mandragora Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Mam takie pytanie dlaczego podczas dodania obiektu do sceny przyczepia się on do szescianu ( który jest domyślnie na początku) w oknie outliner i nie można go rozączyć. Jedynie udaje się to poprzez przelączenie na edycię i usuniecie.Czy da się to zrobić inaczej.
mara Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 dlatego, że (najprawdopodobniej) jesteś w trybie Edycji podczas dodawania nowego Mesha, przejdź do trybu Obiektowego Tabem poza tym w trybie edycji możesz rozdzielać siatki na oddzielne obiekty naciskajac P i łaczyć siatki w jeden obiekt przez alt + J
adrian2608 Napisano 15 Czerwiec 2008 Napisano 15 Czerwiec 2008 Najlepiej jakbyś zapodał plik blend ,wtedy dużo szybciej i sprawniej można by było ci pomóc ,bo z opisu nie jestem w stanie wywnioskować przyczyny owego problemu.
mandragora Napisano 17 Czerwiec 2008 Autor Napisano 17 Czerwiec 2008 wielkie dzieki o to mi chodziło.:)
cinderos Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 bo faktycznie mogę je rozdzielić ale jak zrobić żeby oba działały jako osobne obiekty, bo np. jeśli w macierzystym ustawiam jakąś teksturę to w wycinku ( w tym obiekcie który wy separowałem) ona tez jest, pomocy. :( :confused:
szczuro Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 koło nazwy materiału powinna być taka 2 albo wyższa liczba (oznacza ilość obiektów które używają tego materiału) kliknij ją i wybierz single user, albo ogólnie dodaj nowy materiał kliknij na strzałki po prawej od nazwy materiału i add new lub wybierz z listy;) 1
cinderos Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 pomogło, ale jak ja tak robilem to sie nic nie działo :P :p dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się