Bzyku Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 Maly render z lusterkami i szybami brak peszcze przedniej ale to sie jutro dorobi :). No wreszcie moze komus dogodze jesli chodzi o wybor modelu...... hahaha
Master Kiełbaster Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 Czy tu miało się tak brzydko łączyć :) : Reszta jest wypasik :)
Bzyku Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 to jest łaczenie rynienki odprowadzajacej wode z dachu wiec tak bedzie. Poprostu nie wodac ze tam wogole ona jest :)
beeper Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 ja jestem za Lancia Stratos :) moze nawet tuorial do XSI mozna napisac:P tutorial tzn opis tworzenia elementow za pomoca narzedzi XSI, a nie w ktora strone przesunac polygon ;)
Kryhas Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 No no świetnie !! Pare dni nie byłem na forum i popatrzcie Porshe już jest prawie skończone.:) Gratulacie
Quadysz Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 a ja bede czekal na peugeota :) faktycznie samochody dla samobojcow, drogowa wersja 205 rally swego czasu miela na koncie najwiecej \"morderstw\" kierowcow :) poza tym nawet \"zwykle\" gti - 120KM i 700kg, wciskasz pedal i od 160 przespiesza jak normalny od setki czad przezycie... greets ps czekam caly czas na koniec boxtera :)
Bzyku Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 No tylko szkoda ze skrzynia biegow w 205 gti jest tak sama jak dla wersji z mniejszymi silnikami, chociaz moze dla bezpieczenstwa bo tak malym i lekkim wozkiem podrozowac ze 250km/h to by bylo cos podobnego do startu samolotu :) , ale by byl bajer. Niema to jak porzadny stosunek masy do mocy. Zrobilem szybe z przodu a teraz musze dopracowac rame i uszczelki z boku eeeee. ,i wire do tego ,a to winowajca tamtego laczenia
beeper Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 pierwszy raz widze zeby ktos modelowal rynienki :)
illy Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 Originally posted by Quadysz a ja bede czekal na peugeota :) faktycznie samochody dla samobojcow, drogowa wersja 205 rally swego czasu miela na koncie najwiecej \"morderstw\" kierowcow :) Niestety sie mylisz. Najwiecej wypadkow z powodu predkosci ze skutkiem smiertelnym mial Ford Mustang. Od tego czasu w Ameryce jest wymagane pozwolenie na prowadzenie pojazdu od jakis tam wartosci (KM, V, M) Na Vipera drugie prawojazdy sie zdaje:P Miedzy innymi od tamtych czasow wprowadzono elektronike ograniczajaca Vmax do 250 kmh A do tematu: rynienka mi sie nie podoba...
hac Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 mozesz wrzucic low poly ?? i nie odpowiedziales mi no jedno moje pytanko - z czego sie uczyles ? bo samemu to by dluuuuugo zajelo...
Bzyku Napisano 20 Luty 2004 Autor Napisano 20 Luty 2004 Niedlugo wrzuce low ale nie teraz. Rynienka byla,jest i bedzie czy ktos tego chce czy niechce :). Wiec jestem pierwszy ktory to zrobił hehehe :D z czego sie uczylem: 0. z tutoriali do kazdego chyba softu jakie mi sie podobaly 1. ciezko okreslic ktore :) . 2. ze wszystkiego co bylo z tym zwiazane z poli i subD. 3. ogladnolem naprawde wiele siatek zanim zaczolem robic cos w poly.(to jest niezla metoda) :) 4. duzo tez eksperymentowalem.( a to to jest podstawa i to nie tylko przy modelowaniu)do dzisiaj jeszcze to robie. 5.uczylem sie na bledach swoich niestety. 6. jak nie wiedzialem gdzie cos jest w XSI to poszukalem to w helpie. więcej grzechów nie pamietam :) :D
beeper Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 hehe, okej, wiec teraz pomoz innym i napisz swoj tutorial, bedziesz za to sławny i bogaty :P
Bzyku Napisano 20 Luty 2004 Autor Napisano 20 Luty 2004 beeper z tym tutorialem to naprawde zobaczymy. chociaz bedzie to raczej zwykly wip tylko troche lepiej udokumentowany ale sie zastanowie jak to zrobic jeszcze :) . A juz raz to dawalem ale jak ktos to dobrze przestudiuje to juz wiecej nie trzeba najlepszy tut doslownie jaki znam jak za rączke, krok po kroku prawie ze poligon po poligonie, point po poincie. szkoda ze ja go wczesniej nie znalem. :) :) :) :) :) -------- modelowanie mustanga -------- Na tym forum kolesie extra maszynki robią polukajcie warte obejrzenia. w wip \"\"non organic\"\" juz chcialem sie LW zająć . Najwyzszy poziom chyba napewno :) Lepszych nigdzie nie ma!!!!!!!! :D :D :D :D :D =========LWG forum==========
Kryhas Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 Co do tutka to jestem za tym żeby go zrobić, albo przetłumaczyć tego tutka Mustanga.:)
illy Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 Originally posted by beeper hehe, okej, wiec teraz pomoz innym i napisz swoj tutorial, bedziesz za to sławny i bogaty :P Piekny mlody i bogaty :):):)
Bzyku Napisano 20 Luty 2004 Autor Napisano 20 Luty 2004 No wreszcie zrobilem wlot na spoilerze. UUUUUUffff a tak sie balem ze to nie wyjdzie ale pomyslalem czym jest ten wlot i w godzinke sie znim uwinolem, ale jak juz wiem jak to cos zrobic to bedzie chyba inny ale zobacze dopiero jak tego zrenderuje i bede wiedzial jak wtedy wyglada. teraz wyglada to tak: i wire do tego: i jeszcze zrobiona rama szyby:
Bzyku Napisano 20 Luty 2004 Autor Napisano 20 Luty 2004 A jak skoncze tego i zaczne nastepna bryczke to wtedy zobaczymy jak ten tut bedzie wygladac. JA wkoncu chce wrocic kiedys do nurbsow !!!!!!!!!! bo poly jest dobre do postaci itp. :) , a nie do mechaniki.
hac Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 to np nie stosujesz takich narzedzi jak nurbs to mesh ? wszystko na poziomie subD ?
Bzyku Napisano 20 Luty 2004 Autor Napisano 20 Luty 2004 Nie!! raczej nie !! :) poprostu nie kumam calkowicie tych nurbsow w XSI są tak samo do pipipipipipipi jak w maxie. tylko zderzaki i lotke zrobilem powiedzmy w nurbsach krzywa loft lub krzywa extrude along axis i nic wiecej a fajnie by bylo uzyc 2rail albo 1rail ale cos mi calkowicie to dziwnie dziala a przydalo by sie , strasznie ulatwilo by to prace i ja przyspieszylo :) :D
nuriel Napisano 21 Luty 2004 Napisano 21 Luty 2004 chyba czegoś nie kumam 8]. wiem że to może będzie lamerskie pytanie.... ale w czym to jest modelowane? ja cały czas myślałem że to nurbsy są wszystko! jakim cudem ta siatka jest tak gęsta i idealna zkoro to nie nurbsy? czy jest jakaś inne metoda modelingu której nieznam? 8)
Bzyku Napisano 23 Luty 2004 Autor Napisano 23 Luty 2004 nuriel to jest typowe poly modeling z dosc duza domieszką subD nic wiecej nowego a siatka po nurbsach jest troszke bardziej zamieszana (oczywiscie po przekonwertowaniu do poly) i bardzo specyficzna a dlaczego jest taka gęsta, hyymmmmmm bo po maxoxemu mozna by to nazwac meshsmooth x2 jakos tak, a czy jest idealna to raczej nie zobaczy sie przy pierwszych renderach z odbiciami :)
hac Napisano 23 Luty 2004 Napisano 23 Luty 2004 chodzi chyba o to, ze siatka w low poly jest taka gesta, tak jak to bylo w poprzednim modelu i to jest troche zastanawiajace... a mam jeszcze tekie pytanie, lecisz na subivizion 1 ?? ctr + d itd ? bo juz widzialem ze robili na wiekszym aha i co to jest vertex aproximation ? uzywasz tego ?
Bzyku Napisano 23 Luty 2004 Autor Napisano 23 Luty 2004 hac tak: -a siatka czy jest gesta moze i jest trosku ale z przyzwyczajenia do n**** to i tak dlamnie low poly :D - lece na subdivision =2 raz w tym wypadku uzylem subdiv na 3 przy zblizeniu na lampe - tak ctrl+d i shift+d i wogole mam wszystkie narzedzia do modelingu wrzucone na klawisze ( oszczednosc czasu ) :) - a co to jest approximation jest to w properites ale ja tego jeszcze nie rozszyfrowalem wiec krotko nie uzywam a jesli uzywam to o tym nie wiem.
Bzyku Napisano 23 Luty 2004 Autor Napisano 23 Luty 2004 no to rendery z poprawionymi paroma elementami i z wlotem
Loozack Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 czekam na klamkę i na wnętrze tylnej lampy, może wtedy będzie się do czego przyczepić :D;) trzym się [piwo]
Kryhas Napisano 24 Luty 2004 Napisano 24 Luty 2004 Co tu można napisać ?? Błędów nie widze. WSPANILE !!
Bzyku Napisano 26 Luty 2004 Autor Napisano 26 Luty 2004 No po paru dniach odpoczynku od poly mysle ze trzeba konczyc porschawke i zrobilem testowe rendery z lakierem i juz widze ze do popreawki mam spasowanie blotnikow :). chociaz to nie wszystko napewno. loozack klamka to nie problem gorzej z ta dziura w drzwiach za klamka:) z nia mam problem( do rozwiazania ) narazie chyba trzeba wejsc do srodka.
kozioo Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Pracuj, pracuj. Mimo ze to porsche to nawet mi sie podoba;)
Kryhas Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Kolor odrazu do zmiany ponieważ nie podoba mi się. Proponował bym srebrny, biały, żółty (cimny).
Loozack Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Originally posted by Kryhas Kolor odrazu do zmiany ponieważ nie podoba mi się. a musi ?? :] ważne, żeby Bzykowi się podobał no i żeby go zrobił jak najlepiej (czyt. realistycznie :)) [piwo]
Bzyku Napisano 9 Marzec 2004 Autor Napisano 9 Marzec 2004 Bedzie kontynuacja juz niedlugo :D. Zrobie maly test z lampami tylnimi a\'la lexus :) ale poprostu mam chetke na cos w nurbsach. jutro jak niezapomne wrzuce lowpoly bo hac tak chcial jak obiecalem.
Chris Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 Model świetny! Głowi mnie tylko jedno... Co wy (niektórzy :D) macie do Porshe!? Toć one są piękne!
Bzyku Napisano 9 Marzec 2004 Autor Napisano 9 Marzec 2004 no to przyszedl czas na pokazanie siatki bez subdivisiona.
Batou Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 To standardowy spoiler tego modelu 911?. Nie podoba mi się :P. Model jak na razie bez błędny.
Kryhas Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 Super !! :] Jaki lakier zamieżasz zapodać na Porsche ??
Loozack Napisano 10 Marzec 2004 Napisano 10 Marzec 2004 muszę przyznać, że ja bym chyba nigdy nie zapanował nad tak gęstą siatką :D ale zgadzam się z Batou, model jest bezbłędny :) no i nieźle się namęczyłeś z ułożeniem siatki tylnego spojlera :D tak trzymaj :) pozdrawiam [piwo]
Bzyku Napisano 10 Marzec 2004 Autor Napisano 10 Marzec 2004 eeeeeee batou spoiler jest piekny taki masywny i w orginale mozna elekrtycznie zmieniac kąt ustawienia :) i te wloty mazenie. A lakier no nie wiem najlepiej jak by byl ladny niebieski albo srebrny. nie jest taka gesta :D poprostu nieraz wole na dlugosci calej dodac edge-sa niz mieszac cos w siatce wtedy nie tykam pointow(wertexow) wiec nic sie pokrzywic nie moze. A i taka fajna zasada nie ruszaj pojedynczo wertexow ani edge tylko parami min. wtedy wszystko sie trzyma kupy. Bledy sa tylko tam gdzie ich nie widac :D
javor Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 tak patrze na te rendery i myśle że pasowały by mu takie czarne fele OZ :D
biglebowsky Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 Masz jakies blueprinty? bo cos mi sie w tym Twoim wozku vs zdiecie z pierwszego posta nie zgadza w proporcjach. - szczegolnie przednia szyba - chyba jest pod zbyt wysokim kontem.
Myszek Napisano 20 Marzec 2004 Napisano 20 Marzec 2004 a ja tam widze jeden blad, na masce z renderem z lakierem widac lekkie zalamanie refleksji :P
Bzyku Napisano 22 Marzec 2004 Autor Napisano 22 Marzec 2004 Biglebowsky mam blueprinty do dokladnie tego modelu i to w 4-ech roznych wydaniach i mniejszych i wiekszych :). A moze byc cos jeszcze zle bo nie wprowadzalem zadnych poprawek ten project jest czasowo do odwolania zawieszony :D. A na masce hym tak sie przygladam i niezbyt widze jakies zalamane,jedynie tam gdzie jest wlot chyba ze o to wlasnie chodzi ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się