Napisano 27 Czerwiec 200816 l Video of a head sculpting+modeling. Sculpting: Making lowpoly on hipoly with retopo: Final result with new glsl viewport: [url= ][/url]
Napisano 27 Czerwiec 200816 l hehe, kolejny argument odebrany blender-sceptykom - już nie będą mogli narzekać na brak podglądu normalek w viewporcie - zostanie im narzekanie na interfejs :) a retopo mogą tylko pozazdrościć :p (z tego co wiem to mudbox tylko to jeszcze ma) swoją drogą całkiem ładna główka Edytowane 27 Czerwiec 200816 l przez mara
Napisano 27 Czerwiec 200816 l da się jakoś zrobić by w sculpt mode model był półprzeźroczysty co by tło przepuszczał?
Napisano 28 Czerwiec 200816 l możesz nacisnąć "z" ale to morduje fpsy dość skutecznie, szczególnie na wyższych subdivisionach. no i jak siatka jest już tak gęsta, że nie widać poszczególnych polygonów to tła też nie widać.
Napisano 2 Lipiec 200816 l mara napisał: a retopo mogą tylko pozazdrościć :p (z tego co wiem to mudbox tylko to jeszcze ma) a z tego co ja wiem to Zbrush i Silo tez maja ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto