Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześc

 

Dlaczego max nie renderuje tego przebicia w odpowiednim kolorze tylko deflautowym szarym? Da sie coś zrobic, żeby ten render obejmował w sposób naturalny tą szarą powierzchnie również w kolorze miedzi?

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To bardziej wina modelu niż renderera. Najprawdopodobniej są tam otwarte krawędzie (brakuje części powierzchni), a wszystkie powierzchnie widoczne są tylko z jednej strony. Spróbuj użyć Bridge'a, ew. Cap Holes. Możesz też w ustawieniach materiału zaznaczyć 2-sided, wtedy będą widoczne wewnętrzne powierzchnie.

Napisano (edytowane)

he jakie zamkniete krawedzie i to nie zadna wina renderu czy modelu poprostu render renderenuje tylko 1 stronny face tak jak powinien

podobnie jak z plane. Po co cap albo bridge ?! i jak tego uzyc w tym teapotcie ?

w ustawieniach renderu zaznacz render backfaces czy cos takiego albo dodaj modyf shell :)

Edytowane przez hcpiter
Napisano

Nałóż na caly model modyfikator shell i ustaw jakąś tam niewielką warość na inwards.

No i jeszcze kwestia renderera: vray domyślnie traktuje wszystkie materialy jako double sided na przykład, ale w scanlibne musisz odhaczyć opcje force double sided lub użyc wspomnianego shella. Jest jeszcze opcja uzycia materiału double sided, ale to tylko gdy chcezz mieć różne materiały po wew i zew stronie czajniczka.

Napisano

Hmm... Nie podoba mi się efekt z nałożonym shellem. Właściwości przedmiotu się zmieniają i wygląda znacznie gorzej. Chce to wyrednerowac w mentalu i robiąc to z opcją force double i bez niej efetk jest ten sam :/ Nadal nie wiem jak to zrobic. Chce jedynie by render objął mi wewnętrzną cześc obiektu.

Napisano

nałóż materiał dwuwarstwowy i będzie dobrze. Jeżeli używasz standarda, to tam jest do zaznaczenia 2-sided czy jakoś tak...

A jak nie to jak napisał Temporal: daj shella z niskimi wartościami (0,0001)

 

Maxowy teapot jest chyba made in taiwan, tylko tego nie wymodelowali:p straszne dziury i słabo wykonany.

Napisano

Zaznaczałem w mentalu w zakładce common: force 2 sided i to nic nie daje. Przy materiale wogóle nie moge znaleźc czegoś co by pod to podpadało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności