Napisano 15 Lipiec 200816 l No wiec, scena pod halsem "dnia ani godziny". Taki tradycyjny pogrzeb w domu, trumna, świeczniki, krzyż, w tle jakieś meble, zegar, ramka z potencjalnym zmarłym, lustro i tym podobne akcesoria. Z założenia ma być ciekawie i '"żywo"". Firanka jest tylko tak, wnętrze trumny oczywiście będzie elegancko wyścielone, a krzesła "pełne". Edytowane 5 Wrzesień 200816 l przez KvG
Napisano 15 Lipiec 200816 l No render brzydki ale rozumiem że to próbny. Podobaja mi się firanki i rzeczywiście troche ta trumna nie pasuje na tych krzesłach ale to wedle uznania:)
Napisano 15 Lipiec 200816 l proporcje, pilnuj proporcji, nie wiem ile masz lat ale jak masz teściową to idealna miarka, dodaj 25 cm, z góry i 15 z dołu i masz idealną trumnę
Napisano 16 Lipiec 200816 l Praca narazie niezachwyca ale pomysl naprawde swietny bo juz mam powoli dosc tych "moj pokoj". Wez narazie przysiedz tylko przy samych modelach wymodeluj wszystko co bedzie potrzebne w scence a pozniej dopiero rendering.
Napisano 1 Wrzesień 200816 l Autor Krzesła faktycznie lepiej jak będą dla żegnających niż żegnanego. Proporcje trumny się zmienią jak ulepie ciało (piksar - nie będzie to teściowa). Render... grzechem żeby komputer miał nieproduktywną noc, obyty nie jestem to coś się ustawi i niech oblicza. Zawsze próbny. Temporal - to jest mój pokój.
Napisano 1 Wrzesień 200816 l Z tym lustrem to o ile pamiętam, jest taki przesąd, że nie zostawia się odkrytych w czasie pogrzebu czy podobnych sytuacji, no chyba że chcesz, aby zmarły odbijał się w nim, ale to trochę perwersyjne:)
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Autor markus23, wszystkie pogrzeby na których byłem zawsze miały początek w domu. Najpierw przywożono z kostnicy do domu (o ile ciało w ogóle było w kostnicy), tam pożegnanie i do kościoła. vrocker, takie rzeczy to chyba tylko w filmach. Lustro jest lustro, materiał odbijający. Nadzwyczajne właściwości lustru przypisuje się chyba dla tego że widzimy w nim swoje odbicie (nie każdemu to się podoba), i to wykorzystam. Neiraa, być może że za wąskie, ale jak pisałem wcześniej dopasuje trumnę do ciała. tob01, nie za dużo żeberek, kaloryfer duży.
Napisano 5 Wrzesień 200816 l Autor ReflectVision, dusza zmarłego? czego by jeszcze miała szukać obok martwego ciała. W lustrze będzie odbicie ale "zmarłego żywego" kliment woroszylow, sam pomysł skąd nie wiem, jednak droga do niego była taka że najpierw modelowałem pokój, osobno trumnę a kiedy trumna zaparkowała w pokoju, spodobało się i ciągnę temat dalej. Nie za dużo nowego, ale zegar jest:
Napisano 6 Wrzesień 200816 l mam nadzieje ze w ostatecznym renderze podkręcisz troche GI. Co do tematu niepodoba mi się. wszyscy ostatnio jakieś koszmarne rzeczy robią... (blee) wykonanie moze nie Hi End ale porządne. :)
Napisano 18 Styczeń 200916 l Autor Trochę opornie idzie, ale do przodu. Zacząłem robić detal na zegarze, i mam dylemat. Czy te elementy które są wskazane powinny stanowić jedność z całym przednim panelem, czy niema to większego znacznie? W końcu wygląda poprawnie? Robiony na obraz i podobieństwo, wszelkie uwagi mile widziane:
Napisano 19 Styczeń 200916 l Autor Może w tym ktoś pomoże: Chodzi o to (w maksie) że jak daje zbliżenie obiektu to w pewnym momencie znikają niektóre krawędzie, można to jakoś zmienić?
Napisano 27 Styczeń 200916 l Autor Irytujące jest to znikanie. Ponawiam, gdzie można zmienić żeby edge przy zbliżeniach zawsze było widoczne. Dodam że nie wszystkie znikają niektóre tak niektóre nie, nie wiem czy to jest zależne od wielkości przedmiotu czy jak. Powiększanie sceny nie wchodzi w grę, musi być na to jakaś opcja. POMOCY!
Napisano 27 Styczeń 200916 l O ile dobrze doczytałem Twojego posta to viewport clipping jest tym czego Ci potrzeba - dostęp po wybraniu z menu opcji danego okna ( prawoklik na nazwie okna - w tym przypadku User ) aczkolwiek przy używaniu orthographic nie powinny Ci krawędzie znikać. Możesz jeszcze spróbować tymczasowo przestwić sterownik obrazu na opengl i sprawdzić czy to samo się dzieje. Edytowane 27 Styczeń 200916 l przez La R
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Wszystkie metody zawiodły. La R,zmieniłem na openGL i na nim wszystko jest w porządku.
Napisano 28 Styczeń 200916 l No to Ci się ewidentnie max gryzie ze sterami karty. Wiadomo, że optymalizowany jest pod dx i w tym trybie działa wydajniej więc spróbuj przeinstalować sterowniki, a jak to nic nie da to zainstalować inną ich wersję tudzież może Omegi coś poprawią.
Napisano 28 Styczeń 200916 l Omegi?Raczej pogorszą...mam omegi i z maxem jest poprostu masakra na DirectX...co chwile sypie błędami , na mojej nowej wizce doszło do tego że nie mogłem nawet włączyć perspective viewport bo odrazu wywalało...na opengl działa ale muli niesłychanie...
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor No i wielkie dzięki. Wystarczyły nowe sterowniki, i nawet pomogły w problemie z poza maxa. I ile to nowych opcji można poznać szukając rozwiązania.
Napisano 29 Styczeń 200916 l No to super, a teraz pokaż jak mnie za to kochasz :D - Taki żarcik z rana bo dopiero wstałem i bezy mi nie wyszły w nocy robione hehe ;).
Napisano 29 Styczeń 200916 l Moje uwagi, któe Ci pomogą to : 1. Gromice.. u Ciebie nie są okrągłe a owalne przypatrz sie ze zmienia się długość promienia od osi centralnej gromnicy i jej Statywu czy jak to się tam zwie (podstawki). 2. Trumna ma za niskie scianki.. zwiększ ich wysokość. Pamiętaj ze ciało nieboszczyka nie wystaje w większosci przypadków poza scianki trumny. Wystaje tylko nos nieboszczyka. 3. Nie zapomnił wyscielić wnętrza trumny jakims materiałem :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto