floo Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Video of a head sculpting+modeling. Sculpting: Making lowpoly on hipoly with retopo: Final result with new glsl viewport: [url= ][/url] Link to comment Share on other sites More sharing options...
mara Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) hehe, kolejny argument odebrany blender-sceptykom - już nie będą mogli narzekać na brak podglądu normalek w viewporcie - zostanie im narzekanie na interfejs :) a retopo mogą tylko pozazdrościć :p (z tego co wiem to mudbox tylko to jeszcze ma) swoją drogą całkiem ładna główka Edited June 27, 2008 by mara Link to comment Share on other sites More sharing options...
redkmaster Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 naraszcie tutek do sculptu w blenderze.......... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 da się jakoś zrobić by w sculpt mode model był półprzeźroczysty co by tło przepuszczał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maczuga Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 możesz nacisnąć "z" ale to morduje fpsy dość skutecznie, szczególnie na wyższych subdivisionach. no i jak siatka jest już tak gęsta, że nie widać poszczególnych polygonów to tła też nie widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 a retopo mogą tylko pozazdrościć :p (z tego co wiem to mudbox tylko to jeszcze ma) a z tego co ja wiem to Zbrush i Silo tez maja ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now