Napisano 19 Luty 200421 l Autor Maly render z lusterkami i szybami brak peszcze przedniej ale to sie jutro dorobi :). No wreszcie moze komus dogodze jesli chodzi o wybor modelu...... hahaha
Napisano 19 Luty 200421 l Autor to jest łaczenie rynienki odprowadzajacej wode z dachu wiec tak bedzie. Poprostu nie wodac ze tam wogole ona jest :)
Napisano 19 Luty 200421 l ja jestem za Lancia Stratos :) moze nawet tuorial do XSI mozna napisac:P tutorial tzn opis tworzenia elementow za pomoca narzedzi XSI, a nie w ktora strone przesunac polygon ;)
Napisano 19 Luty 200421 l No no świetnie !! Pare dni nie byłem na forum i popatrzcie Porshe już jest prawie skończone.:) Gratulacie
Napisano 19 Luty 200421 l a ja bede czekal na peugeota :) faktycznie samochody dla samobojcow, drogowa wersja 205 rally swego czasu miela na koncie najwiecej \"morderstw\" kierowcow :) poza tym nawet \"zwykle\" gti - 120KM i 700kg, wciskasz pedal i od 160 przespiesza jak normalny od setki czad przezycie... greets ps czekam caly czas na koniec boxtera :)
Napisano 19 Luty 200421 l Autor No tylko szkoda ze skrzynia biegow w 205 gti jest tak sama jak dla wersji z mniejszymi silnikami, chociaz moze dla bezpieczenstwa bo tak malym i lekkim wozkiem podrozowac ze 250km/h to by bylo cos podobnego do startu samolotu :) , ale by byl bajer. Niema to jak porzadny stosunek masy do mocy. Zrobilem szybe z przodu a teraz musze dopracowac rame i uszczelki z boku eeeee. ,i wire do tego ,a to winowajca tamtego laczenia
Napisano 19 Luty 200421 l Originally posted by Quadysz a ja bede czekal na peugeota :) faktycznie samochody dla samobojcow, drogowa wersja 205 rally swego czasu miela na koncie najwiecej \"morderstw\" kierowcow :) Niestety sie mylisz. Najwiecej wypadkow z powodu predkosci ze skutkiem smiertelnym mial Ford Mustang. Od tego czasu w Ameryce jest wymagane pozwolenie na prowadzenie pojazdu od jakis tam wartosci (KM, V, M) Na Vipera drugie prawojazdy sie zdaje:P Miedzy innymi od tamtych czasow wprowadzono elektronike ograniczajaca Vmax do 250 kmh A do tematu: rynienka mi sie nie podoba...
Napisano 20 Luty 200421 l mozesz wrzucic low poly ?? i nie odpowiedziales mi no jedno moje pytanko - z czego sie uczyles ? bo samemu to by dluuuuugo zajelo...
Napisano 20 Luty 200421 l Autor Niedlugo wrzuce low ale nie teraz. Rynienka byla,jest i bedzie czy ktos tego chce czy niechce :). Wiec jestem pierwszy ktory to zrobił hehehe :D z czego sie uczylem: 0. z tutoriali do kazdego chyba softu jakie mi sie podobaly 1. ciezko okreslic ktore :) . 2. ze wszystkiego co bylo z tym zwiazane z poli i subD. 3. ogladnolem naprawde wiele siatek zanim zaczolem robic cos w poly.(to jest niezla metoda) :) 4. duzo tez eksperymentowalem.( a to to jest podstawa i to nie tylko przy modelowaniu)do dzisiaj jeszcze to robie. 5.uczylem sie na bledach swoich niestety. 6. jak nie wiedzialem gdzie cos jest w XSI to poszukalem to w helpie. więcej grzechów nie pamietam :) :D
Napisano 20 Luty 200421 l hehe, okej, wiec teraz pomoz innym i napisz swoj tutorial, bedziesz za to sławny i bogaty :P
