mandragora Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Mam takie pytanie dlaczego podczas dodania obiektu do sceny przyczepia się on do szescianu ( który jest domyślnie na początku) w oknie outliner i nie można go rozączyć. Jedynie udaje się to poprzez przelączenie na edycię i usuniecie.Czy da się to zrobić inaczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mara Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 dlatego, że (najprawdopodobniej) jesteś w trybie Edycji podczas dodawania nowego Mesha, przejdź do trybu Obiektowego Tabem poza tym w trybie edycji możesz rozdzielać siatki na oddzielne obiekty naciskajac P i łaczyć siatki w jeden obiekt przez alt + J Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian2608 Posted June 15, 2008 Share Posted June 15, 2008 Najlepiej jakbyś zapodał plik blend ,wtedy dużo szybciej i sprawniej można by było ci pomóc ,bo z opisu nie jestem w stanie wywnioskować przyczyny owego problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandragora Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 wielkie dzieki o to mi chodziło.:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinderos Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 bo faktycznie mogę je rozdzielić ale jak zrobić żeby oba działały jako osobne obiekty, bo np. jeśli w macierzystym ustawiam jakąś teksturę to w wycinku ( w tym obiekcie który wy separowałem) ona tez jest, pomocy. :( :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuro Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 koło nazwy materiału powinna być taka 2 albo wyższa liczba (oznacza ilość obiektów które używają tego materiału) kliknij ją i wybierz single user, albo ogólnie dodaj nowy materiał kliknij na strzałki po prawej od nazwy materiału i add new lub wybierz z listy;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinderos Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 pomogło, ale jak ja tak robilem to sie nic nie działo :P :p dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now