Jump to content

Przylączanie i odączanie obiektów


mandragora

Recommended Posts

Mam takie pytanie dlaczego podczas dodania obiektu do sceny przyczepia się on do szescianu ( który jest domyślnie na początku) w oknie outliner i nie można go rozączyć. Jedynie udaje się to poprzez przelączenie na edycię i usuniecie.Czy da się to zrobić inaczej.

Link to comment
Share on other sites

dlatego, że (najprawdopodobniej) jesteś w trybie Edycji podczas dodawania nowego Mesha, przejdź do trybu Obiektowego Tabem

 

poza tym w trybie edycji możesz rozdzielać siatki na oddzielne obiekty naciskajac P i łaczyć siatki w jeden obiekt przez alt + J

Link to comment
Share on other sites

bo faktycznie mogę je rozdzielić ale jak zrobić żeby oba działały jako osobne obiekty, bo np. jeśli w macierzystym ustawiam jakąś teksturę to w wycinku ( w tym obiekcie który wy separowałem) ona tez jest, pomocy. :( :confused:

Link to comment
Share on other sites

koło nazwy materiału powinna być taka 2 albo wyższa liczba (oznacza ilość obiektów które używają tego materiału) kliknij ją i wybierz single user, albo ogólnie dodaj nowy materiał kliknij na strzałki po prawej od nazwy materiału i add new lub wybierz z listy;)

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy