adek Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Jeśli chcielibyście coś zniszczyć, przestrzelić, zdemolować, wysadzić, zepsuć ... oczywiście w programie 3ds max to być może zainteresuje Was narzędzie o nazwie RayFire Tool. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=285
piotrek Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 oczywiście w programie 3ds max Oczywiście. xD Ciekawe jak to w praktyce wygląda. Ten szklany teapot fajnie wygląda, ale ciekawi mnie, jak długo się liczy.
Tomala Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 W połączeniu z thinking particles całkiem fajne demolki można robić.
Mr_SAN Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Szukalem czegos takiego dla maxa. Cos pieknego - wlsnie obejrzalem tutoriale ze strony producenta - ten plugin to potega (szczegolnie przy tworzeniu pekniec) a zarazem banalny w obsludze.
Leru Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 (edytowane) e tam! Ręczne dzielenie rządzi ;) bądźcie pr0 piotrek -> tak szybko jak reactor szybko liczy. Mnie ciekawi jak geometria dzielona jest modyfikowana w środku skoro to tak stabilnie wychodzi. Chyba, że coś mi się pomyliło ;) Jeśli używa PhysX'a to bardzo szybko działa ale jeśli używa PhysX'a to chyba nie używa reactora. A może używa? Can't decide! Can't decide! Brain aneurysm! Edytowane 13 Sierpień 2008 przez Leru
Ramsez Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Z tego co czytałem na stronie producenta to to działa na rectorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się