Napisano 20 Luty 200421 l Autor beeper z tym tutorialem to naprawde zobaczymy. chociaz bedzie to raczej zwykly wip tylko troche lepiej udokumentowany ale sie zastanowie jak to zrobic jeszcze :) . A juz raz to dawalem ale jak ktos to dobrze przestudiuje to juz wiecej nie trzeba najlepszy tut doslownie jaki znam jak za rączke, krok po kroku prawie ze poligon po poligonie, point po poincie. szkoda ze ja go wczesniej nie znalem. :) :) :) :) :) -------- modelowanie mustanga -------- Na tym forum kolesie extra maszynki robią polukajcie warte obejrzenia. w wip \"\"non organic\"\" juz chcialem sie LW zająć . Najwyzszy poziom chyba napewno :) Lepszych nigdzie nie ma!!!!!!!! :D :D :D :D :D =========LWG forum==========
Napisano 20 Luty 200421 l Co do tutka to jestem za tym żeby go zrobić, albo przetłumaczyć tego tutka Mustanga.:)
Napisano 20 Luty 200421 l Originally posted by beeper hehe, okej, wiec teraz pomoz innym i napisz swoj tutorial, bedziesz za to sławny i bogaty :P Piekny mlody i bogaty :):):)
Napisano 20 Luty 200421 l Autor No wreszcie zrobilem wlot na spoilerze. UUUUUUffff a tak sie balem ze to nie wyjdzie ale pomyslalem czym jest ten wlot i w godzinke sie znim uwinolem, ale jak juz wiem jak to cos zrobic to bedzie chyba inny ale zobacze dopiero jak tego zrenderuje i bede wiedzial jak wtedy wyglada. teraz wyglada to tak: i wire do tego: i jeszcze zrobiona rama szyby:
Napisano 20 Luty 200421 l Autor A jak skoncze tego i zaczne nastepna bryczke to wtedy zobaczymy jak ten tut bedzie wygladac. JA wkoncu chce wrocic kiedys do nurbsow !!!!!!!!!! bo poly jest dobre do postaci itp. :) , a nie do mechaniki.
Napisano 20 Luty 200421 l to np nie stosujesz takich narzedzi jak nurbs to mesh ? wszystko na poziomie subD ?
Napisano 20 Luty 200421 l Autor Nie!! raczej nie !! :) poprostu nie kumam calkowicie tych nurbsow w XSI są tak samo do pipipipipipipi jak w maxie. tylko zderzaki i lotke zrobilem powiedzmy w nurbsach krzywa loft lub krzywa extrude along axis i nic wiecej a fajnie by bylo uzyc 2rail albo 1rail ale cos mi calkowicie to dziwnie dziala a przydalo by sie , strasznie ulatwilo by to prace i ja przyspieszylo :) :D
Napisano 21 Luty 200421 l chyba czegoś nie kumam 8]. wiem że to może będzie lamerskie pytanie.... ale w czym to jest modelowane? ja cały czas myślałem że to nurbsy są wszystko! jakim cudem ta siatka jest tak gęsta i idealna zkoro to nie nurbsy? czy jest jakaś inne metoda modelingu której nieznam? 8)
Napisano 23 Luty 200421 l Autor nuriel to jest typowe poly modeling z dosc duza domieszką subD nic wiecej nowego a siatka po nurbsach jest troszke bardziej zamieszana (oczywiscie po przekonwertowaniu do poly) i bardzo specyficzna a dlaczego jest taka gęsta, hyymmmmmm bo po maxoxemu mozna by to nazwac meshsmooth x2 jakos tak, a czy jest idealna to raczej nie zobaczy sie przy pierwszych renderach z odbiciami :)
Napisano 23 Luty 200421 l chodzi chyba o to, ze siatka w low poly jest taka gesta, tak jak to bylo w poprzednim modelu i to jest troche zastanawiajace... a mam jeszcze tekie pytanie, lecisz na subivizion 1 ?? ctr + d itd ? bo juz widzialem ze robili na wiekszym aha i co to jest vertex aproximation ? uzywasz tego ?
Napisano 23 Luty 200421 l Autor hac tak: -a siatka czy jest gesta moze i jest trosku ale z przyzwyczajenia do n**** to i tak dlamnie low poly :D - lece na subdivision =2 raz w tym wypadku uzylem subdiv na 3 przy zblizeniu na lampe - tak ctrl+d i shift+d i wogole mam wszystkie narzedzia do modelingu wrzucone na klawisze ( oszczednosc czasu ) :) - a co to jest approximation jest to w properites ale ja tego jeszcze nie rozszyfrowalem wiec krotko nie uzywam a jesli uzywam to o tym nie wiem.
Napisano 24 Luty 200421 l czekam na klamkę i na wnętrze tylnej lampy, może wtedy będzie się do czego przyczepić :D;) trzym się [piwo]
Napisano 26 Luty 200421 l Autor No po paru dniach odpoczynku od poly mysle ze trzeba konczyc porschawke i zrobilem testowe rendery z lakierem i juz widze ze do popreawki mam spasowanie blotnikow :). chociaz to nie wszystko napewno. loozack klamka to nie problem gorzej z ta dziura w drzwiach za klamka:) z nia mam problem( do rozwiazania ) narazie chyba trzeba wejsc do srodka.
Napisano 26 Luty 200421 l Kolor odrazu do zmiany ponieważ nie podoba mi się. Proponował bym srebrny, biały, żółty (cimny).
Napisano 26 Luty 200421 l Originally posted by Kryhas Kolor odrazu do zmiany ponieważ nie podoba mi się. a musi ?? :] ważne, żeby Bzykowi się podobał no i żeby go zrobił jak najlepiej (czyt. realistycznie :)) [piwo]
Napisano 9 Marzec 200421 l Autor Bedzie kontynuacja juz niedlugo :D. Zrobie maly test z lampami tylnimi a\'la lexus :) ale poprostu mam chetke na cos w nurbsach. jutro jak niezapomne wrzuce lowpoly bo hac tak chcial jak obiecalem.
Napisano 9 Marzec 200421 l Model świetny! Głowi mnie tylko jedno... Co wy (niektórzy :D) macie do Porshe!? Toć one są piękne!
Napisano 9 Marzec 200421 l To standardowy spoiler tego modelu 911?. Nie podoba mi się :P. Model jak na razie bez błędny.
Napisano 10 Marzec 200421 l muszę przyznać, że ja bym chyba nigdy nie zapanował nad tak gęstą siatką :D ale zgadzam się z Batou, model jest bezbłędny :) no i nieźle się namęczyłeś z ułożeniem siatki tylnego spojlera :D tak trzymaj :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 10 Marzec 200421 l Autor eeeeeee batou spoiler jest piekny taki masywny i w orginale mozna elekrtycznie zmieniac kąt ustawienia :) i te wloty mazenie. A lakier no nie wiem najlepiej jak by byl ladny niebieski albo srebrny. nie jest taka gesta :D poprostu nieraz wole na dlugosci calej dodac edge-sa niz mieszac cos w siatce wtedy nie tykam pointow(wertexow) wiec nic sie pokrzywic nie moze. A i taka fajna zasada nie ruszaj pojedynczo wertexow ani edge tylko parami min. wtedy wszystko sie trzyma kupy. Bledy sa tylko tam gdzie ich nie widac :D
Napisano 11 Marzec 200421 l tak patrze na te rendery i myśle że pasowały by mu takie czarne fele OZ :D
Napisano 20 Marzec 200420 l Masz jakies blueprinty? bo cos mi sie w tym Twoim wozku vs zdiecie z pierwszego posta nie zgadza w proporcjach. - szczegolnie przednia szyba - chyba jest pod zbyt wysokim kontem.
Napisano 20 Marzec 200420 l a ja tam widze jeden blad, na masce z renderem z lakierem widac lekkie zalamanie refleksji :P
Napisano 22 Marzec 200420 l Autor Biglebowsky mam blueprinty do dokladnie tego modelu i to w 4-ech roznych wydaniach i mniejszych i wiekszych :). A moze byc cos jeszcze zle bo nie wprowadzalem zadnych poprawek ten project jest czasowo do odwolania zawieszony :D. A na masce hym tak sie przygladam i niezbyt widze jakies zalamane,jedynie tam gdzie jest wlot chyba ze o to wlasnie chodzi ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto