Skocz do zawartości

Scena 3D: dnia ani godziny


KvG

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec, scena pod halsem "dnia ani godziny".

Taki tradycyjny pogrzeb w domu, trumna, świeczniki, krzyż, w tle jakieś meble, zegar, ramka z potencjalnym zmarłym, lustro i tym podobne akcesoria.

Z założenia ma być ciekawie i '"żywo"".

 

Firanka jest tylko tak, wnętrze trumny oczywiście będzie elegancko wyścielone, a krzesła "pełne".

 

dniaanigodzinyfu5.th.jpg

Edytowane przez KvG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Krzesła faktycznie lepiej jak będą dla żegnających niż żegnanego.

Proporcje trumny się zmienią jak ulepie ciało (piksar - nie będzie to teściowa).

Render... grzechem żeby komputer miał nieproduktywną noc, obyty nie jestem to coś się ustawi i niech oblicza. Zawsze próbny.

 

Temporal - to jest mój pokój.

 

 

dniaanigodzinyyr4.th.jpg

a%3E%20Quickpost%20this%20image%20to%20Myspace,%20Digg,%20Facebook,%20and%20others%21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

markus23, wszystkie pogrzeby na których byłem zawsze miały początek w domu. Najpierw przywożono z kostnicy do domu (o ile ciało w ogóle było w kostnicy), tam pożegnanie i do kościoła.

vrocker, takie rzeczy to chyba tylko w filmach. Lustro jest lustro, materiał odbijający. Nadzwyczajne właściwości lustru przypisuje się chyba dla tego że widzimy w nim swoje odbicie (nie każdemu to się podoba), i to wykorzystam.

Neiraa, być może że za wąskie, ale jak pisałem wcześniej dopasuje trumnę do ciała.

tob01, nie za dużo żeberek, kaloryfer duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ReflectVision, dusza zmarłego? czego by jeszcze miała szukać obok martwego ciała.

W lustrze będzie odbicie ale "zmarłego żywego"

 

kliment woroszylow, sam pomysł skąd nie wiem, jednak droga do niego była taka że najpierw modelowałem pokój, osobno trumnę a kiedy trumna zaparkowała w pokoju, spodobało się i ciągnę temat dalej.

 

Nie za dużo nowego, ale zegar jest:

 

dniaanigodzinylu1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę opornie idzie, ale do przodu.

Zacząłem robić detal na zegarze, i mam dylemat. Czy te elementy które są wskazane powinny stanowić jedność z całym przednim panelem, czy niema to większego znacznie? W końcu wygląda poprawnie?

 

22793270fm6.jpg

 

Robiony na obraz i podobieństwo, wszelkie uwagi mile widziane:

 

14783585yo1.jpg

my.php?image=22793270fm6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Irytujące jest to znikanie.

Ponawiam, gdzie można zmienić żeby edge przy zbliżeniach zawsze było widoczne. Dodam że nie wszystkie znikają niektóre tak niektóre nie, nie wiem czy to jest zależne od wielkości przedmiotu czy jak.

 

Powiększanie sceny nie wchodzi w grę, musi być na to jakaś opcja.

 

POMOCY!

 

edge0jk4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze doczytałem Twojego posta to viewport clipping jest tym czego Ci potrzeba - dostęp po wybraniu z menu opcji danego okna ( prawoklik na nazwie okna - w tym przypadku User ) aczkolwiek przy używaniu orthographic nie powinny Ci krawędzie znikać. Możesz jeszcze spróbować tymczasowo przestwić sterownik obrazu na opengl i sprawdzić czy to samo się dzieje.

Edytowane przez La R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Ci się ewidentnie max gryzie ze sterami karty. Wiadomo, że optymalizowany jest pod dx i w tym trybie działa wydajniej więc spróbuj przeinstalować sterowniki, a jak to nic nie da to zainstalować inną ich wersję tudzież może Omegi coś poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje uwagi, któe Ci pomogą to :

 

1. Gromice.. u Ciebie nie są okrągłe a owalne przypatrz sie ze zmienia się długość promienia od osi centralnej gromnicy i jej Statywu czy jak to się tam zwie (podstawki).

 

2. Trumna ma za niskie scianki.. zwiększ ich wysokość. Pamiętaj ze ciało nieboszczyka nie wystaje w większosci przypadków poza scianki trumny. Wystaje tylko nos nieboszczyka.

 

3. Nie zapomnił wyscielić wnętrza trumny jakims materiałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności