Napisano 15 Czerwiec 200816 l Mam takie pytanie dlaczego podczas dodania obiektu do sceny przyczepia się on do szescianu ( który jest domyślnie na początku) w oknie outliner i nie można go rozączyć. Jedynie udaje się to poprzez przelączenie na edycię i usuniecie.Czy da się to zrobić inaczej.
Napisano 15 Czerwiec 200816 l dlatego, że (najprawdopodobniej) jesteś w trybie Edycji podczas dodawania nowego Mesha, przejdź do trybu Obiektowego Tabem poza tym w trybie edycji możesz rozdzielać siatki na oddzielne obiekty naciskajac P i łaczyć siatki w jeden obiekt przez alt + J
Napisano 15 Czerwiec 200816 l Najlepiej jakbyś zapodał plik blend ,wtedy dużo szybciej i sprawniej można by było ci pomóc ,bo z opisu nie jestem w stanie wywnioskować przyczyny owego problemu.
Napisano 11 Czerwiec 201014 l bo faktycznie mogę je rozdzielić ale jak zrobić żeby oba działały jako osobne obiekty, bo np. jeśli w macierzystym ustawiam jakąś teksturę to w wycinku ( w tym obiekcie który wy separowałem) ona tez jest, pomocy. :( :confused:
Napisano 11 Czerwiec 201014 l koło nazwy materiału powinna być taka 2 albo wyższa liczba (oznacza ilość obiektów które używają tego materiału) kliknij ją i wybierz single user, albo ogólnie dodaj nowy materiał kliknij na strzałki po prawej od nazwy materiału i add new lub wybierz z listy;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto