floo Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 Video of a head sculpting+modeling. Sculpting: Making lowpoly on hipoly with retopo: Final result with new glsl viewport: [url= ][/url]
mara Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 (edytowane) hehe, kolejny argument odebrany blender-sceptykom - już nie będą mogli narzekać na brak podglądu normalek w viewporcie - zostanie im narzekanie na interfejs :) a retopo mogą tylko pozazdrościć :p (z tego co wiem to mudbox tylko to jeszcze ma) swoją drogą całkiem ładna główka Edytowane 27 Czerwiec 2008 przez mara
redkmaster Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 naraszcie tutek do sculptu w blenderze.......... :D
Master Kiełbaster Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 da się jakoś zrobić by w sculpt mode model był półprzeźroczysty co by tło przepuszczał?
maczuga Napisano 28 Czerwiec 2008 Napisano 28 Czerwiec 2008 możesz nacisnąć "z" ale to morduje fpsy dość skutecznie, szczególnie na wyższych subdivisionach. no i jak siatka jest już tak gęsta, że nie widać poszczególnych polygonów to tła też nie widać.
Nezumi Napisano 2 Lipiec 2008 Napisano 2 Lipiec 2008 a retopo mogą tylko pozazdrościć :p (z tego co wiem to mudbox tylko to jeszcze ma) a z tego co ja wiem to Zbrush i Silo tez maja ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się