Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam takie pytanie dlaczego podczas dodania obiektu do sceny przyczepia się on do szescianu ( który jest domyślnie na początku) w oknie outliner i nie można go rozączyć. Jedynie udaje się to poprzez przelączenie na edycię i usuniecie.Czy da się to zrobić inaczej.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 8,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dlatego, że (najprawdopodobniej) jesteś w trybie Edycji podczas dodawania nowego Mesha, przejdź do trybu Obiektowego Tabem

 

poza tym w trybie edycji możesz rozdzielać siatki na oddzielne obiekty naciskajac P i łaczyć siatki w jeden obiekt przez alt + J

Napisano

Najlepiej jakbyś zapodał plik blend ,wtedy dużo szybciej i sprawniej można by było ci pomóc ,bo z opisu nie jestem w stanie wywnioskować przyczyny owego problemu.

Napisano

bo faktycznie mogę je rozdzielić ale jak zrobić żeby oba działały jako osobne obiekty, bo np. jeśli w macierzystym ustawiam jakąś teksturę to w wycinku ( w tym obiekcie który wy separowałem) ona tez jest, pomocy. :( :confused:

Napisano

koło nazwy materiału powinna być taka 2 albo wyższa liczba (oznacza ilość obiektów które używają tego materiału) kliknij ją i wybierz single user, albo ogólnie dodaj nowy materiał kliknij na strzałki po prawej od nazwy materiału i add new lub wybierz z listy;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności