Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oprócz tego fajnie, tak bajkowo.

Właśnie nie ma tak wyglądać :}

Chciałem zrobić coś realistycznego.

Żyły oczywiście będą:)

Kolorystyki będę się trzymał, zostawię tą z konceptu,

Właściwie nic nie zmieniłem, tylko wstawiłem go do innej sceny, z lepszym oświetleniem, żeby zrobić materiały.

renderekmo7.th.jpg

  • Odpowiedzi 125
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chcesz żeby nie wyglądał bajkowo to zacznij od przewyginania mu pyszczka, trochę zmarszczek, kąciki pyska w dół, krótsze kły i mniejszy róg na pysku (taki hm, niższy niż szerszy i tępy) i oczy węższe, i z kocimi źrenicami mogłyby pomóc. i łuska drobniejsza byłaby cool :)

 

ale mi się i taki podoba

 

Salve!

Mort

Napisano

Moim zdaniem ta bajkowosc wynika z tego z jego teksturka to jednolity kolor moze zrob projekcje z jakis zdjec roznych skorek/faktur itp i posklejaj cos albo w samym shopie chyba wieksza kontrola niz w ZB.

Napisano (edytowane)

Więc dodałem trochę natury:

j1.jpgj1dv9.th.jpg

wciąż nie ma textury na rogu i zębach. Walczę z SSS, a to jest ciężka walka. Pracuję nad materiałem, mapa specularity jest już prawie gotowa, będzie ciekawiej.

Poza tym otoczenie:

j3ri6.th.jpg

j4vt8.th.jpg

j2wb1.th.jpg

j3.jpg

Dalej nie ruszę, póki nie ustalę co dalej. Już wiem, że sceną będą ruiny zamku, trzeba dopracować szczegóły...

Więc opcji jest kilka:

-Zwykła walka smoka z rycerzem i skarbem w tle

-ocja którą zakładałem na początku, nie wiem jak ją zrealizować. Gotowy do walki rycerz staje przed smokiem. Nie wie jednak, że potwór którego widzi to tylko młode, za jego plecami czaji się duża bestia:).

-możliwości są tysiące:)

 

Chciałbym zrealizować drugą opcję, widziałbym ją np. tak:

konceptxo9.th.jpg

Edytowane przez P4VV37
Napisano

Progress niewielki, stanąłem w martwym punkcie i idzie mi b. powoli...

Tak to widzę, w nocy, ale nie wiem, jak zabrać się do rendera przy takim oświetleniu.

conceptxy2.jpg

 

Ten box z tyłu to duży smok:] zakładam mu szkielet dlatego go jeszcze nie ma. Ustawię go tak, jakby szedł.

Ścianę muszę zmienić, ale nie wiem jeszcze jak... myślę czy nie spróbować robić jej w zbrushu.

 

Rycerz:

rycerzym4.jpg

Jego pozycja może jest trochę sztywna... Brak na razie pochwy na miecz.

Napisano

To wszytko słabo wygląda : rycerz ma buga prawej nogi na tej tkaninie i wyglada dziwnie sztywno. Ja to widze tak. Zrób otoczenie od początku fajnie by było gdyby to był las (najlepiej gdyby się palił),smoka bym powiększył (modelik jego jest spoko) tylko nadal mu troche ruchu bo tak stawiasz go w scenke jak go wymodelowaleś. Wcale nie musi być to wszytko w nocy. Fajnie by było gdybyś dodał jakiegoś brudu do pracy bo teraz to wszystko wygląda jak spotkanie lalek Barbie. Kiedy to bezie jakoś wyglądało pokombinuj nad odbiciami i światłem (mental, v-ray) a scenke kombinuj w scanline najlepiej zabieraj sie za dalsze robutki kiedy dobierzesz kadr i wymodelujesz wszystkie obiekty.

 

to moje zdanie nie zmuszam cię do robienia mojej koncepcji.

 

pozdro snajper

Napisano

Bardzo podoba mi się pomysł na scenę z tym dużym smokiem czającym się.

Zamiast ściany ładniejsza by była jakaś skałka za którą on siedzi.

Co do oświetlenia, przydało by się światło księżyca bo w tej chwili jest za ciemno.(niebieskawoszare, w tym układzie najlepiej od lewej strony, dodatkowo do świateł co już są),

Płomień nie wyszedł, wygląda jak chmurka. Prawdopodobniej będzie prościej dopracować go dopiero w postrpodukcji.

Jajka bym bardziej zsunęła razem, w jedną kupkę, trochę bliżej muru (lub skałki jeśli ją zrobisz). Jedno z nich może pękać.

Napisano

odnoszę wrażenie że ten rycerz ma problem z rączkami, a dokładnie chodzi mi o paluszki...

bary również ma jakieś bycze, nie pasujące do sylwetki...

 

warto by zrobić kilka korekt na modelu, bo są dysproporcje które bardzo rażą, czym psuja ogólny efekt... takie nie wiadomo co koleś chce zrobić...

 

a co do pozy, to tragedii nie ma, jednak jest cieniutko...

 

nic z tej pozycji nie wynika, żadnej ekspresji...

 

poza powinna być znacznie bardziej czytelna, wyraźna i łatwiejsza w odbiorze, tak aby było przewidywalne to co ma się stać...

 

co do tej pozy, chcesz osiągnąć przyzwoity efekt? przyjmij taką samą pozycje... jest wygodnie? naturalnie? "nie", więc postaraj się ustawić gościa tak aby to wyglądało bardziej na real...

 

postaraj się, bo warto powalczyć z tą postacią...

 

sorka za chaotyczne pisanie, jednak te święta... :P

Napisano (edytowane)

Dzięki za komentarze:)

Las to nie jest zły pomysł, przeszukałem internet i znalazłem kilka miejsc do których taka sytuacja mogłaby pasować.Nie będę go palił, zostanę przy koncepcji ukrytego smoka.

Bugi są, bo szkielet nie był przygotowany do animacji, zbroja zresztą też, więc chcę go tylko orientacyjnie ustawić i ręcznie poprawiać błędy przestawiając elementy.

 

Pozycję rycerza zmienię później, na razie muszę go skończyć :] bo rzeczywiście, jakby u się przyjrzeć, widać, że ma sporo niedoróbek.

 

///

 

Podpinam szkielet do smoka, układam kości itp. aż nagle jakaś część robi się dużo grubsza i zostaje taka dopóki nie odepnę rigu... dlaczego?

Maya 2008

Edytowane przez P4VV37
Napisano

Update:

Zmieniłem go nieco, myślę że na lepsze:

rycerziivu7.jpg

Otoczenie:

skala1pj4.jpg

skala2ga0.jpg

+drzewa, trawy... jakiś las:] Trawę chyba zrobię paint effect-ami.

 

Poradziłem sobie w końcu z rigiem smoka.

Napisano

Gratuluję wytrwałości, skałę możesz zrobić w zbrushu i potem w mayce z dispem wyrenderować będzie ciekawsza bo ta jest trochę za gładka jak na moje oko. Nad texturą smoka też bym jeszcze popracował. Pozdro.

Napisano

Skała wyglada calkiem naturalnie, razi tylko calkowicie plaskie podloze, ale w koncu to WIP. Jeżeli reszta otoczenia będzie stała na takim poziomie to może wyjsc calkiem przyjemna praca.

 

Rycerz faktycznie musi miec cos z proporcjami (dziwnie szeroki w barach, krotkie rece i za chude nogi), wyglada troche jak karykatura. Sprobuj go jeszcze poprawic/wymodelowac od nowa, bo moze Ci zespsuc cala scene.

Napisano

Dzięki za komentarze.

update

ten dziwny szum po lewej jest chyba przez niskie ustawienia. Nie wiem dlaczego kamienie zaczęły się tak świecić, chyba nie namieszałem w materiałach:

laspg9.jpg

 

Myślę że teraz jest lepiej, ale widzę że dłonie się rozwaliły:

rycerzykfh8.jpg

 

Nie wrzuciłem wcześniej smoka:

smokxi0.jpg

Co do jego ustawienia: leży skryty w cieniu skały lub właśnie wstaje, ale jeszcze nad tym myślę.

Napisano

Textura smoka bardzo prosta. Jest tu jakiś specular? Render z samym skylightem nie wygląda za ciekawie ale już widać że będziesz się musiał jeszcze przyłożyć do materiału smoka. Pozdro.

Napisano

Widze ze jednak nie chce ci sie meczyc color mapki a szkoda. Chyba za bardzo chciales wszystko zrobic w zbrushu. Wsumie w nim tez mozna namalowac fajne teksturki ale ja osobiscie preferuje photoszkape itp.

Napisano

Dla próby wstawiłem smoka do sceny, rzeczywiście trzeba zmienić tę texturę...

Rycerz cąłkiem pasuje, tylko niewiele ma do odbijania. Ale to się naprawi.

Poszperałem trochę w sieci i pogrzebię jeszcze przy tej texturze.

 

Co do anatomii, to rzeczywiście ma mały kuper:] ale tak stało w concept arcie.

Napisano

Ja bym tego smoka na Twoim miejscu dalej w zbrushu pomęczył. I proporcje i teksturę. W tym wypadku będzie to lepsze rozwiązanie od ps, myślę o kolorze. To co teraz widać na teksturze to chyba w dwie minuty namazałeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności