Posted August 5, 200816 yr Cześć! Chciałbym pokazać trailer do gry Ancient Quest of Saqqarah, gry do której pokazywałem postać małpiszona Khufu jakiś czas temu. Trailer niedawno wyszedł oficjalnie więc mogę się chwalić. Można obejrzeć lub ściągnąć w high-quality na: http://saqqarahthegame.com/trailer/ Odpowiadałem za początkową animację żuka (model nie jest mój) i scenę przepalenia, scenę z małpą, sekwencje cegieł z napisami, scenę z obrotem piramidy i końcowy wybuch logo. Zrobiłem też całą edycję, blending scen i montaż. Głosu lektora użyczył Michael McConnohie, podkładający niegdyś głosu nekromancie w Diablo 2. Wszelką krytykę chętnie usłyszę, zapraszam do oglądania i komentowania! pozdrawiam, Levus Edited August 5, 200816 yr by Levus
August 5, 200816 yr Bardzo przyjemne dla oka. Czuje sie zachecony do kupna gry, a to chyba najwazniejsze :)
August 5, 200816 yr Bardzo bajeranckie te wasze casuale, i sporo nowego wnoszą :D Mam nadzieję, że przekłada się to jakoś na zarobki :) Przy końcówce ta małpa w jajku, jedząca banana, jest niefajnie zrobiona, tak klatkuje, mogliście sobie już to darować.
August 5, 200816 yr Author Dzięki za komenty! prrrszalony -> Bardzo miło słyszeć, że się giera podoba. Małpa na końcu jest wyjęta z gry, ma to mało klatek bo trzeba było wszytkie klatki animki upchać na texturze (poniżej). 512x1024:
August 5, 200816 yr Nie lepiej zostawić ostatnią klatkę, bez animacji? Takie jest moje zdanie, że bez tego wyglądałoby to lepiej, może mniej dynamicznie, ale filmik jest tak żywiołowy, że raczej nie ucierpi na takim zwolnieniu.
August 5, 200816 yr Author Nie lepiej zostawić ostatnią klatkę, bez animacji? Takie jest moje zdanie, że bez tego wyglądałoby to lepiej, może mniej dynamicznie, ale filmik jest tak żywiołowy, że raczej nie ucierpi na takim zwolnieniu. Hm, no rację chyba masz, ale i tak już za późno;P Poszło w świat. dzięki za feedback!
August 5, 200816 yr Trailer niezle zachecajacy:]] Jakiego softu uzywales przy swojej czesci pracy? Zaciekawily mnie efekty swietlne.
August 5, 200816 yr Author Znaczy tak, pomijając sceny nagrane z gry, gdzie efekty już były i nie trzeba było nic dorabiać z mojej strony, reszta roboty to max, photoshop, premiere i aftereffects. Jeśli chodzi o same volumetryki, najpierw poszly cegly z napisem, potem maska samego napisu i warstwa volumetryka, później mix w aftereffects.
Create an account or sign in to comment