \"big fotona\" jak to ktos ladnie nazwal, to mi to wyglada na dodatkowe swiatlo zobacz czy go tam gdzies nie ma a jesli nie widzisz to zobacz czy go przypadkiem nie ukryles (ukryte swiatlo i tak swieci :P)

Gdybys nie wiedzial jak odkryc to zakladka Display > Unhide All (odkryje wszystko) albo Unhide by Name (sam wybierzesz co ma zostac odkryte)

Zanim wrzucisz kolejny render gruntowenie przerob ta scenke...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności