Napisano 11 Sierpień 200816 l Jeśli chcielibyście coś zniszczyć, przestrzelić, zdemolować, wysadzić, zepsuć ... oczywiście w programie 3ds max to być może zainteresuje Was narzędzie o nazwie RayFire Tool. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=285
Napisano 11 Sierpień 200816 l oczywiście w programie 3ds max Oczywiście. xD Ciekawe jak to w praktyce wygląda. Ten szklany teapot fajnie wygląda, ale ciekawi mnie, jak długo się liczy.
Napisano 11 Sierpień 200816 l Szukalem czegos takiego dla maxa. Cos pieknego - wlsnie obejrzalem tutoriale ze strony producenta - ten plugin to potega (szczegolnie przy tworzeniu pekniec) a zarazem banalny w obsludze.
Napisano 13 Sierpień 200816 l e tam! Ręczne dzielenie rządzi ;) bądźcie pr0 piotrek -> tak szybko jak reactor szybko liczy. Mnie ciekawi jak geometria dzielona jest modyfikowana w środku skoro to tak stabilnie wychodzi. Chyba, że coś mi się pomyliło ;) Jeśli używa PhysX'a to bardzo szybko działa ale jeśli używa PhysX'a to chyba nie używa reactora. A może używa? Can't decide! Can't decide! Brain aneurysm! Edytowane 13 Sierpień 200816 l przez Leru
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto