KvG Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 (edytowane) No wiec, scena pod halsem "dnia ani godziny". Taki tradycyjny pogrzeb w domu, trumna, świeczniki, krzyż, w tle jakieś meble, zegar, ramka z potencjalnym zmarłym, lustro i tym podobne akcesoria. Z założenia ma być ciekawie i '"żywo"". Firanka jest tylko tak, wnętrze trumny oczywiście będzie elegancko wyścielone, a krzesła "pełne". Edytowane 5 Wrzesień 2008 przez KvG
mafida Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 Trumne to bym na stole postawił,a krzesełka pod scianą dla żałobników...
TheCapo Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 No render brzydki ale rozumiem że to próbny. Podobaja mi się firanki i rzeczywiście troche ta trumna nie pasuje na tych krzesłach ale to wedle uznania:)
piksar Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 proporcje, pilnuj proporcji, nie wiem ile masz lat ale jak masz teściową to idealna miarka, dodaj 25 cm, z góry i 15 z dołu i masz idealną trumnę
Temporal Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Praca narazie niezachwyca ale pomysl naprawde swietny bo juz mam powoli dosc tych "moj pokoj". Wez narazie przysiedz tylko przy samych modelach wymodeluj wszystko co bedzie potrzebne w scence a pozniej dopiero rendering.
KvG Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 Krzesła faktycznie lepiej jak będą dla żegnających niż żegnanego. Proporcje trumny się zmienią jak ulepie ciało (piksar - nie będzie to teściowa). Render... grzechem żeby komputer miał nieproduktywną noc, obyty nie jestem to coś się ustawi i niech oblicza. Zawsze próbny. Temporal - to jest mój pokój.
markus23 Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 temaT OK ale czemu w pokoju a nie w domu pogrzebowym????
vrocker Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Z tym lustrem to o ile pamiętam, jest taki przesąd, że nie zostawia się odkrytych w czasie pogrzebu czy podobnych sytuacji, no chyba że chcesz, aby zmarły odbijał się w nim, ale to trochę perwersyjne:)
Neiraa Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Trumna jest chyba za wąska w nogach, ma złe proporcje. Temat koszmarny.
KvG Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 markus23, wszystkie pogrzeby na których byłem zawsze miały początek w domu. Najpierw przywożono z kostnicy do domu (o ile ciało w ogóle było w kostnicy), tam pożegnanie i do kościoła. vrocker, takie rzeczy to chyba tylko w filmach. Lustro jest lustro, materiał odbijający. Nadzwyczajne właściwości lustru przypisuje się chyba dla tego że widzimy w nim swoje odbicie (nie każdemu to się podoba), i to wykorzystam. Neiraa, być może że za wąskie, ale jak pisałem wcześniej dopasuje trumnę do ciała. tob01, nie za dużo żeberek, kaloryfer duży.
ReflectVision Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 a w lustrze bym dal takie odbicie duszy zmarlego, jakies upiorne :D
kliment woroszyłow Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 a ja mogę zapytać kolegi skąd taki pomysł?...... intryguje mnie to...:)
KvG Napisano 5 Wrzesień 2008 Autor Napisano 5 Wrzesień 2008 ReflectVision, dusza zmarłego? czego by jeszcze miała szukać obok martwego ciała. W lustrze będzie odbicie ale "zmarłego żywego" kliment woroszylow, sam pomysł skąd nie wiem, jednak droga do niego była taka że najpierw modelowałem pokój, osobno trumnę a kiedy trumna zaparkowała w pokoju, spodobało się i ciągnę temat dalej. Nie za dużo nowego, ale zegar jest:
Yasutoco Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 mam nadzieje ze w ostatecznym renderze podkręcisz troche GI. Co do tematu niepodoba mi się. wszyscy ostatnio jakieś koszmarne rzeczy robią... (blee) wykonanie moze nie Hi End ale porządne. :)
KvG Napisano 18 Styczeń 2009 Autor Napisano 18 Styczeń 2009 Trochę opornie idzie, ale do przodu. Zacząłem robić detal na zegarze, i mam dylemat. Czy te elementy które są wskazane powinny stanowić jedność z całym przednim panelem, czy niema to większego znacznie? W końcu wygląda poprawnie? Robiony na obraz i podobieństwo, wszelkie uwagi mile widziane:
KvG Napisano 19 Styczeń 2009 Autor Napisano 19 Styczeń 2009 Może w tym ktoś pomoże: Chodzi o to (w maksie) że jak daje zbliżenie obiektu to w pewnym momencie znikają niektóre krawędzie, można to jakoś zmienić?
arev Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Przerzuć się na widok "User" (tudzież "Ortographic" w wersji 2009) ;)
KamillM Napisano 19 Styczeń 2009 Napisano 19 Styczeń 2009 Najlepiej powiększ całą scenę, wtedy problem ze zbliżeniem zniknie.
KvG Napisano 27 Styczeń 2009 Autor Napisano 27 Styczeń 2009 Irytujące jest to znikanie. Ponawiam, gdzie można zmienić żeby edge przy zbliżeniach zawsze było widoczne. Dodam że nie wszystkie znikają niektóre tak niektóre nie, nie wiem czy to jest zależne od wielkości przedmiotu czy jak. Powiększanie sceny nie wchodzi w grę, musi być na to jakaś opcja. POMOCY!
Black Pantera Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 Może spróboj dodać modyfikator normals.
La R Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 (edytowane) O ile dobrze doczytałem Twojego posta to viewport clipping jest tym czego Ci potrzeba - dostęp po wybraniu z menu opcji danego okna ( prawoklik na nazwie okna - w tym przypadku User ) aczkolwiek przy używaniu orthographic nie powinny Ci krawędzie znikać. Możesz jeszcze spróbować tymczasowo przestwić sterownik obrazu na opengl i sprawdzić czy to samo się dzieje. Edytowane 27 Styczeń 2009 przez La R
KvG Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Napisano 28 Styczeń 2009 Wszystkie metody zawiodły. La R,zmieniłem na openGL i na nim wszystko jest w porządku.
La R Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 No to Ci się ewidentnie max gryzie ze sterami karty. Wiadomo, że optymalizowany jest pod dx i w tym trybie działa wydajniej więc spróbuj przeinstalować sterowniki, a jak to nic nie da to zainstalować inną ich wersję tudzież może Omegi coś poprawią.
Black Pantera Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Omegi?Raczej pogorszą...mam omegi i z maxem jest poprostu masakra na DirectX...co chwile sypie błędami , na mojej nowej wizce doszło do tego że nie mogłem nawet włączyć perspective viewport bo odrazu wywalało...na opengl działa ale muli niesłychanie...
La R Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 A u mnie elegancko i mały wzrost wydajności na leciwej karcie ATI.
KvG Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 No i wielkie dzięki. Wystarczyły nowe sterowniki, i nawet pomogły w problemie z poza maxa. I ile to nowych opcji można poznać szukając rozwiązania.
La R Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 No to super, a teraz pokaż jak mnie za to kochasz :D - Taki żarcik z rana bo dopiero wstałem i bezy mi nie wyszły w nocy robione hehe ;).
rudylew Napisano 29 Styczeń 2009 Napisano 29 Styczeń 2009 Moje uwagi, któe Ci pomogą to : 1. Gromice.. u Ciebie nie są okrągłe a owalne przypatrz sie ze zmienia się długość promienia od osi centralnej gromnicy i jej Statywu czy jak to się tam zwie (podstawki). 2. Trumna ma za niskie scianki.. zwiększ ich wysokość. Pamiętaj ze ciało nieboszczyka nie wystaje w większosci przypadków poza scianki trumny. Wystaje tylko nos nieboszczyka. 3. Nie zapomnił wyscielić wnętrza trumny jakims materiałem :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się