Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

/Edit

Witam.

 

////PL

Po tym jak w przewodach popłynęły ostatki prądu, żyjące w telewizorze stworzenia zaczęły walczyć między sobą o resztki ciepła wydzielającego się przez nieliczne diody. Były one kluczem do przetrwania. Bitwę o życie mogli wygrać tylko najsilniejsi.

 

///ENG

After, when a last remains of electric current went through wires, creatures living in tv have bagun to fight between themselves for the very last remains of heat going from leds. They were a keys for survive. Only the strongest ones could win the battle for life.

 

 

konceptv2zr6.jpg

Życzę powodzenia pozostałym uczestnikom.

Edytowane przez SzyQ

  • Odpowiedzi 25
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

proste i dosadne :D

mi brat zaproponował żebym zrobił kibica piłki nożnej (trochę jak wizja Lelenia) który w przypływie agresji dusi żone kiedy tv się rozwala :D

podobne klimaty :D

powodzenia ;)

Napisano

Zanim przeczytałem twój wątek chciałem zrobić Kibola wieszającego się na szaliku własnego klubu... Ale chyba musze cos innego wymyśleć; -) powodzenia.

Napisano

Chyba kazdy na poczatku na cos podobnego wpadl i teraz moze byc problem :)

Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Kurcze faktycznie teraz widzę, że się dubluje strasznie temat. Pewnie wymyślę coś innego i dam nowy koncept.

Napisano
  • Autor
no teraz to jest bardzo fajnie i oryginalnie:) cartoon? (chyba tak no bo co innego :P)

Pewnie wyjdzie mix, troche tego troche tego. A zwierzaczki chcę nadziubać podobne do TYCH.

Napisano
  • Autor

Trochę elektroniki.

elektronikaml0.th.jpg

edit/

Takie pytanko. Czy jest możliwość renderowanie całej sceny po kawałeczku tak by nie bawić się w layery. Wymyśliłem sobie kurzową ławkę, ale draństwo sporo ramu żre i potem może braknąć na inne elementy. Takie ot coś:

lawkaxr3.jpg

Edytowane przez SzyQ

Napisano
  • Autor

Zrobiłem pierwsze testy płytki z komponentami ( muszę jeszcze proporcje dopasować i ich umiejscowienie). Zamotałem się w doborze kadru. Wg wcześniejszej koncepcji kamera miała być bardzo nisko, mniej więcej w poziomie, ale wtedy widać prawie same druty i jest to mało ciekawe.

Any idea?

kadr1fy9.th.jpg kadr2cr1.th.jpg kadr3aq4.th.jpg

 

greetz

 

edit/

 

Zostanę przy tym kadrze:

kadr4hj4.th.jpg kadr5yr1.th.jpg

Edytowane przez SzyQ

Napisano
  • Autor

Narazie powywalałem shadery,bo jakieś słabe były. Kadr też się lekko zmienił.

Puki co zamieszczam początkową wersję jednego ze zwierzaków.

robalsc5.th.jpg

Napisano

W koncepcie podoba mi sie to ze nie jest to pokazane doslownie. W oddali widac jakies elementy elektroniki ktore wygladaja jak wiezowce i to jest fajne. Na 1 planie jest zielona laka/laminat, a po prawo pomaranczowa dioda ktorej na poczatku nie zauwazylem, natomiast mialem wrazenie ze ogladam krwisty zachod slonca i blekitne niebo.

Ostatni kadr, ale bez kolorow, tez wydaje mi sie fajny ale nadal upodobnilbym to do miasta.

Napisano
  • Autor

Pierwszy robal skończony. Będzie dość oddalony od kamery, więc ma 16k faców.

Wciąż szukam kadru, zastanawiałem się też, czy nie zrobić wszystko w kolorystyce a'la mikroskop elektronowy + sincity + 300.

Co Wy na to?

86763915bk0.jpg

37153433dg0.th.jpgtestei4.th.jpg

Napisano

mikroskop elektronowy + '300'? :D men! jak ty chcesz to połączyć...

ustaw najpierw jakiś kadr konkretny, to może wpłynąć na dalszą zabawę kolorami i światłem - np. nie zrobisz wszędzie rozjaśnień na konturach, bo będziesz chciał przyciemnić tło, etc.

robal jest spoko, fajne detale, nogi tylko brzydko się zginają i mało "praktyczne" przy stopach

Napisano
  • Autor

Będę się skupiał, żeby pokazać wielkiego złego robaka ogrzewającego się przy diodzie jako oprawcę tych mniejszych, wyziębionych i gdzieniegdzie zdechłych. Stąd te kolory, mam nadzieje, że będzie dało się domyśleć o co chodzi.

kadrti3.jpg

 

 

Kolejny robalrobal2ul9.th.jpg

Napisano

Pierwszy robal naprawde mi sie podoba natomiast co do drugiego trochę ciężko sie połapać jak on jest zbudowany, może powiększ mu głowe i ten garb trochę zmniejsz, może jeszcze nogi zrób bardziej ludzkie

Napisano
  • Autor
Pierwszy robal naprawde mi sie podoba natomiast co do drugiego trochę ciężko sie połapać jak on jest zbudowany, może powiększ mu głowe i ten garb trochę zmniejsz, może jeszcze nogi zrób bardziej ludzkie

Próbowałem zrobić coś na wzór tego ziomka:

micro2lt4.th.jpg

 

Ale dzięki za uwagi, jeżeli w końcowej scenie będzie bardzo widoczny to napewno go poprawię.

 

/edit

Kilka detali dorobiłem i przemeblowałem graty.

widesp2.th.jpg

Edytowane przez SzyQ

Napisano
  • Autor

Zacząłem robić kolejnego robala - najważniejszego. Będzie zajmował względnie najwięcej kadru. Być może nie ma puki co dużo do oceniania, ale jak znajdzie się jakaś krytyka to będzie dla mnie w tym momencie bardzo cenna.

87785560pk5.th.jpg87443778td9.th.jpg98450110mi2.th.jpg

pozdrawiam

 

Bryłka już raczej skończona. Doda się teraz jakieś włoski na dupie i trochę detali.

29198483hm5.th.jpg91038037vj4.th.jpg34846441yu0.th.jpg90653522ve0.th.jpg83779200qj5.th.jpg29016226dg0.th.jpg

Edytowane przez SzyQ

Napisano
  • Autor

Żeby trochę oderwać się od modelowania, to pobawiłem się światłem.

Zastanawiam się czy użyć dofa, bo w sumie to jest makroświat, więc...

pomóżcie, co o tym sądzicie, jak oświetlenie puki co się sprawuje?

 

Wersja surowa:

swiatlosurowevi3.th.jpg

 

Po ps z dofem

swiatloiw4.th.jpg

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Kolejny update.

Dopracowałem pająka i widzę, że resztę robali pewnie przerobię na kolor, bo jednak wygląda to lepiej. Wie ktoś jak w shaderze miss_fast_simple zmniejszyć odbicia światła? Cały specular zrobiłem praktycznie czarny, a cholerstwo dalej się połyskuje.

 

Pająko-modliszko-coś:

37594865xt2.png

 

23737432wx3.th.jpg83427954bq2.th.jpg

Edytowane przez SzyQ

Napisano
  • Autor

Główne elementy sceny myślę, że są już skończone. Teraz będę brał się za oteksturowanie całego stuffu wokół, poprawienie oświetlenia i może jeszcze jakies dodatki w postaci mini robaczków poumieszczam.

31 sierpnia wyjeżdżam, więc w razie gdyby moja pracka dostała nominację, to potem będzie tylko kilka dni na doszlifowanie renderu, dlatego uwagi w tym momencie będą bardzo cenne.

 

Narazie bez futerek, bo za rozkładanie na layery wezmę się, jak już wszystko będzie na scence.

 

ccce937503e0583fm.jpg

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Powalczyłem troszkę z materiałami i oświetleniem.

Skutki raczej marne i nie bardzo wiem jak polepszyc rezultaty. :(

materialyfh4.png

 

edit//

Troche przyjemniejszy kolor.

jpgli1.th.jpg

 

p.s.

Nie wiem czemu, ale poprzedni plik zniknął z imageshacka.

 

#2

Wracam dopiero 14 września, więc powodzenia dla reszty.

Załączam to, co do tej pory zrobiłem. Futro robiłem na oddzielnym layerze i trochę kolory stracił i jest kilka drutów na które zapomniałem nałożyć materiał.

prawiekonieceg2.th.jpg

 

pozdrawiam

Edytowane przez SzyQ

Napisano
  • Autor

Powalczyłem trochę z materiałami i dodałem kilka detali, których jeszcze trochę przybędzie. Chciałem zdążyć z renderem przed ostatnim gwizdkiem, ale za bardzo obciąłem jakość kaustyków, przez co wyszedł śnieg. Tak czy siak, będę jeszcze brudził scenę i wyrenderuję w lepszej jakości.

 

 

////PL

Po tym jak w przewodach popłynęły ostatki prądu, żyjące w telewizorze stworzenia zaczęły walczyć między sobą o resztki ciepła wydzielającego się przez nieliczne diody. Były one kluczem do przetrwania. Bitwę o życie mogli wygrać tylko najsilniejsi.

 

///ENG

After, when a last remains of electric current went through wires, creatures living in tv have bagun to fight between themselves for the very last remains of heat going from leds. They were a keys for survive. Only the strongest ones could win the battle for life.

 

kaurk7.th.jpg

Edytowane przez SzyQ

Napisano

A może jakieś błyskawice od spięć, żeby zaznaczyć że telewizor się psuje?

Jak na mnie scena jest trochę zbyt kolorowa, ale to sprawa gustu.

W ostatnim obrazku masz aliasing, a w przedostatnim światło nie oddziaływuje na włoski na zwierzątkach.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności