Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No wiec, scena pod halsem "dnia ani godziny".

Taki tradycyjny pogrzeb w domu, trumna, świeczniki, krzyż, w tle jakieś meble, zegar, ramka z potencjalnym zmarłym, lustro i tym podobne akcesoria.

Z założenia ma być ciekawie i '"żywo"".

 

Firanka jest tylko tak, wnętrze trumny oczywiście będzie elegancko wyścielone, a krzesła "pełne".

 

dniaanigodzinyfu5.th.jpg

Edytowane przez KvG
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No render brzydki ale rozumiem że to próbny. Podobaja mi się firanki i rzeczywiście troche ta trumna nie pasuje na tych krzesłach ale to wedle uznania:)

Napisano

proporcje, pilnuj proporcji, nie wiem ile masz lat ale jak masz teściową to idealna miarka, dodaj 25 cm, z góry i 15 z dołu i masz idealną trumnę

Napisano

Praca narazie niezachwyca ale pomysl naprawde swietny bo juz mam powoli dosc tych "moj pokoj". Wez narazie przysiedz tylko przy samych modelach wymodeluj wszystko co bedzie potrzebne w scence a pozniej dopiero rendering.

Napisano

Krzesła faktycznie lepiej jak będą dla żegnających niż żegnanego.

Proporcje trumny się zmienią jak ulepie ciało (piksar - nie będzie to teściowa).

Render... grzechem żeby komputer miał nieproduktywną noc, obyty nie jestem to coś się ustawi i niech oblicza. Zawsze próbny.

 

Temporal - to jest mój pokój.

 

 

dniaanigodzinyyr4.th.jpg

a%3E%20Quickpost%20this%20image%20to%20Myspace,%20Digg,%20Facebook,%20and%20others%21

Napisano

Z tym lustrem to o ile pamiętam, jest taki przesąd, że nie zostawia się odkrytych w czasie pogrzebu czy podobnych sytuacji, no chyba że chcesz, aby zmarły odbijał się w nim, ale to trochę perwersyjne:)

Napisano

markus23, wszystkie pogrzeby na których byłem zawsze miały początek w domu. Najpierw przywożono z kostnicy do domu (o ile ciało w ogóle było w kostnicy), tam pożegnanie i do kościoła.

vrocker, takie rzeczy to chyba tylko w filmach. Lustro jest lustro, materiał odbijający. Nadzwyczajne właściwości lustru przypisuje się chyba dla tego że widzimy w nim swoje odbicie (nie każdemu to się podoba), i to wykorzystam.

Neiraa, być może że za wąskie, ale jak pisałem wcześniej dopasuje trumnę do ciała.

tob01, nie za dużo żeberek, kaloryfer duży.

Napisano

ReflectVision, dusza zmarłego? czego by jeszcze miała szukać obok martwego ciała.

W lustrze będzie odbicie ale "zmarłego żywego"

 

kliment woroszylow, sam pomysł skąd nie wiem, jednak droga do niego była taka że najpierw modelowałem pokój, osobno trumnę a kiedy trumna zaparkowała w pokoju, spodobało się i ciągnę temat dalej.

 

Nie za dużo nowego, ale zegar jest:

 

dniaanigodzinylu1.th.jpg

Napisano

mam nadzieje ze w ostatecznym renderze podkręcisz troche GI.

Co do tematu niepodoba mi się. wszyscy ostatnio jakieś koszmarne rzeczy robią... (blee)

wykonanie moze nie Hi End ale porządne. :)

Napisano

Trochę opornie idzie, ale do przodu.

Zacząłem robić detal na zegarze, i mam dylemat. Czy te elementy które są wskazane powinny stanowić jedność z całym przednim panelem, czy niema to większego znacznie? W końcu wygląda poprawnie?

 

22793270fm6.jpg

 

Robiony na obraz i podobieństwo, wszelkie uwagi mile widziane:

 

14783585yo1.jpg

my.php?image=22793270fm6.jpg

Napisano

Może w tym ktoś pomoże:

Chodzi o to (w maksie) że jak daje zbliżenie obiektu to w pewnym momencie znikają niektóre krawędzie, można to jakoś zmienić?

Napisano

Irytujące jest to znikanie.

Ponawiam, gdzie można zmienić żeby edge przy zbliżeniach zawsze było widoczne. Dodam że nie wszystkie znikają niektóre tak niektóre nie, nie wiem czy to jest zależne od wielkości przedmiotu czy jak.

 

Powiększanie sceny nie wchodzi w grę, musi być na to jakaś opcja.

 

POMOCY!

 

edge0jk4.jpg

Napisano (edytowane)

O ile dobrze doczytałem Twojego posta to viewport clipping jest tym czego Ci potrzeba - dostęp po wybraniu z menu opcji danego okna ( prawoklik na nazwie okna - w tym przypadku User ) aczkolwiek przy używaniu orthographic nie powinny Ci krawędzie znikać. Możesz jeszcze spróbować tymczasowo przestwić sterownik obrazu na opengl i sprawdzić czy to samo się dzieje.

Edytowane przez La R
Napisano

No to Ci się ewidentnie max gryzie ze sterami karty. Wiadomo, że optymalizowany jest pod dx i w tym trybie działa wydajniej więc spróbuj przeinstalować sterowniki, a jak to nic nie da to zainstalować inną ich wersję tudzież może Omegi coś poprawią.

Napisano

Omegi?Raczej pogorszą...mam omegi i z maxem jest poprostu masakra na DirectX...co chwile sypie błędami , na mojej nowej wizce doszło do tego że nie mogłem nawet włączyć perspective viewport bo odrazu wywalało...na opengl działa ale muli niesłychanie...

Napisano

No i wielkie dzięki.

Wystarczyły nowe sterowniki, i nawet pomogły w problemie z poza maxa. I ile to nowych opcji można poznać szukając rozwiązania.

Napisano

No to super, a teraz pokaż jak mnie za to kochasz reputation.gif :D - Taki żarcik z rana bo dopiero wstałem i bezy mi nie wyszły w nocy robione hehe ;).

Napisano

Moje uwagi, któe Ci pomogą to :

 

1. Gromice.. u Ciebie nie są okrągłe a owalne przypatrz sie ze zmienia się długość promienia od osi centralnej gromnicy i jej Statywu czy jak to się tam zwie (podstawki).

 

2. Trumna ma za niskie scianki.. zwiększ ich wysokość. Pamiętaj ze ciało nieboszczyka nie wystaje w większosci przypadków poza scianki trumny. Wystaje tylko nos nieboszczyka.

 

3. Nie zapomnił wyscielić wnętrza trumny jakims materiałem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności