artzgodka Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 Zbliża się świetny update LWCAD 5
NeoTec Napisano 14 Listopad 2014 Napisano 14 Listopad 2014 Witam, mam pytanie do sprzętu... Marudziłem, marudziłem i dostałem della work station z dwoma xenonami i 32 GB ramu. Chodzi to zdecydowanie szybciej niż moj wcześniejszy komp ale... podczas renderingu czy liczenia efektów bullet zauważyłem, ze rdzenie procesorów nie sa obciążane równomiernie. Mało tego - najcześciej obciążany jest jeden rdzeń a reszta jest obciążona na poziomie 1%. Czy sa jakieś "tajemne" ustawienia które pozwoliły by wykorzystać komputery wieloprocesorowe?
artzgodka Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 (edytowane) Witam, mam pytanie do sprzętu... Marudziłem, marudziłem i dostałem della work station z dwoma xenonami i 32 GB ramu. Chodzi to zdecydowanie szybciej niż moj wcześniejszy komp ale... podczas renderingu czy liczenia efektów bullet zauważyłem, ze rdzenie procesorów nie sa obciążane równomiernie. Mało tego - najcześciej obciążany jest jeden rdzeń a reszta jest obciążona na poziomie 1%. Czy sa jakieś "tajemne" ustawienia które pozwoliły by wykorzystać komputery wieloprocesorowe? To norma, w wielu programach wiele różnych funkcji nie jest optymalizowane pod multi core. Tak naprawdę to tylko rendering jest multi CPU no może jeszcze jakieś obliczenia/symulacje ale tu też są ograniczenia. Akurat renderer LW jest dobrze zoptymalizowany pod mutli CPU ale tylko do 64 core. Podczas renderingu powinieneś mieć wszystkie rdzenie obciążone na full .. na jakich procach masz tę maszynę ? Edytowane 15 Listopad 2014 przez artzgodka
artzgodka Napisano 2 Styczeń 2015 Napisano 2 Styczeń 2015 (edytowane) sorry pospieszyłem się, kolega jeszcze nie wiem czy może udostępniać .... przepraszam :) Kolega się dopytał i może pokazać prace ... rendery zrobione przez Janusza Biela we współpracy z Gravityforcestudios Company ... dziabnięte w LW+Kray http://gravityforcestudios.com/panorama/hil/hil.html Edytowane 7 Styczeń 2015 przez artzgodka
NeoTec Napisano 4 Lipiec 2015 Napisano 4 Lipiec 2015 export to obj Cześć, szukam pomocy. przy exporcie lwo do .obj otrzymuje dwa pliki: .obj i .mtl gdzie jest tekstura? Mam mapę UV i przygotowany do tego plik .jpg. Próbowałem już zabawy z tymi samymi nazwami plików, jeden katalog... i wiele innych rzeczy które po głebszym zastanowieniu nie miały sensu... Jakieś sugestie?
artzgodka Napisano 4 Lipiec 2015 Napisano 4 Lipiec 2015 export to obj Cześć, szukam pomocy. przy exporcie lwo do .obj otrzymuje dwa pliki: .obj i .mtl gdzie jest tekstura? Mam mapę UV i przygotowany do tego plik .jpg. Próbowałem już zabawy z tymi samymi nazwami plików, jeden katalog... i wiele innych rzeczy które po głebszym zastanowieniu nie miały sensu... Jakieś sugestie? samej tekstury czyli bitmapowego pliku *jpg nie wyeksportujesz, ale mapa UV do obj z lwo bez problemu przechodzi i działa to od zawsze ... raczej :)
NeoTec Napisano 4 Lipiec 2015 Napisano 4 Lipiec 2015 Dzięki, jakoś mi nie idzie z tym exportem... Czy jest jakiś prosty sposob na export mesha z teksutra? Po exporcie do obj powstaje ten plik mtl ale jak przypisać do niego teksturę...Co ewentualnie zrobić z uv z LW?
artzgodka Napisano 5 Lipiec 2015 Napisano 5 Lipiec 2015 Dzięki, jakoś mi nie idzie z tym exportem... Czy jest jakiś prosty sposob na export mesha z teksutra? Po exporcie do obj powstaje ten plik mtl ale jak przypisać do niego teksturę...Co ewentualnie zrobić z uv z LW? Hejka, Nie bardzo rozumiem Twój problem, eksportujesz obiekt do obj wraz z UV (sprawdzałem w LW 2015.2 - i działa to bez problemu), wczytujesz w docelowej aplikacji tam dajesz na surface teksturę po przez mapowanie UV z LW które wyeksportowałeś i już.
artzgodka Napisano 6 Lipiec 2015 Napisano 6 Lipiec 2015 tutek z modelowania, co prawda po włosku ale można zakumkać bez problemu ideę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się