Jump to content

Tarkus

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Tarkus

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Tak wiem, ale: co zresztą widać po różnicy w gęstości siatki ;) Pozdrawiam.
  2. Witam, W przerwie po sesji zacząłem sobie dłubać autko. W zamierzeniu ma to być trening (tak modnego ostatnio na forum ;) ) modelowania mid-poly. Na razie początek samej bazy: Bok praktycznie jeszcze nie ruszony. Wszelkie uwagi i podpowiedzi mile widziane.
  3. Powoli skrobie sobie w maxie gitarke. Opieram sie glownie na modelu RG1570, ale malowanie pewnie nie bedzie standardowe (podobnie jak przetworniki). Zostalo do zrobienia troche elektroniki, klucze, dokonczyc spodnia czesc mostka oraz korpus do lekkiej poprawy.
  4. Wyglada fajnie, prosto, przejrzyscie, bez zbednych udziwnien. Brakuje mi tylko miniaturek w portfolio i cos mi kolor tla z logiem nie odpowiada ;)
  5. Po tygodniu to ja ukladalem boxy i cylindry ;) Jak na tak krotki czas w maxie (czy juz bawiles sie w innym sofcie?), to wyglada swietnie. Pokaz siatke.
  6. Przede wszystkim rzucaja sie w oczy krzywe powierzchnie i brak chamferow w miejscach, gdzie powinno byc ostro (np. nadkola, przetloczenia, tam gdzie starales sie nadac grubosc blachom). Zacznij od nowa starajac sie zachowac prosta i rownomiernie rozlozona siatke. Nauczysz sie o wiele wiecej niz ciagnac dalej to, co masz do tej pory.
  7. Nie ma co komentowac, rewelacyjna robota. Pozazdroscic umiejetnosci! :)
  8. Skała wyglada calkiem naturalnie, razi tylko calkowicie plaskie podloze, ale w koncu to WIP. Jeżeli reszta otoczenia będzie stała na takim poziomie to może wyjsc calkiem przyjemna praca. Rycerz faktycznie musi miec cos z proporcjami (dziwnie szeroki w barach, krotkie rece i za chude nogi), wyglada troche jak karykatura. Sprobuj go jeszcze poprawic/wymodelowac od nowa, bo moze Ci zespsuc cala scene.
  9. Tych krawedzi sie nie pozbedziesz, nie mozna zostawic krawedzi nie polaczonych z reszta obiektu, musi sie trzymac chociaz na jednej ;) Zeby wywalic, te, ktorych nie chcesz, stworz wczesniej edge, np. rogu okna do rogu sciany (connect) i dopiero usun ten niepotrzebny.
  10. Faktycznie, miałem ustawiony kolor biały. Dzięki mirach!
  11. Z tym już kombinowałem, zmiana nie przynosi żadnych rezultatów. Do tego nie tylko viewport jest prześwietlony, ale jak już pisałem, także edytor materiałów. Wygląda to tak, jakby to gamma była źle ustawiona, ale wszędzie gdzie udało mi się znaleźć opcje odnośnie gammy, to ustawiłem na 1.0 (ale mogłem coś przeoczyć). Merge'owane obiekty zachowują swoje materiały wyglądające poprawnie (ale przeciągnięcie materiału z Material Editora znów wszystko psuje). btw. Po wrzuceniu jakiegokolwiek światła obiekty ciemne nie są czarne, lecz "kolorowe" (w zależności od nałożonego materiału).
  12. Mam problem z wyświetlaniem viewportu po uruchomieniu Maxa 9. Cała scena jest prześwietlona, podobnie materiały w material editorze. Próbowałem kombinować z gamma, szukać w ustawieniach, ale nic nie udało mi się znaleźć, zapewe przegapiłem ;). Co dziwne, po zresetowaniu sceny (File\Reset) wszystko wraca do normy, podobnie z otwieranymi scenami, wyglądają tak jak mają wyglądać. Jakiś pomysł, jak to naprawić? Wolałbym obyć się bez kasowania wszystkich ustawień Maxa, gdyż troche czasu spędziłem nad jego konfiguracją i wolałbym tego nie stracić.
  13. Ukrywałeś elementy obiektu (hide)? Spróbuj dać unhide all będąc w edycji vertexów. Czasami Max "zapomina" odkryć vertexów przy odkrywaniu ścian, przynajmniej u mnie (Max9).
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy