Skocz do zawartości

[SSAT] Agresja obsesyjnego telewidza


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chcem powiedzieć że jestem początkujący więc cudów nie będzie ale chcem podnieść swoje umiejętności i myślę że ta praca mi w tym pomoże.

 

Szkic dam później (musicie mi to wybaczyć:))

Więc mój pomysł jest moim zdaniem taki zwykły. Facet siedzący całymi dniami przed telewizoram, wręcz wielki maniak telewizj, pewnego dnia zepsuł się bardzo mocno telewizor w bardzo świetnym filmie:) No i scena bardzo prosta:) Będzie stał tyłem do kamery z jakąś Pałką lub łomem lub jeszcze z jakimś innym narzędziem przed zepsutym telewizorem:)

Zobaczycie to jeszcze na szkicu. Pozdro

 

P.S. Sam do końca nie wiem czy uda mi się ładnie zrobić tę pracę ale myślę że warto spróbować. Mam też nadzieję że mój pomysł nie powtarza się z jakimś innym bo nie wszystkie posty czytałem

Edytowane przez TheCapo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Widać że ostro pracujesz :-) posty dodawane w środku nocy ;-)... Ogólnie pomysł niezły i zapowiada się ciekawie, tylko te owoce w misce to nie są czasem żarówki ? ;-) Podobne do żarówek :-)

 

Powodzenia i niech twój zapał nie słabnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Daję nie ukończoną pracę, ponieważ mam mało czasu na robienie. Ale gdy by przeszła eliminacje to napewno ją skończe. Brakuje tylko w nie których miejscach oteksturowania i musze poprawić człowieka. Jak by coś było powaznego to piszcie. Ale watpie że coś mogę zmienic bo mieszkam w bursie i nie mam przy sobie kompa.

 

ssat10tr1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach